Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mjah, dat herken ik wel, alleen heb ik dat nooit zo sterk dat ik het ook uit voer. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Hoeren kosten geld!!! ![]() Citaat:
Onzin!!!Ik spreek niet voor mezelf maar er zijn genoeg meisjes die alleen voor de sex gaan!!! Ooit gehoord van een one-night stand??? Er zijn zoveel meisjes die het heerlijk vinden!!! Waar ik me trouwens heel moeilijk in kan vinden maar jah je hebt overal mensen voor zal ik maar zeggen!!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kun jij je heel moeilijk vinden in dat meisjes het heerlijk vinden om sex te hebben? omg, of je bent gek, of je vriend is ontzettend slecht in bed |
![]() |
|
![]() |
jaaaaa, heeeeeel herkenbaar!
ik heb op deze moment best wel behoefte aan liefde, aandacht, en genegenheid van een gast. ![]() ![]() Maar heb helemaal geen zin in alle dingen die verder bij een relatie horen. Heb geen zin om steeds met iemand anders rekening te houden, en al die andere dingen... ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En daar zit je dan allebei met verdriet om wat niet kan terwijl je alleen maar lekker sexwilde hebben. Klaar ben je.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ongelovig of misschien toch gelovig? Anna17J | 6 | 12-04-2009 22:38 | |
Psychologie |
vol hoofd, aanstellerij? of niet? advies gevraagd! zeep007 | 8 | 12-04-2005 17:45 | |
Liefde & Relatie |
Verkering, maar niet gelukkig _Moby_ | 18 | 08-04-2004 16:50 | |
Psychologie |
gescheiden ouders en dan.... Daantje_0705 | 15 | 11-03-2003 09:11 | |
Liefde & Relatie |
scheiding -> rol vader uitgespeeld de abt van sion | 8 | 14-06-2002 17:43 | |
Liefde & Relatie |
Arrgchh.. Damnzz.. Me_Myself_and_I | 8 | 18-02-2002 21:11 |