Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En de tv heeft altijd al vrij slecht beeld gehad (mtv en the box kon ik nauwelijks ontvangen) Ik heb net een andere tv op mijn kabel aangesloten en die had nergens last van... alleen ook slecht beeld maar het viel niet weg en werd niet blauw ofzo. Ik weet niet dat als ik er nu nog een versterker tussen doe of mijn beeld het dan weer gaat doen
|
![]() |
als het wegvallen van het beeld via een vast patroon verloopt verwacht ik dat er een weerstand of potmetertje , ergste geval ic, in de tv bijna kapot is en door dat hij warmer wordt kan het zijn dat de waarde van het onderdeel veranderd.
kijk nog eens ene paar keer is het zo dat de tijden ongeveer gelijk zijn (met rustpauzes van +/- een half uurtje ) dan kan het zijn dat er dus een onderdeel defect is. maar probeer het vannavond als het afgekoelt is ook nog eens kan ook door de warmte komen dat de tv gek gaat doen. |
![]() |
|
Dit is geen symptoom van een te slecht signaal op de kabel.
Meestal zie je dat door extra ruis, en eventueel een aantal kanalen die veel minder goed te ontvangen zijn.. Nou kan je dat ondervinden door een goede versterker (eentje waardoor je ook nog een radio op de kabel kan aansluiten, je hebt er die dat frequentiegebied onderdrukken).. Maar in een huis met allemaal mensen die nog nooit van impedantie hebben gehoord wordt het toch nooit echt goed. Hoe oud is je tv? oh wacht, je zei blauw beeld.. Zo oud dus niet.. Probeer eens een externe bron op je scart ingang aan te sluiten.. Nou hoop ik dat je zo'n ding hebt, een scart aansluiting.. en een externe videobron.. Zodat je de tuner van de tv omzeilt. Is het nu niet meer aanwezig? Dan kan je via een videorecorder blijven kijken, of je gaat wat aan je tuner doen.. En anders weet je waar je het niet moet zoeken..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model (4) #2 Verwijderd | 500 | 04-03-2006 15:12 | |
Vrije tijd |
Het voetbal gaat kapot! USPalermo | 22 | 17-10-2004 18:24 | |
De Kantine |