Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja heb ik al gedaan! Want daar blijf ik natuurlijk niet mee rondlopen, dan hou je het gewoon niet vol...(raad ik anderen trouwens ook aan om het in ieder geval wel te vertellen aan je vriend/vriendin omdat het enorm kan opluchten) Mijn vriend is alleen heel makkelijk in de omgang en kletst graag met mensen (maakt niet uit wie). Maar dat is niet altijd even leuk. En jah, zelf ben ik niet zo makkelijk qua een praatje maken. Het ligt aan de persoon die hij is. Accepteren of weggaan als je er niet tegen kan. En ik heb het geaccepteerd, zo is hij nu eenmaal!!! |
![]() |
|
![]() |
Ik had bij m'n vorige vriendin het ook wel eens dat ze heel veel met andere jongens ging praten en die konden niet altijd van haar af blijven dus dan liep ik altijd naar een goede vriendin van mij en daar gingen we maar weer naar de bar, damn dat was ook een leuke tijd
![]()
|
Ook voor mij is dit erg herkenbaar. Ik ben ook enorm jaloers
en vreselijk onzeker. Ik vind het knap van je dat je het hier neer durft te zetten. Ik schaam me er nogal voor dat ik zo jaloers ben want ik dacht min of meer de enige te zijn, maar gelukkig blijk ik dat niet te zijn ![]() Ik wou dat ik je kon vertellen wat je moet doen om het leuk te hebben. Ikzelf probeer hem altijd een beetje jaloers te maken als een soort wraak, compleet zinloos maar soms voelt het wel fijn. Njah nutteloze reply ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Jaloezie is erg vervelend, en het kan je vriend behoorlijk gaan irriteren uiteindelijk ook al zegt hij nu van niet. Als je hem wel vertrouwt, probeer dan simpelweg op te houden met dit soort acties en zoek afleiding als hij weg is. Je hoeft niet altijd samen te zijn of samen uit te gaan.
Ik ken je vriend natuurlijk niet, en jou ook niet. Als er een gegronde reden voor jaloezie is (zoals vreemdgaan in het verleden) dan kan je dat beter proberen op te lossen, maar dat was in jouw geval dus niet zei je al. Helaas zijn sommige mensen van nature erg jaloers maar je kan het echt negeren (deed ik ook) |
![]() |
|
*herkenbaar*
Ik heb daar ook veel problemen mee, als hij iets leuks gaat doen, en ik zit in mn eentje thuis voor de tv. Ik heb het er met mijn vriend over gehad, en hij begrijpt me. En we willen daar natuurlijk samen iets aan gaan doen. Wij hebben besloten dat we normaal gesproken samen uitgaan. Even veel lol, en praten met wie je wil, maar wel samen zijn.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
dacht echt wel al dat het aan mij lag...heb dr ook ongelooflijk veel last van,ook heel onzeker.maar zoals al eerder gezegd wordt,het helpt echt wel als je dan met bv een vriendin iets gaat drinken ofzo.zolang je maar niet alleen zit,want dan komen zulke gedachten naar boven...
|
Ik heb pas nog een halve ruzie met mijn vriendin gehad, een beetje uit jaloezie maar vooral omdat ze zo moeilijk deed met alles vertellen. Uiteindelijk moest ik uitspraken van een vriendin die meegeweest was gebruiken om te horen te krijgen dat ze bij iemand op schoot had gezeten, dat ze met z'n allen "ijsklontjes hadden overgegeven" (met de mond wilde ze er niet bijzeggen, heb ik haar nog mee geconfronteerd). Natuurlijk vind ik het alles behalve leuk dat te moeten horen, maar veel erger vind ik het als ik het uit de mond van een vriendin moet horen en ze er zelf omheen probeert te draaien. Na een drietal goede gesprekken ben ik er wel van overtuigd dat ze dat nooit meer doet en gewoon alles verteld, ze weet namelijk dat ze bij de minste achterdocht van mij al problemen krijgt waar ze zich moelijk uit kan praten. Gelukkig is alles goedgekomen na deze vakantie van 4(!!) weken.
|
![]() |
|
![]() |
![]() @ *RL-girl*, Williams, psychobunny en WB: Fijn (sorry, gemeen) dat jullie er iets in herkennen, ik dacht altijd dat ik de enige was... @ Knabbel: Ja! Jij hebt het precies goed verwoord! En ik praat er niet over met vrienden, Rubke18, wel met mijn vriend zelf, maar niet met anderen. Mijn vriend weet alleen niet wat hij ermee aan moet. @ miekmuis: Bij jou komt het voort uit onzekerheid als ik dat zo lees. Dat heb ik niet. Ik ben niet onzeker. Ik wéét dat hij alleen voor mij gaat. Die jaloezie is nergens op gebaseerd en tóch heb ik het. Verder kan ik mezelf wel in jou reactie vinden. Hem ook een beetje jaloers maken. Gemeen eigenlijk. En ik schaam mij ook voor mijn jaloezie. Enorm. Praten erover doe ik niet, alleen met hem een beetje. Het is zo vernederend. Je hebt het, maar je kunt er niks aan doen. @ femkeb: Bedankt voor je wijze woorden. Ik weet ook dat hij alleen voor mij gaat. Ik kan het alleen niet hebben dat hij alleen weg gaat ofzo. Het voelt een beetje alsof hij me een beetje in de steek laat ofzo. Ik weet het ook niet precies. @ Ochlocraat: Haha, dat is wel heel overdreven... Hij mág wel van me uit, maar het vreet wel aan alle kanten aan me op die avond. @ **********: Mijn jaloezie heeft geen reden. Niks uit het verleden ofzo, dus er valt niks op te lossen. Ben wel heel benieuwd hoe jij die jaloerse gevoelens kon negeren...! Mij lukt het niet! Alleen als ik super veel afleiding heb. @ Sjoe: Voor zo'n oplossing zou ik persoonlijk niet kiezen. Ik vind dat je nog je eigen dingen moet houden. Maar waarom zegt mijn verstand: het is goed dat hij een keer alleen weg is, en mijn gevoel: verdomme ik wil bij hem zijn, hij heeft lol en ik niet!!
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
advies// liefdesprobleem rainboww | 4 | 13-05-2014 22:13 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #109 x-spekkie-x | 500 | 18-05-2010 10:44 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers op je vrienden omdat zij wel samenwonen Blackeyed | 34 | 01-02-2009 21:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Word/ ben je jaloers als een goede vriend(in) een relatie krijgt? Verwijderd | 46 | 28-11-2004 21:10 | |
Liefde & Relatie |
je ex heel erg missen ookal is het al geen hele tijd uit en kan het niks meer worden. meisje833 | 7 | 12-07-2004 21:22 |