Advertentie | |
|
![]() |
|
En anders smeekt men hier om een slotje zeg!
Laten we even een paar dingen duidelijk stellen. Ik hou er niet van als er met opmerkngen als Sterf worden gesmeten. Iedere andere kwetsende opmerking is hier ook niet legaal. Behandel elkaar normaal met respect en jullie hebben geen last van mij. Ik sluit em dit keer niet, ik schoon em op, en kijk het nog ff aan. Maar nog 1 keer zo'n stunt en het is wel degelijk slot.
||
Citaat:
Het spijt me echt hoor, maar een inhoudsloos topic als dit.... ![]() Wat is nu de discussie in dit topic? Waar draait het om? Trouwens ------> Vakantie of Onzin en dus niet Nachtleven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Het gaat er hier om dat de topicstarter beweert dat de uitgaansgelegenheden in salou het beste zijn... Nou, k zie niet in waarom dat verplaatst zou moeten worden ten eerste, en ten 2e zie ik ook niet in waarom er zulke belachelijke reacties op komen. Ik bedoel, damn, wat bezielt men? We kunnen toch normaal over dit soort onderwerpen praten zonder meteen te katten?
Degenen die dat niet kunnen raad ik ten sterkste aan te vertrekken of zich stil te houden.
||
![]() |
Citaat:
|
Had ik die site al niet verwijdert? Goed zo.
En als men verder niet normaal over uitgaansgelegenheden in salou kan praten, gewoon je mond houden. Beledigende uitspraken staan ook in de FAQ, die zijn ten aller tijde verboden. Maakt niet uit wat de topicstarter allemaal fout doet, jij hebt het recht niet om hem of haar sterf toe te wensen of enig andere beledigende opmerking te maken. Tenzij je graag een ban aan je broek wilt.... ![]() Maar vooruit, omdat iedereen zo gigantisch zit te zeiken over de topicstarter zie ik niet in dat hier nog een normale discussie uit gaat komen over de uitgaansgelegenheden in salou dus slot.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin gaat naar Salou.. Verwijderd | 9 | 02-07-2015 11:39 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin gaat naar Salou 1scarface1 | 54 | 04-03-2005 18:24 | |
Liefde & Relatie |
vakantie Verwijderd | 53 | 01-02-2005 20:05 | |