Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2003, 22:28
Fantôme
Fantôme is offline
deze topic gaat dicht, ik weet het.
maar ik wilde alleen ff iedereen bedanken die me hebben gesteund hier op het forum. echt heel erg bedankt.

ermz... ik ga denk alleen niet meer terugkomen.
dat heeft zo zn redenen.
de mensen die ik ook op msn spreek, jullie blijf ik wel spreken hoor.

maar nogmaals heel erg bedankt allemaal.

liefs, wendy
Oud 04-08-2003, 22:36
Nona
Nona is offline
Gaat dit over het topic "wanneer depressief???"? Meid, trek het je niet zo aan... Niemand wil jou weg hebben als je dat denkt.
Oud 04-08-2003, 22:38
Fantôme
Fantôme is offline
daar gaat het ook om ja...
enne... ik voel me gewoon zo'n aansteller, dusz ja.
en dat word ook bevestigd op dat topic.
maar, het maakt toch niet echt uit of zo... ?
Oud 04-08-2003, 22:40
Nona
Nona is offline
Je bent geen aansteller. Dat weet je zelf ook wel.

Ja, mij maakt het zeker uit...
Oud 04-08-2003, 22:42
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 04-08-2003 @ 23:40:
Je bent geen aansteller. Dat weet je zelf ook wel.

Ja, mij maakt het zeker uit...
agh joh, het is maar een forum,.
we kennen elkaar niet eens irl meis...
bovendien hebben we msn nog.
sorry, ik vind het zelf ook wel jammer. maar ik heb toch het idee dat ik hier niet meer moet komen.
Oud 04-08-2003, 22:47
Nona
Nona is offline
Citaat:
... schreef op 04-08-2003 @ 23:42:
agh joh, het is maar een forum,.
we kennen elkaar niet eens irl meis...
bovendien hebben we msn nog.
sorry, ik vind het zelf ook wel jammer. maar ik heb toch het idee dat ik hier niet meer moet komen.
Waarom zou je hier dan niet meer moeten komen? Jij bent toch altijd degene die met lieve en behulpzame reacties komt, die goede discussies start en met leuke ideeën komt! Dat doen de meeste anderen niet. En door die anderen laat je je wel wegjagen?

Trouwens, ik denk niet dat ook maar iemand de bedoeling had om jou belachelijk te maken of verdrietig of wat dan ook. Kijk naar de reactie van Quiana in die thread; die neemt je wel serieus, duidelijk. En dan nog... Het is maar 1 klein ding waarover wat meningen verschillen. Daar hoef je echt niet bang voor te zijn. Vanwege een meningsverschil willen mensen je echt niet weg hebben.
Oud 04-08-2003, 22:52
Fantôme
Fantôme is offline
wat denk je dan van zo'n opmerking waar velen het over eens zijn:

Citaat:
(niet dat ik zeg dat depressieve mensen zielig zijn, maar soms stellen ze zich zo aan, *die zonder diagnose, die overdrijven*).
Oud 04-08-2003, 22:56
Nona
Nona is offline
Ik denk persoonlijk niet dat deze quote op jou van toepassing is. Geen persoonlijke aanval. Ik denk dat degene die dit geschreven heeft doelt op al die mensen die zich depri noemen als ze zich tien minuten down voelen en nog een paar andere mensen die ik niet wil definiëren.

Als jij zegt dat je een depressie gehad hebt geloof ik je. En met mij nog vele anderen. Het gevaar van 'geen diagnose' is alleen dat nog veel meer mensen gaan roepen dat ze een depressie hebben of gehad hebben terwijl dat niet zo is. Maar ik denk dat jij degene bent die het beste weet of je een depressie gehad hebt. Zeker achteraf denk ik dat je dat prima kan beoordelen.
Oud 04-08-2003, 22:58
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 04-08-2003 @ 23:56:
Ik denk persoonlijk niet dat deze quote op jou van toepassing is. Geen persoonlijke aanval. Ik denk dat degene die dit geschreven heeft doelt op al die mensen die zich depri noemen als ze zich tien minuten down voelen en nog een paar andere mensen die ik niet wil definiëren.

Als jij zegt dat je een depressie gehad hebt geloof ik je. En met mij nog vele anderen. Het gevaar van 'geen diagnose' is alleen dat nog veel meer mensen gaan roepen dat ze een depressie hebben of gehad hebben terwijl dat niet zo is. Maar ik denk dat jij degene bent die het beste weet of je een depressie gehad hebt. Zeker achteraf denk ik dat je dat prima kan beoordelen.
zoals ik al zei... ik voel me niet meer serieus genomen, en dus heb ik niet het gevoel dat ik me nog nuttig kan maken. mochten er nog mensen zijn die dat wel denken, dan voegen die me maar toe ofzo... ik post écht niet meer hier hoor.
Oud 04-08-2003, 22:59
Nona
Nona is offline
Argh, kom op msn. Zo kan ik je niet overtuigen.

And for God's sake: iemand, vertel haar dat ze wel degelijk serieus genomen wordt, ik voel me alleen zo.
Oud 04-08-2003, 23:05
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 04-08-2003 @ 23:59:
Argh, kom op msn. Zo kan ik je niet overtuigen.

And for God's sake: iemand, vertel haar dat ze wel degelijk serieus genomen wordt, ik voel me alleen zo.
Niet dat ik hier vaak post, maar ik heb veel van je gelezen, .... En ik neem je wel serieus en met mij nog veel meer, dat weet ik zeker.. het is nu alleen te laat voor hun om te reageren.

Stop met luisteren naar de negatieve dingen die er worden gezegd. Kijk gewoon naar hoeveel mensen je posts willen. Je bent zo behulpzaam, je hoeft niet weg te gaan als je juist alleen maar harder zou moeten blijven.
Oud 04-08-2003, 23:09
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 05-08-2003 @ 00:05:
Je mag mij anders wel adden op msn als je wilt, kweenie of je daar behoefte aan hebt? Iig wil ik altijd wel graag helpen als 't kan. Je moet maar zien...

En weggaan omdat er wat mensen zijn die je een zeikert/aansteller vinden, waarom zou je dat doen? Zulke mensen heb je toch altijd. Je kunt er niet vanuit gaan dat iedereen je begrijpt of begrip voor je heeft. Ik maak 't m'n hele leven al mee, maar daardoor ga ik mezelf niet van kant maken of wat dan ook, ik vecht gewoon terug.
ik maak ook geen einde aan mn leven hierdoor hoor.
voel me alleen onnuttig zou ik hier nog langer blijven.
Oud 04-08-2003, 23:17
Orsino*
Orsino* is offline
*heeft andere topic doorgelezen* ("wanneer depressief" ofzoiets)

Ik weet niet of er ik iets gemist hebt, of dat er iets gewist is.. maar misschien reageer je dan overdreven. Wat iedereen wel eens heeft.
Quiana heeft toch wel een verhelderende reactie gegeven op je reactie..? Ze was het niet eens met je oneens. Misschien is er een misverstand ofzo..
Iedereen geeft je de vrijheid om je te laten denken of je depressief bent of niet. En er zijn gewoon mensen die een depressie pas officieel erkennen als de dokter een diagnose heeft gesteld. Wat dus over het algemeen nog niks zegt, omdat er zoveel mensen wel degelijk depressief zijn (misschien jij ook), maar dit nooit vastgesteld is.

Het lijkt me iig niet een geval van 'niet serieus worden genomen', of wat ik al zei.. misschien heb ik wat gemist.
Maar ja, je moet zelf weten of je definitief 'weggaat', denk er nog eens over.
Oud 04-08-2003, 23:18
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Orsino* schreef op 05-08-2003 @ 00:17:
*heeft andere topic doorgelezen* ("wanneer depressief" ofzoiets)

Ik weet niet of er ik iets gemist hebt, of dat er iets gewist is.. maar misschien reageer je dan overdreven. Wat iedereen wel eens heeft.
Quiana heeft toch wel een verhelderende reactie gegeven op je reactie..? Ze was het niet eens met je oneens. Misschien is er een misverstand ofzo..
Iedereen geeft je de vrijheid om je te laten denken of je depressief bent of niet. En er zijn gewoon mensen die een depressie pas officieel erkennen als de dokter een diagnose heeft gesteld. Wat dus over het algemeen nog niks zegt, omdat er zoveel mensen wel degelijk depressief zijn (misschien jij ook), maar dit nooit vastgesteld is.

Het lijkt me iig niet een geval van 'niet serieus worden genomen', of wat ik al zei.. misschien heb ik wat gemist.
Maar ja, je moet zelf weten of je definitief 'weggaat', denk er nog eens over.
je hebt idd iets gemist en er is een verhaal gewist ja.
ik ga ook. ben ff nona gerust aan het stellen dat ze zich er niet druk om moet maken
maar het ligt ff anders dan jij het ziet.
Oud 04-08-2003, 23:26
Nona
Nona is offline
Slotje op verzoek.

Maar kom wel weer terug he... Ooit...
Oud 04-08-2003, 23:27
Verwijderd
Oud 04-08-2003, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 04-08-2003 @ 23:59:
Ik ga even misbruik maken van mijn 'positie' als forumbaas, door in een gesloten topic te posten. ( als het vrolijk zou zijn)

Ik ga ook eens op tijd naar bed...je staat niet alleen. En ik heb Wendy al op msn, gelukkig, dus ik hoef haar niet meer toe te voegen omdat ik vind dat ze wat te melden heeft en omdat ik haar zeker wel serieus neem.

Ik hoop dat ze zich bedenkt en toch terug komt, maar 't is haar eigen beslissing (zoals ik ook al om msn zei)...

(3x een zin en alinea met 'ik' begonnen...'k schaam me dood. )
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten