Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb 3 ringen .
Nee , wel meer . Maar 3 zijn belangrijk . 1 . Van mijn liefste ex gekregen . (alleen draag ik hem niet omdat ik bang ben hem kwijt te raken , hij is witgoud , met een tekstje erin ![]() 2 . Voor mijn 18de verjaardag gekregen . Witgoud met een ![]() 3 . 3 ringen in één . Van mijn broertje gehad . Voor mijn 18de verjaardag . |
![]() |
|
Ik droeg altijd twee ringen, beide van mijn oma gekregen maar ik heb er één in een verwarmingsrooster laten vallen...
![]() Dus ik heb er nog maar één en dat is tevens mijn lievelingsring: een dunne zilveren met lemniscaatjes erop. ![]()
|
Ik trek meteen google erbij om naar mooie ringen te zoeken
![]() *zucht* Ik ga voor een zilveren ring met zwart en groen *iets* ingelegd en een zilveren ring met vierkante strass-steentje, soort groen pyriet.
|
die ik van mn ouders heb gekregen voor mn 18de verjaardag
![]() een solide zilverenband van 7mm dik ofzo en daarop 3 granaatjes, 3 groene toermalijnen en 1 roze allemaal afzonderlijk omgeven door een zilveren randje en in een abstracte figuur gelegd. niet zo hele dure mineralen, maar wel heel toepasselijk (ik studeer geologie) en heeeeeeel erg mooi. mensen spreken me er zomaar over aan in de bus ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heb 3 ringen die ik geregeld draag:
1. Een vlinder, best wel groot, ooit gekregen 2. Een roos, best wel groot, op Wâldrock gekocht 3. Jaja, the One Ring uit LotR. Ik klink zo Breezer nu ![]() Dat zijn ook meteen m'n lievelingsringen. En ze zijn allemaal te groot ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
ik heb alleen dierbare ringen....
zijn er 2: heb ze allebij op bali gekregen van een oude man waar ik vaak mee praatte...hij was zo'n in de toekomst kijker en hij had allemaal wijze uitspraken enzo....hij zocht stenen in t oerwoud en dan bewerkte hij ze zelf en ging ie met een of ander iets na wat de steen betekende, dan maakte hij er sieraden mee.... 1 ring [nouja de steen dan] betekent bescherming voor de boze geesten en in t verkeer. de andere ring betekent iets met bescherming en de maan, maar weet niet meer helemaal precies wat t nou was..... hij heeft ook mn toekomst voor het afgelopen jaar gelezen en heel veel dingen zijn uitgekomen ![]() ![]()
|
![]() |
Een vrij dikke zilveren ring,waar rond heel de ronde,eerst allemaal kleine plastieken rode pareltjes inzaten,maar die zijn er allemaal uitgevallen,dus nu is hij kaal met kleine versiersels op?
Van mama vroeger. En een dun zwart plastieken ringetje. ![]()
|
mooie handen! alleen jammer van die afgekloven nagels
![]() ik hjeb ook nog zo'n dikke blauwe plastice h&m ring, hihih, draag ik nooit. en verder ook nog vergeten: een ring waarvan ik altijd zeg dat er n robijn in zit, maar die eigenlijk gewoon voor 50 cent in een chinees winkeltje lag...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Aan de andere kant... Ik zeg toch ook altijd dat m'n LotR-ring origineel is ![]() Nah, nog 1 keer, omdat hij zo leuk is: ![]()
|
laatst een afgaanse trouwring van me moeder gekregen,
met drie ringetjes die wel aan elkaar vast zitten, brons, zilver en goud kleur..... echt mooi is ie niet maar een gegeven paard niet in de bek kijken he. ![]()
|
mijn mooiste ring is m'n elvenring, waar in Sindarin op geschreven staat:
One ring to show our love, one ring to bind us, one ring to seal our love, and forever to entwine us gekregen van m'n ex, nu m'n beste vriend (gelukkig) voor m'n 18e verjaardag.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Graal flyaway | 0 | 29-05-2009 20:50 | |
Seksualiteit |
Vagina Maxxine | 139 | 16-04-2007 16:18 | |
Verhalen & Gedichten |