Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2003, 17:37
hopefully
hopefully is offline
hallo mensen,

Misschien dat jullie al andere topics van mij hebben gelezen.. maar ik ben er iig uit...

Ik vind mijn ex dus weer leuk, 1.5 jaar geleden heb ik het uit gemaakt, omdat ik niet meer gek op hem was (was in die tijd ook ziek, dus kan daar ook aan gelegen hebben, denk ik nu) we hadden ong. 3 maanden verkering. In het begin was hij wel uit mijn gedachten, maar hij zit er inmiddels al weer een hele tijd in... in het begin was hij nog super gek op mij, en nou ja ondertussen hebben we naturulijk beide anderen gehad die we ook leuk vonden. Maar bij mij is het gevoel dus weer terug. Nu zie ik hem dus wel weer eens (zeg maar heel vaak) op school en dan kijkt hij me wel eens aan en dan glimlacht hij ook wel, maar verder praten we niet al te veel. Ik wil dus eigenlijk wel weten hoe hij er nu over denkt, en of er nog een mogelijkheid is dat wij weer samen kunnen komen...
Wat denken jullie, zal hij mij ook leuk vinden, of hoe kan ik daar achter komen, aangezien een gesprek niet echt voor de hand ligt, al ga ik dat deze week wel proberen... aangezien ik vind dat het tijd wordt dat ik maar eens wat actie ga ondernemen...
ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
groetjes

hopefully
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2003, 17:55
Marsel
Marsel is offline
Waarom zou een gesprek niet voor de hand liggen?
Ga er gewoon voor, je kent elkaar toch wel al vrij goed lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 18:33
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
je kent hem al loop gewoon een keer op hem af.... probeer via via zen e-mail te krijgen als je die nog niet heb en begin gewoon een gesprekje op msn...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten