Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2003, 12:19
Playgirl
Playgirl is offline
Ik weet niet hoe het de laatste tijd komt maar ik val steeds vaker op een soort jongens 'players'. Tijd geleden had ik met een jongen gezoend tijdens uitgaan heel leuk enz, contact daarna nog, hij paar keer bij me thuis geweest. Maar toen ging hij opeens tijdens het uitgaan met een andere meid naar buiten om te neuken! Was ik natuurlijk erg boos op maar ondertussen vodn ik hem nog wel leuk maarja hij was dus een player! Paar weken geleden met iemand gezoend met carnaval daarna ook nog contact leek erg leuk maar tijdens het uitgaan gaat hij ook met een andere meid terwijl hij me gewoon hele week had gesmst ja je bent het voor mij enz! Nu heb ik weer contact met een jongen lijkt erg leuk maar ik heb dus (heel erg achterbaks) een berichtje op een gasteboek gezet waar hij altijd uitgaat en waar hij woont. Nou gelijk zo reactie: Ja je bent echt laag als je met hem gaat, en nog een reactie ja er blijven veel mensen bij hem slapen waarom ze het doen ik weet het niet!

Nu lijkt het er wel weer op dat ik iemand leuk vind die een player is! Zijn vrienden zeggen dat hij echt nie zo is (maarja dat zijn ze vrienden) en hij zegt dat hij al hele tijd geen meid heeft gehad enz..

Wat zouden jullie doen die berichtjes geloven of er zelf achter zien te komen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2003, 13:05
Verwijderd
Ja je vraagt er natuurlijk wel 'n beetje om met zo'n inlognaam.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 13:55
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
eXo schreef op 15-03-2003 @ 14:05:
Ja je vraagt er natuurlijk wel 'n beetje om met zo'n inlognaam.

Hahahaha neej okeej ff serieus...

Ik vind het erg rot voor je om opeens zo veel players te hebben maar je vind het zelf ook nie echt een ramp om veel jongens te nemen maar das nie lullig bedoelt ofzo hor...
Jij wilt blijkbaar meer dan een keer zoenen bij het uitgaan (dat maak ik op uit dat de jongens bij je thuis komen nadat je met ze gezoend hebt).

Je kan dit tegen die jongen zeggen voor of nadat jullie gezoend hebben en dan kijken hoe hij reageert...

Ik zou zijn vrieden toch wel geloven en hem een beetje in de gaten houden als hij met een ander meisje praat...probeer er toch wel zelf 8er te komen...

Succes ermee!
Oud 15-03-2003, 14:24
Playgirl
Playgirl is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 15-03-2003 @ 14:55:
Hahahaha neej okeej ff serieus...

Ik vind het erg rot voor je om opeens zo veel players te hebben maar je vind het zelf ook nie echt een ramp om veel jongens te nemen maar das nie lullig bedoelt ofzo hor...
Jij wilt blijkbaar meer dan een keer zoenen bij het uitgaan (dat maak ik op uit dat de jongens bij je thuis komen nadat je met ze gezoend hebt).

Je kan dit tegen die jongen zeggen voor of nadat jullie gezoend hebben en dan kijken hoe hij reageert...

Ik zou zijn vrieden toch wel geloven en hem een beetje in de gaten houden als hij met een ander meisje praat...probeer er toch wel zelf 8er te komen...

Succes ermee!
Ja sorry voor die naam hehe.. maar moest ff snel andere naam want zit normaal op andere naam hiero! En omdat hier wel veel bekende van me komen snaps.

Maar ieder geval bedankt!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:16
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik denk dat je je eens niet zo druk moet maken om het hele begrip 'player'.
Oud 15-03-2003, 19:58
Verwijderd
Ik zou óf niet zo moeilijk doen over het feit dat je het met een kerel doet die het ook nog met andere meisjes doet, óf hem laten vallen als je serieus op zoek bent naar iemand voor langer.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 23:17
Orion16
Orion16 is offline
Echt, zei ik het niet, altijd weer die players, ze worden door zoveel meisjes aantrekkelijk gevonden. En dan krijg je het gesodemieter, komen ze van een koude kermis thuis... TSja het zijn players! Eigen schuld...

Wat is er in hemelsnaam mis met gewone jongens?!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 08:21
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 16-03-2003 @ 00:17:
Wat is er in hemelsnaam mis met gewone jongens?!
Ze zijn lelijk.
Ze kunnen niet goed versieren.
Ze kunnen niet lekker zoenen.
Ze zijn slechter in bed.
Etcetera...

Playgirl,
Er is een uitspraak: "If you pay peanuts, you get monkeys!"
Oftewel: investeren in een relatie. De kans dat je in een discotheek door middel van een avondje zoenen een écht leuke jongen aan de haak slaat is ongeveer even groot dat het paard dat dood is, en ook nog een gebroken been heeft, de race wint.
Probeer eens bij je in de klas, of op de sportvereniging ofzo. Leer ze eerst een beetje kennen, ga dan wat drinken in een café ofzo met ze, leuke uitjes, etcetera.. Op die manier zul je een veel grotere 'bonding' krijgen, en zullen ze ook niet zo snel weglopen.
Oud 17-03-2003, 07:00
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Playgirl schreef op 15-03-2003 @ 15:24:
Ja sorry voor die naam hehe.. maar moest ff snel andere naam want zit normaal op andere naam hiero! En omdat hier wel veel bekende van me komen snaps.

Maar ieder geval bedankt!
Ik snap je meid!Ik vind het wel grappig haha graag gedaan
Oud 17-03-2003, 08:29
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
Playgirl schreef op 15-03-2003 @ 13:19:
Nu lijkt het er wel weer op dat ik iemand leuk vind die een player is! Zijn vrienden zeggen dat hij echt nie zo is (maarja dat zijn ze vrienden) en hij zegt dat hij al hele tijd geen meid heeft gehad enz..

Wat zouden jullie doen die berichtjes geloven of er zelf achter zien te komen? [/B]
Gewoon proberen, maar niet direct gaan zoenen, maar eerst ff leren kennen. Nodig hem bijv. uit te komen eten.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 16-03-2003 @ 09:21:
Ze zijn lelijk.
Ze kunnen niet goed versieren.
Ze kunnen niet lekker zoenen.
Ze zijn slechter in bed.
Etcetera...

Playgirl,
Er is een uitspraak: "If you pay peanuts, you get monkeys!"
Oftewel: investeren in een relatie. De kans dat je in een discotheek door middel van een avondje zoenen een écht leuke jongen aan de haak slaat is ongeveer even groot dat het paard dat dood is, en ook nog een gebroken been heeft, de race wint.
Probeer eens bij je in de klas, of op de sportvereniging ofzo. Leer ze eerst een beetje kennen, ga dan wat drinken in een café ofzo met ze, leuke uitjes, etcetera.. Op die manier zul je een veel grotere 'bonding' krijgen, en zullen ze ook niet zo snel weglopen.
Hoe bedoel je generaliseren.
Dat jij nou zo verlegen bent en dat jij nou niet uitgaat hoeft nog niet te betekenen dat er geen normale jongens uitgaan.

Zij vind die jongen leuk en hij haar, wat is het probleem dan? Moet je dan eerst weer uren praten, ja want zoenen is zo super intiem he.

Als je een eerste date hebt oke.
Maar met uitgaan, ach.

Maar veel succes
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 14:18
Mo6
Mo6 is offline
tjah, meestal geldt bij dit soort gevallen: soort zoekt soort

jij zoent ook heel wat af aan je post te lezen, dus ik zou maar niet teveel naar de jongens kijken maar eerst eventjes naar jezelf en het is over het algemeen vrij gemakkelijk te zien of iemand een player is of niet. als je een leuke jongen zoekt wacht dan gewoon eerst ff met zoenen, als hij dat niet erg vindt en ook niet probeert jou in zijn bed te krijgen kun je er al vrij zeker van zijn dat hij geen player is...
Oud 17-03-2003, 15:57
Martijngr
Martijngr is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 17-03-2003 @ 15:18:
tjah, meestal geldt bij dit soort gevallen: soort zoekt soort

jij zoent ook heel wat af aan je post te lezen, dus ik zou maar niet teveel naar de jongens kijken maar eerst eventjes naar jezelf en het is over het algemeen vrij gemakkelijk te zien of iemand een player is of niet. als je een leuke jongen zoekt wacht dan gewoon eerst ff met zoenen, als hij dat niet erg vindt en ook niet probeert jou in zijn bed te krijgen kun je er al vrij zeker van zijn dat hij geen player is...
Niets meer aan toe te voegen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten