Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2003, 12:05
groezel538
groezel538 is offline
Gisteren had ik een absolute rotdag, 3e keer gezakt voor mn rijexamen, fiets was gejat en ruzie met alles en iedereen.
Ik had mn vriendje aan de telefoon en kon nix anders doen dan janken en vragen of die asjeblieft langs kon komen. Hij woont ongeveer 40 km verderop dus zo vaak zie ik hem niet doordeweeks, maar goed, hij heeft een rijbewijs en een auto dus het kan wel in principe. Maar hij kon niet komen, omdat ie moe was en vroeg naar bed wou. Ik ben toen heel erg kwaad geworden eigenlijk, ik sta altijd voor hem klaar, als hij zich rot voelt ben ik gelijk bij hem ookal moet ik een uur in de trein zitten en 12 euro betalen voor een retourtje, ik heb verdomme zelfs mn introductie week laten schieten laatst omdat hij depri was en ik bij hem wou blijven. Ik had hem gewoon echt nodig gisteren en hij was er niet. Ik ben er nu nog steeds een beetje verdrietig over. maar heb ik het recht om kwaad op hem te worden, ik vind zelf eigenlijk van niet, ik kan hem niet dwingen om te komen, hij was ook echt moe en hij moest de dag erna weer werken dus had ie dan al weer heel vroeg weggemoeten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2003, 12:06
Verwijderd
dat is inderdaag zeer lullig. Zeg het hem gewoon!

suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 12:18
Slettelina *
Slettelina * is offline
Gewoon een keer tegen hem zeggen in het echt.. Komt het al snel beter over denk ik..
Ik had het ook absoluut niet tof gevonden
Oud 21-08-2003, 12:20
groezel538
groezel538 is offline
ik heb het al wel tegen hem gezegd, hij mocht ook niet van zn moeder, zij vond dat ie het wat rustiger aan moet doen omdat die de laatste tijd nogal druk is enzo (is ook wel zo). Maar toch...als hij zich zo zou voelen zoals ik me gister voelde was ik toch naar hem toegegaan.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 12:23
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
groezel538 schreef op 21-08-2003 @ 13:20:
ik heb het al wel tegen hem gezegd, hij mocht ook niet van zn moeder, zij vond dat ie het wat rustiger aan moet doen omdat die de laatste tijd nogal druk is enzo (is ook wel zo). Maar toch...als hij zich zo zou voelen zoals ik me gister voelde was ik toch naar hem toegegaan.
kzou dan echt pissed zijn geworden....
dit zijn nou echt dingen waar ik onwijze ruzie over kan maken
en dan heb ik volgende keer ook nix meer voor hem over hoor,
flikker n eind op...

aah kword gewoon boos van dit topic bah!

gewoon zeggen dat je het echt niet tof vond dat hij er niet was en dat je het daar heel moeilijk mee hebt en dat je volgende keer nog wel even 100x nadenkt voordat je je introductieweek opgeeft, omdat hij depri was.....zou ik dus echt nooit meer doen zoiets, zeker als hij niet hetzelfde teruggeeft!
Oud 21-08-2003, 19:06
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
DUMPEN
Oud 21-08-2003, 19:12
Buffy
Buffy is offline
tsjah euhm...

kijk, je vriend was moe enzo. ik snap van zijn kant wel dat hij geen zin had om naar jou toe te rijden terwijl hij de volgende dga weer moest werken.

maar ja, ik snap jou reactie ook hele goed. tuurlijk wil je als je je rot voelt niets liever dan een stevige knuffel van je vriend.

ook ik heb hiermee te maken. mijn vriend is door de weeks 200 km van mij verwijderd... en als ik me kut voel kan ik em gwoon niet vragen om even te komen. okee ik geef toe... jou vriend kan eerder naar je toe komen dan de mijne. het feit dat hij wel zou kunnen komen maar dat hij niet komt, kan idd nog een kutter gevoel geven dan je al had. ik weet simpelweg dat het voor hem niet mogelijk is.

ik stuur em meestal een sms als ik me verrekte kut voel, en hij belt dan gelijk naar mijn mobiel... dan gaat hij me via de telefoon helemaal opbeuren ensow... et duurt wel ff... maar ik heb op zoon moment ook veel aan zijn stem alleen.

ik zou et em wel ff zeggen dta je wel veel rekening met hem houdt (door bijv. je intro-week op te zeggen) en dat hij daar in ruil niet veel rekening met jou teruggeeft.
maar ik vind dat je et em niet kwalijk mag nemen omdat hij geen zin had om nar je toe te komen terwijl hij al zo moe was.

volgens mij is dit bes wel een confusing verhaaltje... maar khoop dat je een beetje snapt wattik bedoel ensow...

liefs Buffy
Oud 21-08-2003, 22:40
igfy
igfy is offline
hmm dat lijkt me echt wel kut.. Ik kan het goed voorstellen, zeker als jij zoveel moeite doet voor hem.

Ik had ook bijna ver weg gewoond van mijn vriend, gelukkig kon ik van plaats ruilen met mijn studie. Ik zag er echt tegenop om elkaar niet altijd te kunnen zien als je dat wilt..
Reageren

Regels voor berichten