Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, ik denk niet dat ook maar iemand de bedoeling had om jou belachelijk te maken of verdrietig of wat dan ook. Kijk naar de reactie van Quiana in die thread; die neemt je wel serieus, duidelijk. En dan nog... Het is maar 1 klein ding waarover wat meningen verschillen. Daar hoef je echt niet bang voor te zijn. Vanwege een meningsverschil willen mensen je echt niet weg hebben.
|
Ik denk persoonlijk niet dat deze quote op jou van toepassing is. Geen persoonlijke aanval. Ik denk dat degene die dit geschreven heeft doelt op al die mensen die zich depri noemen als ze zich tien minuten down voelen en nog een paar andere mensen die ik niet wil definiëren.
Als jij zegt dat je een depressie gehad hebt geloof ik je. En met mij nog vele anderen. Het gevaar van 'geen diagnose' is alleen dat nog veel meer mensen gaan roepen dat ze een depressie hebben of gehad hebben terwijl dat niet zo is. Maar ik denk dat jij degene bent die het beste weet of je een depressie gehad hebt. Zeker achteraf denk ik dat je dat prima kan beoordelen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Stop met luisteren naar de negatieve dingen die er worden gezegd. Kijk gewoon naar hoeveel mensen je posts willen. Je bent zo behulpzaam, je hoeft niet weg te gaan als je juist alleen maar harder zou moeten blijven. |
![]() |
||
Citaat:
voel me alleen onnuttig zou ik hier nog langer blijven.
|
![]() |
*heeft andere topic doorgelezen* ("wanneer depressief" ofzoiets)
Ik weet niet of er ik iets gemist hebt, of dat er iets gewist is.. maar misschien reageer je dan overdreven. Wat iedereen wel eens heeft. Quiana heeft toch wel een verhelderende reactie gegeven op je reactie..? Ze was het niet eens met je oneens. Misschien is er een misverstand ofzo.. Iedereen geeft je de vrijheid om je te laten denken of je depressief bent of niet. En er zijn gewoon mensen die een depressie pas officieel erkennen als de dokter een diagnose heeft gesteld. Wat dus over het algemeen nog niks zegt, omdat er zoveel mensen wel degelijk depressief zijn (misschien jij ook), maar dit nooit vastgesteld is. Het lijkt me iig niet een geval van 'niet serieus worden genomen', of wat ik al zei.. misschien heb ik wat gemist. Maar ja, je moet zelf weten of je definitief 'weggaat', denk er nog eens over. |
![]() |
||
Citaat:
ik ga ook. ben ff nona gerust aan het stellen dat ze zich er niet druk om moet maken ![]() maar het ligt ff anders dan jij het ziet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga ook eens op tijd naar bed...je staat niet alleen. En ik heb Wendy al op msn, gelukkig, dus ik hoef haar niet meer toe te voegen omdat ik vind dat ze wat te melden heeft en omdat ik haar zeker wel serieus neem. Ik hoop dat ze zich bedenkt en toch terug komt, maar 't is haar eigen beslissing (zoals ik ook al om msn zei)... (3x een zin en alinea met 'ik' begonnen...'k schaam me dood. ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Drie maaltijden per dag gezonder dan twee maaltijden per dag? 0fd1ba6bef258b3 | 10 | 11-10-2005 19:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Deze dag & Laatste dag Sjoerd | 5 | 04-08-2004 19:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[muzikale monoloog] nog een dag.. load_harmony | 1 | 28-07-2003 23:33 | |
Algemene schoolzaken |
Dag van de Vrijheid alpha | 0 | 10-11-2002 15:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Elke dag. Verwijderd | 7 | 05-09-2002 18:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |