![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Pas na de overgang hebben vrouwen volgens mij echt vaak 'geen zin', door een hormoontekort. Daarbij noemen de meeste jongens de gedachte "Jah, seks, ik vind 't goed hoor" al 'zin in sex', terwijl sommige meisjes denken dat je pas sex mag hebben als je denkt "Oooh ik wil sex ik wil sex ik wil sex ooh wie dan ook neem me, nu, geef me sex geef me sex!". En ja, die eerste gedachte komt natuurlijk meer voor dan de tweede.
|
![]() |
|
Volgens mijn vriend ben ik erger dan hem ..
quote: schaal 1 - 10 ben ik 9, mar jij bent 10 .. Margoe, net als sarah heb ik ook vaak tot altijd wel zin, wat dus om kan slaan door ruzie, verdriet, of iets dergelijks .. irritant is t ook als huisgenote thuiskomen of foute motoriek (ineens zwaar hard AU) en dat je zo'n effect krijgt van: *weg spanning* en dan wordt iets ineens heel klein .. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb wel vaakzin, maar ben vaak (echt) heel moe (heb bloedarmoede) maar meestal lukt het nog wel genoeg zin te kweken die mij door de moeheid heen te helpen, maar af en toe... mijn vriend heeft alweer zin als de keer daarvoor nog niet eens afgelopen is, maar dat hou ik toch echt niet bij ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik en mijn vriendin (ook ex) doen (deden) het ook gewoon tijdens die tijd.... ![]() |
![]() |
|
Als ik bij m ben kan hij me meestal wel heel snel in de mood krijgen, als ik het niet al ben... maar niet altijd, soms heb ik gewoon geen zin en wil ik alleen lekker samen liggen of zo. Bijvoorbeeld als ik ongesteld ben, of ik als ik een beetje een kutdag heb gehad. Als ik wat gedronken heb raak ik echt supersnel in de mood. Maar verder... als ie me op een bepaalde manier aankijkt of aanraakt, dan kan het heel snel gaan
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Gezinsbeïnvloeding binnen een gezin met een kind met kanker ShanaM | 3 | 28-11-2013 17:36 | |
Seksualiteit |
'geen zin' Verwijderd | 41 | 19-07-2003 08:29 | |
Seksualiteit |
Geen zin in seks... Verwijderd | 13 | 04-01-2002 11:19 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
De-Hoe-Vertaal-Ik-Een-Latijnse-Zin-Tutorial(-Deel-1?) John-17 | 3 | 31-12-2001 18:51 | |
Verhalen & Gedichten |
de zin van onzin de wijze jodokus | 13 | 09-12-2001 19:04 |