![]() |
|
![]() |
Ik wil iedereen oproepen om eens een kijkje te gaan nemen op de site www.tegendierenleed.nl. Je zal verschrikkelijke dingen zien maar ik denk dat veel mensen geen weet hebben van de vreselijke dingen die gebeuren met katten en honden, onschuldige dieren, in China, Korea, Europa enz. Ik weet niet of het iets uithaalt maar ik heb zelf al enige protestbrieven gestuurd, want het kan zo toch niet langer door gaan. Ik word er heel erg verdrietig van en boos tegelijk, echt vreselijk.
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tja, ik probeer dit soort foto's altijd te vermijden. Ik weet dat ze er zijn, maar als ik ze zie dan word ik zo verdrietig en opstandig. Dieren hebben niets gedaan om zo'n gruwelijk lot te verdienen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Alle dieren hebben een zenuwstelsel.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe wil de mens afrika 'redden' als ze zelf al zo hebzuchtig zijn om veel fastfood naar binnen te werken enzo? Afrika lijd juist omdat de westerse wereld te veel consumeert.
||
![]() |
Citaat:
In de media komt snel te staan wanneer een dierenactivist een medewerker van BPRC bedreigd, maar zie jij ooit uitbundig in de media staan dat bijvoorbeeld de voorzitter van GAIA bedreigd word door een stel circushouders om hun geweldloze informatieuitdeel demonstraties?
|
Dit hoort hier niet echt thuis en kan er verder ook weinig mee.
Ik bedoel: ik kan wel een link zetten naar bijvoorbeeld te zeggen: kijk eens naar www.overheid.nl ... wat die mensen doen, dat kan toch helemaal niet? Dat kunnen we toch niet toelaten? Tsja... Probeer het eens op Filosofie en Levensbeschouwing in de trant van: "Is het ethisch verantwoord om zo met dieren om te gaan?" En haal een paar voorbeelden aan (ajb zonder schokkende plaatjes, tenzij met alleen een link en waarschuwing) wat jij bijvoorbeeld onethisch vindt. En dan kun je die link als bron erbij zetten. Daar kunnen we dan tenminste over discussieren, anders komt t zo leeg over ![]() (oh, ik vind t niet erg als je mijn voorstel jat, bij deze.)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vleessector waarschuwt voor aanslagen resist / exist | 92 | 29-08-2003 02:20 | |
De Kantine |
Spike! Insatiable | 203 | 11-04-2003 13:44 |