ik vraag me af of dit echt werkt...als iemand hier is met een beetje medisch verstand, please help me!
tnxx....
Derma Hair Control PLUS
49.90 €
Kopen
Verzendkosten: 8.50 €
Afgelopen met die lastige haargroei.
Nieuw: waardevolle extracten voor een nog sneller resultaat!
Derma Hair Control Plus, de eenvoudige manier om uw haargroei blijvend en huidvriendelijk kwijt te raken. Dit verzorgende ontharingsprogramma begint waar andere middelen ophouden, bij de haarwortel. Bij regelmatig gebruik verzwakken de werkzame bestanddelen zoals zout uit de dode zee en appelextracten het haar in de groeifase (de zgn. Katageenfase) zodat het steeds minder wordt en tenslotte totaal wegblijft.
Nieuw: verzorgende extracten uit planten en vruchten zorgen voor een nog sneller ...
» meer informatie
Derma Hair Control Plus, de eenvoudige manier om uw haargroei blijvend en huidvriendelijk kwijt te raken. Dit verzorgende ontharingsprogramma begint waar andere middelen ophouden, bij de haarwortel. Bij regelmatig gebruik verzwakken de werkzame bestanddelen zoals zout uit de dode zee en appelextracten het haar in de groeifase (de zgn. Katageenfase) zodat het steeds minder wordt en tenslotte totaal wegblijft.
Nieuw: verzorgende extracten uit planten en vruchten zorgen voor een nog sneller resultaat. En al na een paar dagen wordt de haargroei minder en de huid merkbaar zachter. Vergeet dat dagelijkse scheren en pijnlijk epileren. Zie er altijd sexy en verzorgt uit.
Alle voordelen op een rij:
# Blijvende resultaten- geen haargroei meer
# Voordelig- zuinig in het gebruik
# Dermatologisch getest- voor alle plaatsen op het lichaam
# Wetenschappelijk bewezen
Derma Hair Control in huidvriendelijk en kan daardoor op gevoelige plaatsen zoals het gezicht en de bikinilijn worden gebruikt.
De verzorgende gel is zuinig in gebruik want 1 druppel kan over een groot oppervlak worden uitgesmeerd.
Wist u al:
De werking van de grondstoffen van Derma Hair Control Plus is niet nieuw: al eeuwen geleden was de werking van zout uit de dode zee samen met bepaalde zuren al bekend als bestrijding tegen haargroei. Juist in deze gebieden hebben de mensen van nature een sterke haargroei. En had men een werkzaam middel nodig, men noemde het de Sugaring methode. De maker van Derma Hair Control Plus gebruik deze methode in verbeterde vorm.