Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
hmmmm... sterke punten...
hmm... ik... uhm... weet ik veel... Ik ben over het algemeen een vrolijk mens, dat straal ik uit naar anderen. Ik hoor vaak (oke af en toe) dat als ik er ben dat ze vrolijk van me worden. Ik ben ondernemend, alleen die dingen die ik leuk vind. Als ik me geef voor iets doe ik dat voor de volle 100% of ik doe het niet. geen half werk! maar daar staat tegen over dat ik ongelovelijk irritant en vervelend ben ![]()
Laatst gewijzigd op 21-06-2003 om 13:08. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben intelligent, koppig (als ik me ergens in vastbijt, laat ik niet meer los), zet me in voor dingen die ik ook echt wil, kan goed tekenen, behoorlijk schrijven, ben in het algemeen zonder veel te doen vrij goed in school, ben sarcastisch, ben muzikaal, ken blijkbaar mijn eigen waarden prima
![]() ![]() Veel van de goede dingen zijn echter ook als slechte eigenschappen te bekijken, het ligt er maar net aan tot in hoeverre ik het doordrijf *grijnst* Bovendien ben ik uitermate irritant. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, zullen we het hierbij maar laten? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jupz. Als ik dan toch toegeef, moet ik mijn sterke punten ook maar even opnoemen ofzo. ![]() Ik kan goed leren, heb een erg goed geheugen en ik hou van werken (als het onderwerp mij interesseert tenminste ![]() ![]() Dat was het wel zo'n beetje denk ik. (Ik blijf het voelen alsof ik nu enorm zit op te scheppen...)
||
Citaat:
![]() Ik ben in die mate eerlijk dat ik te vertrouwen ben.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Nld Verwijderd | 48 | 16-05-2011 21:03 | |
Werk, Geld & Recht |
sollicitatie gesprek Lil_DarkAngel | 24 | 06-01-2004 09:15 | |
Werk, Geld & Recht |
Benodigheden Stofzuigerslang | 9 | 27-12-2003 12:20 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 |