Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm ja. ik herken het ver weg een klein beetje.. mn moeder doet ook wel een beetje zo (maar lang niet zo erg als bij jou denk ik)
Ik confronteer haar dr altijd mee.. En gewoon,. als zij zielig mag doen als zij ziek is mag ik dat ook.. En als zij het daar niet mee eens moet ze zelf ook maar stoppen met zielig doen.. Zulke dingen zeg ik dan tegen haar (ik zeg niet dat het eprse goed is ofzo, en dat jij het ook zo moet doen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zij wil bij de kleinste dingen dat we met haar meeleven, doen we dat niet wordt ze superchagrijnig, maar heb ik een keer ergens last van dan wil ze dat niet horen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nouwja.. Ik ken jouw moeder natuurlijk niet.. Bij mijne heeft het wel geholpen |
![]() |
|
ik begrijp wel btje hoe het voelt,
zelf nie prcies zelfde situatie, maar t komt in feite wel op t zelfde neer maak 'ze' (of al1 je moeder) gwoon duidelijk wat je dr van vind, desnoods schreeuwend, scheldend, voor mijn part loop je te tieren door t huis wat eindigd in janken, kijk, t maakt gwoon nie hoe je t brengt uiteindelijk, zeg gwoon dit tegen je ouders, wat je hier ook neerzet. werkt t beste denk k
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #99 rare kwast | 494 | 13-06-2007 19:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #69 rare kwast | 495 | 16-09-2006 00:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
symptonen anorexia?? missunderstood | 14 | 25-08-2003 10:04 | |
Psychologie |
Aandacht besteden aan je lichaam? DarkCat | 46 | 28-07-2002 10:29 | |
Psychologie |
Vage tegenstelling.. wat denk jij? Verwijderd | 45 | 24-04-2002 14:02 | |
Psychologie |
Weten sommige wel wat depressief zijn werkelijk is? G-18 | 49 | 18-01-2002 00:31 |