hallo mensen,
Misschien dat jullie al andere topics van mij hebben gelezen.. maar ik ben er iig uit...
Ik vind mijn ex dus weer leuk, 1.5 jaar geleden heb ik het uit gemaakt, omdat ik niet meer gek op hem was (was in die tijd ook ziek, dus kan daar ook aan gelegen hebben, denk ik nu) we hadden ong. 3 maanden verkering. In het begin was hij wel uit mijn gedachten, maar hij zit er inmiddels al weer een hele tijd in... in het begin was hij nog super gek op mij, en nou ja ondertussen hebben we naturulijk beide anderen gehad die we ook leuk vonden. Maar bij mij is het gevoel dus weer terug. Nu zie ik hem dus wel weer eens (zeg maar heel vaak) op school en dan kijkt hij me wel eens aan en dan glimlacht hij ook wel, maar verder praten we niet al te veel. Ik wil dus eigenlijk wel weten hoe hij er nu over denkt, en of er nog een mogelijkheid is dat wij weer samen kunnen komen...
Wat denken jullie, zal hij mij ook leuk vinden, of hoe kan ik daar achter komen, aangezien een gesprek niet echt voor de hand ligt, al ga ik dat deze week wel proberen... aangezien ik vind dat het tijd wordt dat ik maar eens wat actie ga ondernemen...
ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
groetjes
hopefully
|