Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind sommige dingen ook raar.. mag niet in het donker alleen over straat enzo.. maar das ook alleen maar omdat ze bang zijn dat ik wordt vermoord ofzo dus ben wel blij aan de ander kant dat ze zo denken, beter als dat het ze geen ene ruk kan schelen waar je uithangt
||
Verwijderd
|
Citaat:
vanavond heb ik een feestje, hoor ik net van zijn moeder dat hij alle meisjes thuis moet brengen omdat ze anders het niet veilig vind! Mijn ouders zijn overigens heel erg makkelijk in allerlei dingen, ik mag zelf weten hoelaat ik thuis kom en ik mag overal heen op de fiets/met de trein.. Dus eigenlijk heb ik niet zo veel problemen met mijn ouders.. naja behalve dan dat ze ontiegelijk overbezorgt zijn over hoe ik denk en of het wel goed gaat enzo (en dat is heel erg niet fijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb het niet over overbezorgtheid dat van me moeder was mischien een niet zo goede bedoeling
het gaat meer over dat ze me psychies zo hebben uitgewoond dat ik de trauma's op me tanden heb staan het is al een tijd geleden dat het zo ging maar toch denk ik er elke dag aan en merk je het nog steeds aan me gedrag en dan denk ik waarom hebben ze me dat aangedaan |
![]() |
|
![]() |
jaah vraag ik me ook wel eens af bij mij ouders...
als ze me vriendje een week nie hebben gezien en ik veel weg ben geweest ben ik gelijk stiekem daar geweest en heeft een vriendin van mij daar ook een vriendje zitten... ben ik een dag heel vrolijk vraagt me pa of ik geblowt heb.. gaan me ouders een weekend weg krijg ik ALTIJD een preek of de pil drank enz enz... en als ik te laat thuis ben heb ik heftige seks gehad met me vriendje mmmm jaah dan vraag je je inderdaad wel eens af wat er met je ouders aan hand is... dit is niet echt bezorgdheid ![]() p.s als er met mijn EIGEN ouders nix mis was had ik nu niet in een pleeggezin gezeten. (praat hierboven over mijn pleegouders mja zijn wat ouder dus maak me nie zo druk om de bovenstaande dingen) Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 22:17. |
![]() |
|
Ik vind het jammer en tevens triest dat veel kinderen denken dat er iets met hun ouders is, als ze dingen niet mogen.
(argumenten kun je zelf wel verzinnen lijkt me zo) Ik heb genoeg klappen gehad, ik ben ook afgezeken toen vader depressief was (overigens heeft hij hier wel later open kaart over gespeeld...wat ik echt bewonderde) en ik mocht zoveel niet en ik heb genoieg straf gehad, maar ik weet zeker dat er niks aan de hand is, dat ze verdomd goede ouders zijn (geweest). P.s. hier beweer ik niet mee dat ik uiteindelijk een goed kind ben geworden, er spelen nog genoeg invloeden een rol waar zij niks over hadden te zeggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat ik mijn ouders goed genoeg ken (niet alleen in de ouderrol maar ook als 'normaal' persoon) om te kunnen zeggen dat er niets mis met ze is. Het zijn hele goede ouders (hoewel ik niet altijd een heel goed kind geweest ben
![]() Natuurlijk hebben ze hun eigen trekjes. Mijn moeder is overbezorgd om me en vaak bang om sterke emoties te uiten. Mijn vader heeft zijn emoties te veel onder controle om anderen zich altijd gemakkelijk te laten voelen. Nou en? Alle ouders hebben trekjes. Alle mensen kan ik beter zeggen. Waarom zouden ouders anders zijn dan anderen?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik snap geen enkele kut meer van wat ze wil help? DJLAD | 36 | 10-05-2013 10:40 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vader :( ... mbx | 51 | 05-11-2009 06:04 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Liefde & Relatie |
Bang mn broertje kwijt te raken aan ADHD Verwijderd | 21 | 30-06-2004 17:27 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 |