Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Vroeger dagelijks, nu ben ik lui ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Venetiaans blond ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben te lui om me vaak te scheren en wat heerlijk dat ik dat stiekem ook niet zo vaak hoef, dus als een echte Mustafa wandel ik nooit rond.
|
Ik scheer me elke dag anders vind ik het maar irritant...kut stoppels
![]() ik scheer me alleen soms 1 dag niet omdat ik dan te lui ben en toch niemadn tegen kom... me eigenhaar kleur is kastanjebruin oftewel oranje ![]() meestal is het rood geverfd ofzo
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
'k scheer me dagelijks in me gezicht en 1 keer om de zoveel dagen me borst omdat ik het simpelweg verafschuw.
verder heb ik een sik en bakkebaarden omdat het scheren op die plekken zoals vaker gezegd weinig effect heeft.
||
Citaat:
||
Citaat:
geen lange stoppelbaard, maar zo'n stoppelbaardje dat zo'n beetje een lichte schaduw over z'n gezicht legt, is idd sexy. En ik hou zeker niet van ringbaardjes, daar word ik epilatief/epilatorisch van (als dat bestaat). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Elke dag, soms 2x per dag (als ik ga stappen) Ja, op zondag scheer ik me niet, en ook als ik ziek ben doe ik het niet.. Heb niet zo heel veel haar, (behalve hoofdhaar/baardhaar daar heb ik heel veel van) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
ik scheer me eens in de 2-3-4-5 dagen
het ligt eraan of ik er wel zin in heb, en momenteel dus niet, maar ik heb niemand voor wie ik er goed uit wil zien in de buurt op het moment. ik heb bruin haar ik heb een beetje een sik
||
Citaat:
soms scheer ik me in de avond soms in de ochtend ligt eraan of ik dr mee gezien wil worden ofnie e.d
||
Citaat:
Het moet wel netjes op het gezicht blivjen en niet tot in je nek..maar verder.. Ik vind dat echt wel leuk.. Beetje sikje ook wel ( of alleen zo rond de mond het houden En de rest beetje stoppelachtig) |
![]() |
|
scheer me benen en oksels duh.
alleen in de winter me benen niet zo nauwkeurig. wilkenson mach 3 of hoe heet dat is goed hoef ik me 2 dagen niet te scheren en het is superglad!! dus... kheb trouwens weinig haar blond en zacht maar ik vind het mooier als het weg is en lekker lekker glad en zachte huid. Kheb echt een babyhuid. ![]() ![]() de mzzl jazeker lekker glad zoent lekkerder
|
Nieuwe toevoeging:
Nat of electrisch? Ik heb een electrisch scheerapparaat gewoonweg om het gemaksgehalte, het scheert sneller, ik geef toe dat nat scheren een stuk frisser voelt, maar dit is gewoon een stuk makkelijker, alleen met speciale gelegenheiden scheer ik me nog nat!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zorg ervoor dat de mesjes goed schoon blijven, dus niet aankalken door ze terug te leggen zonder ze af te drogen. Dan blijven ze het langst scherp en hoef je minder te boenen. Meestal is éénmaal voldoende om het redelijk glad te krijgen met de haarrichting mee, tegen de haarrichting in voel je dan nog wel stoppels maar dat is niet te zien. Als het écht glad moet zijn ga ik er in tegenovergestelde richting nog wel een keer overheen zodat het echt superglad is, maar dat doe ik alleen bij speciale gelegenheden (bijvoorbeeld bij meisjes die afknappen op gerasp ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik scheer me om de 2 dagen, als ik ergens netjes heen moet soms vaker. Ik zorg wel dat ik me niet 2 dagen achter elkaar scheer, dat gaat bij mij onwijs irriteren namelijk
![]() ![]() Ik scheer me nat met MachIII + Gilette scheergel, dat wordt echt superglad, zeker als ik nog een keer van onder naar boven er overheen rag ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
buikhaar en andere lastige plaatse Kill me Ce soir | 24 | 30-06-2010 14:37 | |
Seksualiteit |
Afknappers Kaps | 130 | 02-11-2006 14:23 | |