Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
delphi ook niet, da's een ide, je bedoelt object pascal. gml lijkt me ook een scripttaal, evenals (jawel, verrassend) javascript. |
![]() |
||
Citaat:
Ik: C C++ Java PHP C# Javascript Prolog QuickBasic En tegen mijn zin: VB VBS Edit: Ow ja, en een klein beetje Smalltalk en Pascal |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() overigens is VBA pas echt erg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() PHP is toegespits op webapp development, maar dat maakt het niet minder 'taal'. Je kunt als je wil bijvoorbeeld heel goed een chatserver schrijven in PHP. Ow, nog vergeten: ik heb genoeg Perl gezien om d'r een gruwelijke hekel aan te hebben ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() achja, we verschillen blijkbaar van mening over wat nou een programmeertaal is en wat niet. ik vind iets pas een programmeertaal als je het kunt compilen. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Offtopic: nu we toch met programmeertalen bexig zijn, kijk eens op deze site:
http://www.mines.edu/students/b/bolmstea/randlang/
||
Citaat:
![]() ![]() En wat betreft VBA, mijn enige ervaring daarmee was tijdens een schoolproject. We moesten, jawel, een access applicatie ombouwen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
coole page trouwens deathz0rz, BrainF*** ![]() moest btw met uni in access een database bouwen voor een ziekenhuis met administratiezooi in vba erbij, suckage. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Code:
++++++++++[>++++++++++<-]>++++.---.+++++++..+++. >++++[>+++++++++++<-]>.------------.[-]<< ++++++++.--------.+++.------.--------.[-] <+[>++++++++++<-]>.[-]< ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Inefficientie of traagheid ed heb ik nooit last van. C# begin ik niet aan, ik code niet in MS talen. |
![]() |
|
natuurlijk ben ik als iedereen begonnen met BASIC, en ik heb QBASIC gedaan, ben verder momenteel met VB.NET bezig en heb VB6.0 aardig onder de knie
ik wil nog C++ leren (ik vind dat het geen programmeertaal is, maar ik meld wel ff dat ik ook HTML onder de knie heb ![]()
||
![]() |
Citaat:
nu ik je aandacht toch heb kleinigheidje Dark-Sugar : dyslexie is geen excuus (ja heb het zelf ook) assemblee c c++ object c pascal object pascal Java PHP (of het er nu wel of niet bij hoord ![]() PSQL (volgens boeken ook programmeer taal maar ja) script: html javascript asp xml Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 22:50. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik post over het algemeen geen onzin, maar ik heb ook wel eens een slechte dag. sew me ![]() thanks voor link, kzal es wat reviews kijken. ik code vooral in object pascal, c++ en asm, maar ik ben helaas overal even slecht in ![]() |
![]() |
|
- Waarom denken mensen dat HTML en XML scripttalen zijn? Wat een onzin! Pff, hoe moeilijk te onderscheiden, markup en (prog)-code.
- "pas een programmeertaal als je het kunt compileren", dan zijn Java en C# dus ook geen echte programmeertalen. ![]() Zelf gebruik ik met name PHP, al heb ik ook wel Java en C++ gehad op universiteiten. Een klein uitstapje naar C# beviel me niet heel erg goed, en ik ben nog steeds op zoek naar de ideale taal. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|