Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2002, 18:57
Smokey_Girl
Smokey_Girl is offline
Als ik een film kijk of iig alleen ben heb ik het gevoe dat ik niet alleen ben. Zou het kunnen zijn dat er iets bij me is? In het begin dacht ik aan een geest omdat ik ook wellus geesten aant oproepen was, maar sins kort denk ik dat het mn oma is die me helpt als ik problemen heb of als ik in gevaar ben. En vroeger had ik van die dromen over een meisje en ik zie haar af en toe wel eens in spiegels ofzo... ik was er nooit bang voor. Ik had laatst ook een foto van mn oma gezien toen ze van mijn leetijd was en ze lijkt er pricies op. nou vraag ik me af of het echt kan dat er iets ergs gaat gebeuren en zij me daarmee wil helpen of me er voor beschermen... kan dat echt??

Ik moet het echt wettuh want ik begin er gek van te worden! Please help...

*~Smokey~*
Oud 24-04-2002, 19:00
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Smokey_Girl schreef:
Als ik een film kijk of iig alleen ben heb ik het gevoe dat ik niet alleen ben. Zou het kunnen zijn dat er iets bij me is? In het begin dacht ik aan een geest omdat ik ook wellus geesten aant oproepen was, maar sins kort denk ik dat het mn oma is die me helpt als ik problemen heb of als ik in gevaar ben. En vroeger had ik van die dromen over een meisje en ik zie haar af en toe wel eens in spiegels ofzo... ik was er nooit bang voor. Ik had laatst ook een foto van mn oma gezien toen ze van mijn leetijd was en ze lijkt er pricies op. nou vraag ik me af of het echt kan dat er iets ergs gaat gebeuren en zij me daarmee wil helpen of me er voor beschermen... kan dat echt??

Ik moet het echt wettuh want ik begin er gek van te worden! Please help...

*~Smokey~*
wat ik nu zelf denk is dat het best je oma kan zijn. Het is waarschijnlijk iemand die je beschermt, een soort beschermengel. Ik denk dat je je niet te veel zorgen moet maken.
Nog een vraagje: als je film kijkt en je bent alleen en je voelt iemand, voelt dat dan goed aan?
Oud 24-04-2002, 19:09
Smokey_Girl
Smokey_Girl is offline
ja dat voelt eigenlijk net aan alsof er een vriend naast me zit alleen ik kan hem/haar niet zien...
Oud 24-04-2002, 19:17
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Smokey_Girl schreef:
ja dat voelt eigenlijk net aan alsof er een vriend naast me zit alleen ik kan hem/haar niet zien...
dan denk ik dat het geen kwaad kan.
je moet meestal op je gevoel af gaan, werkt het beste
Oud 24-04-2002, 19:21
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Als je haar weer ziet in de spiegel, of ergens voelt. Vraag dan wat er is, en heb altijd geduld met het antwoord krijgen. Maar je kunt ook vragen of ze antwoord wil geven in een droom.
Succes.
Oud 24-04-2002, 19:48
Smokey_Girl
Smokey_Girl is offline
heel erg bedankt maar het is toch wel vaag vind ik... een paar lui zeggen dat mn onderbewust zijn hier voor zorgt... best irri als je niet pricies weet wat er aan de hand is...
Oud 05-05-2002, 11:02
WhisperingFaery
WhisperingFaery is offline
misschien moet je eens op http://www.onzegidsen.com/ kijken
Oud 05-05-2002, 11:04
Verwijderd
Dat is tamelijk normaal als je alleen bent... en er is nooit iemand.

*zucht diep*
Oud 05-05-2002, 16:17
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Smokey_Girl schreef:
heel erg bedankt maar het is toch wel vaag vind ik... een paar lui zeggen dat mn onderbewust zijn hier voor zorgt... best irri als je niet pricies weet wat er aan de hand is...

Daar moet je je niets van aantrekken, als jij het zo voelt dan is het zo!
Oud 05-05-2002, 19:14
Amuwébee
Amuwébee is offline
Ik heb ook wel een sveel zelf al sik alleen ben dat ik "iets" voel het doet me altijd denken aan de sixth sence niet dat ik doden zie of zo maar ik krijg het dan meestal koud ??
Ik geloof sinds een paar weken in gidsen onder andere door een of andere domme vogel maar een slechte gids kan toch niet?
Bij mij voelt het koud en eng aan, maar meetal is het maar een paar seconden

Regels voor berichten