Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
tsjah euhm...
kijk, je vriend was moe enzo. ik snap van zijn kant wel dat hij geen zin had om naar jou toe te rijden terwijl hij de volgende dga weer moest werken. maar ja, ik snap jou reactie ook hele goed. tuurlijk wil je als je je rot voelt niets liever dan een stevige knuffel van je vriend. ook ik heb hiermee te maken. mijn vriend is door de weeks 200 km van mij verwijderd... en als ik me kut voel kan ik em gwoon niet vragen om even te komen. okee ik geef toe... jou vriend kan eerder naar je toe komen dan de mijne. het feit dat hij wel zou kunnen komen maar dat hij niet komt, kan idd nog een kutter gevoel geven dan je al had. ik weet simpelweg dat het voor hem niet mogelijk is. ik stuur em meestal een sms als ik me verrekte kut voel, en hij belt dan gelijk naar mijn mobiel... dan gaat hij me via de telefoon helemaal opbeuren ensow... et duurt wel ff... maar ik heb op zoon moment ook veel aan zijn stem alleen. ik zou et em wel ff zeggen dta je wel veel rekening met hem houdt (door bijv. je intro-week op te zeggen) en dat hij daar in ruil niet veel rekening met jou teruggeeft. maar ik vind dat je et em niet kwalijk mag nemen omdat hij geen zin had om nar je toe te komen terwijl hij al zo moe was. volgens mij is dit bes wel een confusing verhaaltje... maar khoop dat je een beetje snapt wattik bedoel ensow... liefs Buffy
|
hmm dat lijkt me echt wel kut.. Ik kan het goed voorstellen, zeker als jij zoveel moeite doet voor hem.
Ik had ook bijna ver weg gewoond van mijn vriend, gelukkig kon ik van plaats ruilen met mijn studie. Ik zag er echt tegenop om elkaar niet altijd te kunnen zien als je dat wilt..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hij Verwijderd | 13 | 14-08-2003 20:26 | |
Liefde & Relatie |
Voel jij je weleens eenzaam? D-sire | 16 | 21-03-2003 20:37 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
ARTistiek |
Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen. elsbizkit | 17 | 09-11-2001 13:12 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |