Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je een kabel hebt (die kan je in de winkel kopen), dan kan je in het menuutje 'LINK' (onderste rij in het midden) het programmaatje op je GR zetten.
Kabels zijn duur. Mijn GR Casio is zwart.
||
Citaat:
|
![]() |
Klopt inderdaad de casio kabels zijn inderdaad duur. Voor het programeren met de casio op de PC heb je bepaalde software. Kijk maar op grm.pagina.nl voor de benodigde software. Ook heb je een kabel nodig. Zoals ik al eerder zei zijn die heel duur. Maar ik dacht dat je die ook nog zelf kan maken. Met een kleinbeetje technisch inzicht. Kijk anders maar op http://www.casiox.tk voor verdere infomatie (Voor de TK haters
![]() Veel plezier met het programeren hee ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() btw. Ik kan nog steeds geen programma vinden om op je computer casio te programmeren ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Okee, ik zal het allemaal even proberen uit te leggen.
Als je de Casio hebt, heb je een Casio kabeltje nodig, en de juiste Casio software. Als je op www.CasioX.tk kijkt (zoals TI-gek al schreef) heb je in het huidige design (dat gaat veranderen) een knop "KABEL" bovenaan het scherm. Hier staat eerst beschreven hoe je een kabeltje zelf kunt maken en daarna hoe je aan de software komt en hoe je die moet installeren. Met een beetje geluk vindt je in de FAQ ook informatie over de software. Je kan ook op de linkspagina kijken. Het nieuwe design is nog niet klaar, maar daar zit ook een nieuwe, iets duidelijkere, FAQ in. Het nieuwe design is nu te zien op http://users.keyaccess.nl/~godem01/test/home.htm, maar kijk eerst even op de gewone site www.CasioX.tk. Als je nog vragen hebt kan je die via het op CasioX aanwezige mailformulier sturen naar de webmaster, ik dus :-) Veel succes! Caspar
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |