Advertentie | |
|
![]() |
|
HMH is kut met verotte peren
doe mij maar een mooie marantz CD speler, voorversterker, dikke versterker van paar honder watt, en boxen die minstens 600 euro de box kosten.
||
Citaat:
'k heb een x-box dat luistert veeeeeeeeeeeeeel mooier. ![]()
||
Citaat:
ps2 is veeeeeel beter ![]() maar beter is nog een mooie cd speler, met koptelefoon voorversterker en dan de duurste sennheiser op je kop
|
Verwijderd
|
Met een discman in de trein, en dan idd het liefst in de winter met de raampjes dicht.. en dan ook nog alleen, want soms heb je van die kwetterende mensen naast je zitten en dat is echt vervelend
![]() Kleine zaaltjes zijn ook leuk, beter dan grote zalen.. en verder ook wel op een festival, liggend in het gras en in de zon ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ik vind dansen de ultieme 'luister omstandigheid'
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Paradiso... Die zaal vind ik zelf erg vervelend... het is daar zooooow irritant warm.. Das echt niet meer fris ofzo... Verder vind ik concerten in kleine zaaltjes het fijnst, en het leukst... Meestal leuke sfeer, meer contact met de artiesten. En het relaxte om muziek te luisteren vind ik 's nachts en 's ochtends in de bus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Midden in de nacht in mn bed met een zachte regen tegen mn dak aan en dan een mooi muziekje luisteren met mn gewone stereotorentje
en ik vind deze altijd erg gaaf ook Citaat:
en ook met de discman op de fiets door het bos met een licht ochtendzonnetje, zacht fluitende vogeltjes en een bosluchtje en op een rubberbootje terwijl je op een meer dobbert, met de discman en boxjes...
|
of zoals nu vol vd chinees bier en rookwaar achter een pc in een veranda Bipe net naar bed dus alleen en lekker BM (Necromicon - In Blackened Robes, trouwens zonde dat niet veel mensen deze band kennen
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|