Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien, als je een jongen ontmoet wiens relatie net uit is (door hem zelf), en hij gaat met jou staan zoenen, zou jij je daar dan lekker bij voelen? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar ik wou alleen zeggen dat ik vind dat je definitie van trouw/ontrouw mijns inziens wat raar was. Ik ben gruwelijk verliefd op mijn vriend en ik schat de kans ook niet groot/nihil dat ik verliefd word op iemand anders, nu iig. Maar toch, je gevoelens heb je niet in de hand. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik hou van mijn vriend ja, dat weet ik en jij hebt geen rede dat in twijfel te trekken. Maar ik ben nog heel jong, dus waarschijnlijk zal er in mijn en zijn leven nog heel wat gebeuren, hoe kan ik dan met zekerheid zeggen dat we voor altijd bij elkaar zullen blijven? Mensen veranderen nou eenmaal. Ik wil wel geloven dat het altijd zo zal blijven maar zo naïf ben ik niet. Maar dit wordt wat off-topic.. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Vertel mij wat, in mijn omgeving is het al vaak genoeg fout gegaan. Citaat:
|
![]() |
|
nou zeg........
je doet net alsof ik een of ander stoephoertje ben, of vergis ik mij nu hierin en bedoelde je 't niet zo ? ik kan je wel vertellen ; dat ben ik niet! en tuurlijk baal ik ontzettend, maar wat moet ik dan? ik ga toch echt niet weken depressief zitten wezen om iemand die het niet waard is en waar toch nog een goeie vriendschap in zit ? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mensen helpen Verwijderd | 19 | 09-02-2009 01:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |