*waarschuwing lang verhaal, met weinig inhoud, maar goed degene die zich vervelen*
Mijn ex-vriendin heeft de laatste tijd de boel hier in dit stadje over mij lopen op te stoken.. Bij ons gaat het allemaal als een lopend vuur te ronde.. Ze vind me een player, een homo en ga zo maar door en dat lalt ze overal...
Een voorbeeldje wat er nu gebeurd:
ik zie een leuk meid, mijn vriend ken haar toevallig en ik zie haar weer in de stad met behulp van vriend, maar we hadden niet gepraat alleen gegroet, daarna gingen we smsen, en toen belde ik haar op om een keer af te spreken.. De eerste vraag die ze stelde was: "ik vraag me iets af, je moet wel eerlijk zijn hoor, maar ben je een player?", "dat heb ik namelijk gehoord"..
Haar heb ik kunnen overtuigen dat het niet zo was, iets geworden is het niet, want de klik zat er niet in, maar ik vind het zo flauw ik krijg geeneens meer een eerlijke kans iemand in dit stadje maakt me uit voor een player en weet ik veel wat meer en gelijk hebben vele een vooroordeel van mij, zodat ze me geeneens meer willen kennen.. Terwijl ik toch al een relatie van 4, eentje van 5 maanden en eentje van een jaar achter de rug heb, dus heel playerachtig is dat volgens mij niet..
Over mijn uiterlijk moet ik op zich niet klagen, ik ben tevreden, laat ik het daar op houden, ik stoot dus geen meiden af en praat ook graag met een meid, omdat je er andere gevoelens bij kwijt kan dan bij een jongen..
Nu vraag ik me af of het zo erg is als ik met een meid ga winkelen, met een meid iets leuks ga doen terwijl het niet mijn vriendin is.. Hier schijnt het één of ander taboe te zijn.. Zoenen met een meid, eenmalig, op een feest durf ik helemaal niet meer, mensen kennen elkaar en voor je het weet is het nog een grotere "story", ik word er eigenlijk een beetje gestoord van, want ja ik wil gewoon lekker vrijgezellen en ja ik wil af en toe iemand zoenen, eenmalig, maar dan hoef ik toch niet direct een player te zijn, ik ben een vaste relatie beu (na de laatste een beetje fout afliep), tenminste ik ben er niet naar op zoek, maar zo krijg ik geen eerlijke kans meer..
Wat ik me nou afvraag is het nou zo erg om bij een meid een keer iets leuks te doen zonder een relatie te hebben, of misschien één iemand op een feest een keer te zoenen, dat maakt je toch niet gelijk een player?! Maar goed tis mijn ex-vriendin die het de wereld heeft ingeholpen, heb haar ook al gebeld, maar ja echt praten met elkaar lukt niet meer.. Ik word er een beetje raar van hoor, wil alleen maar lekker vrijgezellen zonder een naam te hebben, terwijl mensen me dan gewoon nog niet kennen..
Laatst gewijzigd op 12-01-2005 om 20:13.
|