Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik haat dat nationalisme ![]() bah bah bah
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dacht dat t een reply was op mijn post ![]()
||
![]() |
Citaat:
trouwns dit gebeurt echt overal niet alleen in de randstad en er gebeuren ook genoeg goede dingen duzzzzz het is maar net hoe je het bekijkt... in jou geval een beetje pessimistisch duzz ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Groot gelijk dat je hebt. Ik heb pas moeite moeten doen om nederlander te worden ![]() ![]() En je moet niet zo zeiken NL. Het is altijd slecht geweest, enige verschil is dat je het nu pas echt merkt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
In mijn dorp zijn er mensen die met een honkbalknuppel bij de deur liggen omdat de politie niet meer durft in te grijpen..
Nou ja boeie, ik woon aan de goeie kant van het dorp..
|
ja hoor, hoe kan zo'n gebied nou een ghetto zijn, das vette onzin. een ghetto is een (achterstands)wijk binnen een stad met waarin een meerderheid van de mensen van een bepaalde cultuur is die afwijkt van de in dat land gangbare.
de randstad kan dus nooit een ghetto zijn. btw, wat te denken van alle plaatsen rondom utrecht (bussum, hilversum ed) dus je blaast het vet op, nerges voor nodig en btw als je naar de criminaliteitscijfers kijkt valt t ook wel mee, je zit gewoon n beetje domme lpf (....witte sneeuw....) praat te verkondigen: dingen opblazen, begrippen niet begrijpen en niet naar de feiten kijken....
|
Verwijderd
|
Ik vind het gewoon 'eng' worden dat er steeds meer van die absurde dingen gebeuren..
En ik heb er gewoon weinig vertrouwen in dat bijvoorbeeld de politie er iets aan doet. Je hoort steeds ergere dingen die er gebeuren en het lijkt alsof het steeds meer gebeurd. En dat benauwd me |
![]() |
|
Ik heb het idee dat het hele veiligheids-gebeuren schromelijk overdreven wordt. Heldere statistieken zijn moeilijk te vinden, maar ik vond o.a. dit. Daaruit blijkt dat het aantal delicten slechts marginaal is toegenomen, maar dat het veiligheidsgevoel de laatste jaren wél met sprongen achteruit gaat.
Dat lijkt me niet zo gek. Veiligheid kun je m.i. niet meten, hooguit hoe veilig men zich voelt. Door de constante hype ("meer blauw op straat") wordt elk incident breed uitgelicht in de media, wat mensen het idee geeft dat het levensgevaarlijk is om je op straat te vertonen. De openingspost is waanzin, ik schat dat het aantal buurten waar ik 's nachts niet alleen over straat durf op 1 a 2 handen te tellen is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien is het voor rechts Nederland altijd makkelijk om te klagen over allochtonen en ze uit te maken voor vanalles en nog wat, maar structurele oplossingen aanreiken doen ze niet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij als wallpaper voor je desktop? Kaps | 444 | 27-09-2007 11:23 | |
Algemene schoolzaken |
enquete femke_1988 | 14 | 17-04-2006 21:20 | |