Zoiets heb ik ook meegemaakt. Ik was al een tijd ontzettend verliefd op die jongen! We hebben toen 'iets' gekregen. Het was niet echt een relatie. We zoenden wel de hele tijd en kwamen bij elkaar thuis, deden van alles samen etc. Leek dus wel op verkering, maar hij vond dat we nix hadden. Toen op een avond zaten we te chatten en toen zei hij ineens dat het tussen ons over was, dat ie niet meer door wou gaan met dat 'gerommel' zoals vrienden van hem dat noemden... Diezelfde avond zouden we met z'n allen naar de disco gaan. Ik was helemaal kapot, maar besloot toch mee te gaan. Ik dacht dat ik hem wel weer voor me terug kon 'winnen'. Hij was er al toen ik er aan kwam. Ik liep naar hem toe en hij greep meteen een meisje dat ie niet eens kende en begon haar te zoenen. Zij ging er nog op in ook! Daar stond ik dan... Had al liefdesverdriet en toen zoende hij ook nog es iemand anders voor m'n neus terwijl hij wist dat ik naar hem toe kwam... Pfff, toen heb ik ook ff staan janken zeg!
Najah, tis dus niet precies hetzelfde als bij jou, maar ik weet dus wel wat het is om heel erg verliefd te zijn en dat diegene dan voor je neus staat te zoenen met iemand anders. Niet fijn om te zien...
|