Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Uhm... Nou heb niet hezelfde als jou.. Ik ben nog steeds superverliefd op me vriendje.. Als hij me een kusje ofzo op me voorhoofd geeft of gewoon een arm om me heen slaat of zegt dat ie me lief vindt krijg ik nog steeds ongeloofelijke kriebels in me buikje.. Dit geldt dus niet voor mij
![]() Vertel dit eerlijk tegen hem..
|
hetzelfde als jou met iedereen tongen en sex hebben nee was het maar waar......
maar verliefdheid moet ook bij mij groeien misschien bij jou ook.
|
Ik ben op m'n 13e verkracht door de jongen waar ik heel erg verliefd op was...Hierdoor vertrouwde ik niemand en ben ook niet meer echt verliefd geweest. Ik praatte mezelf altijd aan dat ik verliefd was enzo. Ook ik heb me het afgelopen jaar "sletterig" gedragen, t kon me gewoon niks meer schelen omdat ik toch alleen maar loog en ik werd nooit verliefd. Dat ik steeds loog kwam doordat ik niemand dichtbij me wilde halen, maar ik wilde wel steeds aandacht en bevestiging enzo.....
Ik weet niet goed wat je er aan kan doen, k zit er zelf ook nog erg mee. T gaat al steeds beter, en k ben sinds 1 week nu weer echt verliefd ![]() Hoop dat je hier toch wat aan had, k heb t eigenlijk alleen over mezelf gehad..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
LievelingsNummer Op Dit Moment?.. *BaByThuGz* | 142 | 13-03-2004 00:19 | |
De Kantine |
NiEuWe mAnIaH Om tE ©oMmUnI©ErEn. Verwijderd | 64 | 08-10-2002 17:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Dood Pim Fortuyn deel 2 autodropje | 319 | 11-05-2002 17:21 | |
Verhalen & Gedichten |