Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoeft niet persee Cuba ofzo voor mij, doe mij maar een warm land aan een kust met golven ![]()
|
m'n vriend, een goeie, lange vrijbeurt, een vakantie naar een heerlijk warm land naar keuze en drop.
![]() Rampen interesseren me niet al te veel midden in de nacht, maak me daarvoor maar niet wakker. Maar als iemand dierbaars op sterven ligt of een ongeval heeft gehad mag 't weer wel. ![]()
|
Verwijderd
|
Als je me 's nachts wakker maakt dan ben je of die ene persoon of die andere persoon waarvan ik de nmen niet nader ga noemen
![]() voor een leuk concert mag je me altijd maken en voor de huistuinkeuken-nood dingen.. eigenlijk mag je me ook wel wakker maken als er beneden in de huiskamer een volledig orkest zit.. maarjah dat gebeurt toch nooit ![]() |
![]() |
|
voor een strandwandeling onder de sterrenhemel met een temperatuur van 25 graden...
met je blote voetjes door het water lopen en intieme gesprekken hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens sta ik morgen om halfvier bij je bed met een dropje. Dat je het even weet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar vooruit, als Mevrouw Corleone het niet hoeft dan huppel ik wel langs Almere. :] |
![]() |
|
vandaag: episode 45 van Naruto
volgende week: episode 46 van Naruto...etc.. als de wereld vergaat wil ik ook wel wakker gemaakt worden....dat heeft nl geen nut als ik et niet kan zien ![]() Verder de gebruikelijke rampen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[begin] Sam's nieuwe wereld Verwijderd | 12 | 30-08-2004 16:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 |