![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vooral als ze vaginale afscheiding heeft! Als ze vaginaal bloed verliest (zoals bij menstruatie) en ze dat normaal niet heeft bij haar ovulatie, is er nog meer reden om een huisarts te zien. Dat dit probleem rond de ovulatie (althans, daar ga ik van uit) optreedt is reden voor extra bezorgdheid. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik weet maybe wat t is?! Omdat t me bekend voorkomt, had t zelf namelijk ook....
Dr darmen zitten maybe verstopt (obstipatie, ofzow)... Je buik is dan opgezet en je hebt heel erge krampen. 'T voelt alsof je ongesteld moet worden, maar dan in je hele buik, en niet alleen je onderste onderbuik. Ook misselijk wordt heel erg... Ik ben geen dokter ofzow, maar t is gewoon een eerste ingeving... Maar als t dit is is het wel verstandig dat je hiermee naar je huisarts gaat, want t kan veel pijn geven. En het kan ook gevaarlijk worden als je er heel lang mee rond blijft lopen... Je huisarts geeft je dan medicijnen hiervoor.... Ik weet niet of ik gelijk heb... Maar zet t dr toch ff neer!!! Nou suc6!!!
|
![]() |
Hmm nu net had ze het weer, ik sprak met haar op MSN, en opeens had ze heel erge steken in haar buik, en toen reageerde ze niet meer, later zei ze dat ze was flauwgevallen toen ze naar bed wilde lopen...ze wil echt niet naar de huisarts zegt ze, ik kan haar niet overhalen, ze heeft er ook niet elke dag last van, de laatste twee weken soms zomaar een dag.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |