![]() |
|
Ze zijn bezig met het recorden van hun 4e album.
Alvast hun 1e single, radiovriendelijkheid ten top: Commentaar graag. http://www.sevendust.com/seasons/download.jsp
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik hou niet zo van Sevendust, maar ik zal het nummer voor het lot van de objectiviteit eens downloaden.
als je goed oplet merk je dat ik vandaag meer onzin uitkraam dan normaal. moge deze dag je heugen. ik heb trouwens fireballen gekocht he? hoe true ben ik. ik wist niet dat er kauwgom in zat!
||
Citaat:
(maar dat je niet eens wist dat het kauwgom was, schaam je ![]() Maar ontopic, Sevendust klinkt gewoon elk nummer het zelfde, maar das opzich wel chill.. Gewoon een cd lang in dezelfde groove.. Ik vind Home wel een lekker relax album, lekkere zware sound.. Mss wel nu-metal cliché op zijn top, maar laat het dan wel lekker nu-metal zijn.. En tjsah dat nieuwe nummer, ach het kan beter..
||
Citaat:
||
Citaat:
Daarom moet ik het album beter moeten vinden. juist ja. Puur daarom. Dus als een band besluit om van standaardstructuren af te wijken moet ik het al beter vinden ongeacht de kwaliteit. Non argument, Diptwat.
||
Citaat:
||
Citaat:
zoals ik net zei. de structuur is te standaard, maar dat betekent niet meteen dat een ongewone structuur wel goed is, dan moet het nog altijd kwaliteit bevatten.
Laatst gewijzigd op 13-08-2003 om 07:22. |
![]() |
||
Citaat:
Maar hier kunnen we eindeloos over door mieren. Ik vind Home beter en jij niet. Punt. Biertje?
||
Citaat:
Maar jij zei het gewoon alsof ik dat MOEST vinden. Snappie? Goed. Biertje. Wil je een cd van Harvey Milk (ow dit moet via msn, maar goed, die uitvinding schijn jij niet meer aan te doen).
|
![]() |
|
|