Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2002, 17:49
Dotcom
Dotcom is offline
Echt irritant, al bijna een jaar ken ik een vrouw waarbij ik een schrikreactie krijg als ik haar zie, en ik heb beduidend andere gevoelens bij haar als bij andere vrouwen.
Dit is in de eerste instantie al vervelend, maar nu gebeurde het gisternacht dat ik de desbetreffende persoon in het fietsenhok zag zoenen met een of andere jongen.
Dit is verre van een fijn gevoel, echter ik zei tegen haar dat ik het erg fijn vond voor haar. Want het is een lief meisje.
Nu hoop ik ook maar dat die gozer haar verdient anders zou ik het hem niet gunnen.
Toch is het erg vervelend en ik wil van het gevoel afkomen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2002, 18:48
Druppel
Druppel is offline
ik denk niet dat er een middeltje is om van bepaalde gevoelens af te komen. Dat moet gewoon gebeuren, slijten weet ik het. Je moet misschien veel afleiding zoeken en zo min mogelijk aan haar proberen te denken. Succes

*~xXx~*Druppel*~xXx~*
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 20:25
Demeter
Demeter is offline
Hoi!

Ik las je topic net en ik wilde even reageren omdat ik iets soort gelijks heb meegemaakt, dus ik weet hoe je je ongeveer voelt. Bij mij was het echter dubbel erg aangezien de jongen die ik leuk vond stond te zoenen met een meisje die ik dus echt niet mag. Maar ja, was zijn keuze... Alleen de pijn die ik toen voelde was echt verschrikkelijk.. Ik was ECHT verliefd op die gozer. maar ja, het mocht niet zo zijn.. Nu 2 jaar later is de gedachte aan die avond nog steeds pijnlijk..

Ik wil je heel veel sterkte toewensen, en ik hoop dat het gauw overgaat..

Heel veel liefs,

-x-
Demeter
Oud 01-05-2002, 21:03
Piccola
Piccola is offline
Zoiets heb ik ook meegemaakt. Ik was al een tijd ontzettend verliefd op die jongen! We hebben toen 'iets' gekregen. Het was niet echt een relatie. We zoenden wel de hele tijd en kwamen bij elkaar thuis, deden van alles samen etc. Leek dus wel op verkering, maar hij vond dat we nix hadden. Toen op een avond zaten we te chatten en toen zei hij ineens dat het tussen ons over was, dat ie niet meer door wou gaan met dat 'gerommel' zoals vrienden van hem dat noemden... Diezelfde avond zouden we met z'n allen naar de disco gaan. Ik was helemaal kapot, maar besloot toch mee te gaan. Ik dacht dat ik hem wel weer voor me terug kon 'winnen'. Hij was er al toen ik er aan kwam. Ik liep naar hem toe en hij greep meteen een meisje dat ie niet eens kende en begon haar te zoenen. Zij ging er nog op in ook! Daar stond ik dan... Had al liefdesverdriet en toen zoende hij ook nog es iemand anders voor m'n neus terwijl hij wist dat ik naar hem toe kwam... Pfff, toen heb ik ook ff staan janken zeg!
Najah, tis dus niet precies hetzelfde als bij jou, maar ik weet dus wel wat het is om heel erg verliefd te zijn en dat diegene dan voor je neus staat te zoenen met iemand anders. Niet fijn om te zien...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 16:53
Verwijderd
Ik heb/had dit nu ook ff, je voelt je even kut maar het zijt zo.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 17:06
Shorty Number 1
Shorty Number 1 is offline
Ja dat is een very k*t gevoel moet ik toegeven.
Maar ik weet zeker dat je er (2jaar!!! zeker,fijne geruststelling) wel over heen komt.
Nou veel succes...
En het komt goed

Er blijven altijd problemen bestaan, als je dit dalijk weer bent vergeten, begint het volgende probleem maar ja...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 17:11
stout!
stout! is offline
Dit overkomt bijna iedereen wel eens of meerdere keren. Je kunt er niets aan doen, behalve er geen drama van maken. Het voelt verschrikkelijk, maar dat gaat weer over echt.
Oud 03-05-2002, 23:58
Verwijderd
Ik heb dat twee en een half jaar lang gehad, dus niet zeuren!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten