Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2005, 20:10
Spray rebel
Spray rebel is offline
*waarschuwing lang verhaal, met weinig inhoud, maar goed degene die zich vervelen*

Mijn ex-vriendin heeft de laatste tijd de boel hier in dit stadje over mij lopen op te stoken.. Bij ons gaat het allemaal als een lopend vuur te ronde.. Ze vind me een player, een homo en ga zo maar door en dat lalt ze overal...

Een voorbeeldje wat er nu gebeurd:

ik zie een leuk meid, mijn vriend ken haar toevallig en ik zie haar weer in de stad met behulp van vriend, maar we hadden niet gepraat alleen gegroet, daarna gingen we smsen, en toen belde ik haar op om een keer af te spreken.. De eerste vraag die ze stelde was: "ik vraag me iets af, je moet wel eerlijk zijn hoor, maar ben je een player?", "dat heb ik namelijk gehoord"..

Haar heb ik kunnen overtuigen dat het niet zo was, iets geworden is het niet, want de klik zat er niet in, maar ik vind het zo flauw ik krijg geeneens meer een eerlijke kans iemand in dit stadje maakt me uit voor een player en weet ik veel wat meer en gelijk hebben vele een vooroordeel van mij, zodat ze me geeneens meer willen kennen.. Terwijl ik toch al een relatie van 4, eentje van 5 maanden en eentje van een jaar achter de rug heb, dus heel playerachtig is dat volgens mij niet..

Over mijn uiterlijk moet ik op zich niet klagen, ik ben tevreden, laat ik het daar op houden, ik stoot dus geen meiden af en praat ook graag met een meid, omdat je er andere gevoelens bij kwijt kan dan bij een jongen..

Nu vraag ik me af of het zo erg is als ik met een meid ga winkelen, met een meid iets leuks ga doen terwijl het niet mijn vriendin is.. Hier schijnt het één of ander taboe te zijn.. Zoenen met een meid, eenmalig, op een feest durf ik helemaal niet meer, mensen kennen elkaar en voor je het weet is het nog een grotere "story", ik word er eigenlijk een beetje gestoord van, want ja ik wil gewoon lekker vrijgezellen en ja ik wil af en toe iemand zoenen, eenmalig, maar dan hoef ik toch niet direct een player te zijn, ik ben een vaste relatie beu (na de laatste een beetje fout afliep), tenminste ik ben er niet naar op zoek, maar zo krijg ik geen eerlijke kans meer..

Wat ik me nou afvraag is het nou zo erg om bij een meid een keer iets leuks te doen zonder een relatie te hebben, of misschien één iemand op een feest een keer te zoenen, dat maakt je toch niet gelijk een player?! Maar goed tis mijn ex-vriendin die het de wereld heeft ingeholpen, heb haar ook al gebeld, maar ja echt praten met elkaar lukt niet meer.. Ik word er een beetje raar van hoor, wil alleen maar lekker vrijgezellen zonder een naam te hebben, terwijl mensen me dan gewoon nog niet kennen..

Laatst gewijzigd op 12-01-2005 om 20:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2005, 20:13
RockaholiC
RockaholiC is offline
woon je soms in een of ander boerendorp ofzo? ik vind die mensen allemaal flauw en je moet lekker doen wat je wilt ookal vinden ze je daardoor een player.
ik zou me er echt niks van aantrekken.
Oud 12-01-2005, 20:16
Spray rebel
Spray rebel is offline
Even opgezocht gheeh het exacte getal is 24.150 mensen ... Ik heb het al vaker geprobeerd om het me niet aan te trekken, maar dan zie je mensen zo staren en dan huiver ik al, want dan weet ik hoe het de volgende dag weer gaat..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 20:18
RockaholiC
RockaholiC is offline
je bent te onzeker, je moet meer zelfvertrouwen krijgen. dan kan je het wel.
Oud 12-01-2005, 20:18
Envy
Envy is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 12-01-2005 @ 21:13 :
woon je soms in een of ander boerendorp ofzo? ik vind die mensen allemaal flauw en je moet lekker doen wat je wilt ookal vinden ze je daardoor een player.
ik zou me er echt niks van aantrekken.
Inderdaad.
Als je nou elke dag iemand anders had was het wat anders, maar hier lijkt me niks mis mee.
Oud 12-01-2005, 20:19
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Envy schreef op 12-01-2005 @ 21:18 :
Inderdaad.
Als je nou elke dag iemand anders had was het wat anders, maar hier lijkt me niks mis mee.
vind ik ook. in amsterdam doet de halve stad niks anders. triest zooitje daar hoor
Oud 12-01-2005, 20:53
Multilot
Multilot is offline
Ik zou me er absoluut iets van aantrekken, zoals jij ook doet. Maar dat wil niet zeggen dat ik het afkeur. In principe moeten die mensen niet zeuren en jij gewoon plezier maken.
Oud 12-01-2005, 21:40
WolterB
WolterB is offline
Trek je er zo min mogelijk van aan
De mensen met een vooroordeel kennen je niet echt, ze horen verhalen en kijken niet verder dan kun neus lang is.
Met dit soort mensen moet je je niet teveel inlaten. Ze zijn vaak kortzichtig en niet bijster intelligent dat ze roddels geloven
Oud 12-01-2005, 21:55
Verwijderd
Wat irritant zeg... Achja, nu ben je even 'belangrijk' en wordt er over je geroddeld, maar binnenkort komt er een 'interessanter' verhaal en zal iedereen je player-gedoe vergeten zijn.
Trek je er dus maar mooi niks van aan, het gaat wel over.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 00:41
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 12-01-2005 @ 22:55 :
Wat irritant zeg... Achja, nu ben je even 'belangrijk' en wordt er over je geroddeld, maar binnenkort komt er een 'interessanter' verhaal en zal iedereen je player-gedoe vergeten zijn.
Trek je er dus maar mooi niks van aan, het gaat wel over.
Dat is dus niet per se zo, aangezien ik de naam ook al een aardig tijdje onterecht heb .

Het beste advies is het gewoon naast je neer te leggen en je er niets van aan te trekken, want een meid die je vanwege zoiets niet wil, is toch geen meid waar jij iets mee wil?
Oud 13-01-2005, 12:19
Mark
Mark is offline
Zolang je gewoon eerlijk bent tegenover elke meid dan is er niets aan de hand lijkt me. Het is natuurlijk moeilijk, want verwachtingen kunnen verschillend zijn. Wat voor jou gewoon een avondje lekker zoenen is, kan voor een andere meid haar eerste echte ervaring op dit gebied zijn. Ze zal er compleet anders mee omgaan dan jij en misschien ervan uitgaan dat het serieus iets kan worden. Wees dus altijd eerlijk wat je bedoelingen zijn.

Mark (die ook wel eens voor 1 avondje een beetje heeft staan zoenen)
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 12:22
Luna
Luna is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 13-01-2005 @ 01:41 :
onterecht
vind jij

verder ben ik het met rockaholic eens. boeiend..
Oud 13-01-2005, 12:40
annetjuh
annetjuh is offline
niet erg boeiend.
Maar je hebt weinig zelfvertrouwen. Dat meisje dat wie dat heeft lopen lullen was gewoon hartstikke kwaad op jou.
Je moet gewoon de lef en de durf hebben om te zeggen dat je geen player bent en dat je ex gewoon rete jalours en kwaat op je is. Als je het tenminste geloofwaardig (zelfvertrouwen) verteld geloven ze ja allemaal wel. Als dat niet zo is zijn ze jou niet waard.
En als ze naar je kijken kan het ook zijn dat ze je een mooie jongen vinden, of dat je een leuke jas aan hebt, of omdat je een cool kapsel hebt.
Oud 13-01-2005, 12:43
synclinorium
synclinorium is offline
Waarom is het uitgegaan?
Oud 13-01-2005, 22:28
Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 13-01-2005 @ 01:41 :

Het beste advies is het gewoon naast je neer te leggen en je er niets van aan te trekken, want een meid die je vanwege zoiets niet wil, is toch geen meid waar jij iets mee wil?
Daar heb je gelijk in..! Maar ja iemand heeft gewoon snel vooroordelen, ik zelf niet, want ik weet dat je de persoon eerst zelf moet leren kennen om iemand te beoordelen maar heel veel mensen zijn dus niet zo..

Citaat:
synclinorium schreef op 13-01-2005 @ 13:43 :
Waarom is het uitgegaan?
Met mijn vriendin?! Omdat ze het te benauwend vond, tenminste om die reden had ze het uitgemaakt.. en later is uitgekomen dat ze was vreemdgegaan.. Eerst via een vaag gerucht en 3 weken later heeft ze me gebeld, omdat ze er zo mee zat dat ze 3 maanden voor het uit was gegaan vreemd was gegaan.. Het ging die tijd al minder, maar ja ik ging echt niet aan vreemdgaan denken, zij was altijd degene van als je vreemdga maak ik het uit, en het was dus niet alleen zoenen .. Maar goed mensen vragen wel eens heb je dat dan niet gemerkt?! Ben je zo stom? Maar dat merk je niet, je merkt dat het niet goed gaat, maar als iemand zijn gevoelens goed kan verbergen denk je gewoon dat je ff in een down zit en dat het straks weer up gaat.. Maar goed genoeg gelult daar ging het topic niet over
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 00:22
Al Murphy
Al Murphy is offline
Eigenlijk verbaast het me niet, hoor. Wanneer een meisje te kennen geeft dat ze geen relatie wil, van het vrijgezellenleven wil genieten, 'af en toe' wil zoenen zonder verplichtingen enzovoort, zal ze ook al snel een naam hebben. Terecht, natuurlijk, zonder dat daar verder een negatief randje aan hoeft te zitten. Als een meid zin heeft om wat rond te sletten, moet ze dat vooral doen. Als jij zin hebt om rond te sletten, moet je dat ook vooral doen.

Mensen die jou niet of amper kennen, zullen er echt niet vakker van liggen. Jij ligt dus best ook niet wakker van wat zij denken.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 00:47
Verwijderd
Zolang je ze niet een voor een, misschien zelfs wel in een rijtje, aflebbert of afneukt, zie ik niet waarom jou de definitie 'player' aangeplakt zou moeten worden. Zolang je het oprecht vriendschappelijk houd, is er niks mis. Het is een mode-woordje geworden, negeren dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten