Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2003, 10:18
shiningstars
shiningstars is offline
Ik ben 18 jaar maar heb het idee dat ik nog lang niet toe ben aan sex. Ik heb ook nog nooit echt een vriendje gehad. Als ik contact heb met een jongen na een avondje zoenen, wordt ik heel onzeker en jaag ik ze hierdoor als het ware weg. Ik ben mezelf dan niet meer. Ik masturbeer wel en ik fantaseer ook over sex, maar toch heb ik het idee dat ik nog niet toe ben aan het echte werk. Is dit wel normaal? Zijn er meer mensen die dit hebben?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 10:23
horsepills
horsepills is offline
je moet er pas aan beginnen als je je er goed voor voelt. Tja, dat komt vanzelf. Overhaasten is ook niet goed, dusja.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 10:24
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Xizang schreef op 18-08-2003 @ 10:23:
je moet er pas aan beginnen als je je er goed voor voelt. Tja, dat komt vanzelf. Overhaasten is ook niet goed, dusja.
Oud 18-08-2003, 10:27
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Xizang schreef op 18-08-2003 @ 11:23:
*Eens*

Je merkt vanzelf wel wanneer "het moment" komt.
Niks overhaasten,komt alleen ellende van.

Sommige mensen zijn er nu eenmaal eerder klaar voor dan anderen.
Maak je niet druk
Oud 18-08-2003, 10:31
ScatMan.II
ScatMan.II is offline
Geen enkele reden om onzeker te worden, je hebt zelf in de hand wat wanneer gebeurt toch?

Bovendien kun je ook nog andere dingen doen met een vriendje dan sexen...
Oud 18-08-2003, 10:45
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
ScatMan.II schreef op 18-08-2003 @ 11:31:
Geen enkele reden om onzeker te worden, je hebt zelf in de hand wat wanneer gebeurt toch?

Bovendien kun je ook nog andere dingen doen met een vriendje dan sexen...

Dat méén je niet!?!

Maar je hebt wel gelijk.
Oud 18-08-2003, 11:06
Verwijderd
Ik doe vrijwel hetzelfde, of deed dat in ieder geval... dus ja, ik vind dat normaal
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Xizang schreef op 18-08-2003 @ 11:23:
Ja ben hier ook wel mee eens

18 jaar en dan nog niet toe aan sex, daar is niks mis mee. Aan sex denken/fantaseren en het daadwerkelijk doen is een groot verschil. De stap van fantaseren tot het in de praktijk brengen is voor sommige moeilijk, heel normaal toch?
Maak je niet druk, niet eraan denken. Je komt er vanzelf wel achter wanneer je er klaar voor bent, wanneer je er naar verlangt, en wanneer je je er dus echt mee bezig wilt houden.. en dat moment, is het juiste moment
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 11:44
snarl
snarl is offline
tsja, niks aan toe te voegen eigenlijk. gewoon niet overhaasten. je merkt het vanzelf.. en dán is het dus wél leuk.
Oud 18-08-2003, 11:45
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Ik had al seks gehad, maar zal je eerlijk zeggen dat ik nu pas het gevoel heb dat ik toe ben aan seks en seks ook werkelijk leuk vind. Je moet niet kijken naar leeftijd; leeftijd zegt helemaal niets over waar je wel of niet aan toe hoort te zijn. Ik werd ongesteld op mijn 11e, was toen dus vruchtbaar en fantaseerde toen allang over seks, maar je gaat toch ook niet zeggen dat zodra een kind de vruchtbare leeftijd heeft gehaald het kinderen moet gaan krijgen if een kind van 11 die over seks fantaseert gelijk seks moet hebben?
Jouw tijd komt heus nog wel, of dat nou op je 18e of 38e is. En bedenk ook dat als jij contacten hebt met jongens dat dit dan niet gelijk hoeft te betekenen dat je met ze naar bed hoeft
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 17:24
Verwijderd
Ach, op je 18e komt 't misschien wat minder voor maar 't is wel normaal natuurlijk. Je lijkt ook niet echt toe te zijn aan een relatie - dat heeft er misschien wat mee te maken. Als 't goed is gaat 't vanzelf over, zo niet dan is daar de Therapeut, maar dáár hoef je nu nog niet over na te denken.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 20:38
Luna
Luna is offline
voor iedereen geldt een andere norm. Als jij het zo voelt heeft toch niemand het recht om daar tegen in te gaan. Doe waar jij je fijn bij voelt
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 21:33
Harry1984
Harry1984 is offline
Nee, dat is niet normaal. Die gozers die jou zoenen, die willen jou vast ook neuken, je hoort dat dan ook te doen, anders zijn ze voor niets opgewonden. Wel laag hoor, mensen eerst helemaal geil maken door ze te zoenen en vervolgens niet verder willen
Oud 18-08-2003, 21:55
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Harry1984 schreef op 18-08-2003 @ 22:33:
Nee, dat is niet normaal. Die gozers die jou zoenen, die willen jou vast ook neuken, je hoort dat dan ook te doen, anders zijn ze voor niets opgewonden. Wel laag hoor, mensen eerst helemaal geil maken door ze te zoenen en vervolgens niet verder willen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 18-08-2003 @ 22:55:
Psst, ik denk dat hij het ironisch bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:19
Harry1984
Harry1984 is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-08-2003 @ 23:08:
wat lul je nou?
Oud 18-08-2003, 22:32
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
En toch zat ik goed.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:47
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-08-2003 @ 23:08:
Psst, ik denk dat ie gewoon Evito is ofzo.
Oud 19-08-2003, 04:02
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Offtopic: waarschijnlijk jah

Het lijkt mij sowieso niet echt een jofel idee om meteen met iemand waar je een avondje mee hebt staan zoenen, het bed in te duiken. Wacht gewoon rustig af tot je iemand tegenkomt waar je echt verliefd op wordt, en dan komen de onderbuikgevoelens waarschijnlijk vanzelf wel naar boven.
Ten minste, dat was het bij mij.. :/
Oud 19-08-2003, 09:53
shiningstars
shiningstars is offline
Ik bedoelde eigenlijk dat ik onzeker wordt als ik contact heb met een jongen, maar dit staat los van het feit dat ik het gevoel heb dat ik nog niet toe ben aan sex. Dus als ik contact heb met een jongen denk ik dus niet gelijk dat ik met hem naar bed moet enzo. Sorry voor de verwarring!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Harry1984 schreef op 18-08-2003 @ 23:19:
wat lul je nou?
Psst, hou je bek dicht.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 11:27
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 18-08-2003 @ 23:47:
AAARGH god sjeesj zeg, jij met je 'evito-syndroom'! Grow up!

[ontopic]
Het meeste is al gezegd waar ik het mee eens ben. Het enige wat ik toe kan voegen is van; zoek een leuk, lief vriendje, en merk dan of je sneller er klaar voor ben dan je er nu klaar voor denkt t zijn. Vaak gaan dat soort dingen sneller onder goede begeleiding.
Oud 19-08-2003, 12:28
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Soullar schreef op 19-08-2003 @ 12:27:
AAARGH god sjeesj zeg, jij met je 'evito-syndroom'! Grow up!
Uhm dit is de eerste keer dat ik Evito noem in een post van me en uhh, bekijk de 14 post van Harry1984 maar es.
Oud 19-08-2003, 14:37
De Waarheid
De Waarheid is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 18-08-2003 @ 23:47:
Harry1984 is niét Evito.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 14:46
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Het is absoluut waar dat sommige mensen er gewoon eerder aan toe zijn dan anderen, maar is het ook niet gewoon een stuk angst/ onzekerheid? Ik vond mannen bijv. nooit aantrekkelijk (qua penis enz.) vond het idee seks te hebben met ze ook niet zo aanlokkelijk (dat doet toch pijn, ik kan het misschien niet goed, zo'n ding is lelijk, een man is toch zwaar als ie op je ligt etc.) maar pas toen ik het eenmaal gedaan had kon ik het WEL waarderen (angst voor de pijn was toen ook weg natuurlijk :-) ).
Ik denk dat als je een keer ECHT verliefd raakt, het vanzelf wel komt. Als je dan verliefd bent en gezoend hebt, je geen zorgen gaan maken over dat je zo laat bent en dat je niet wilt....als je het op jouw tempo doet moet het lukken...wanneer jij er klaar voor bent. Ga eerst eens gewoon naakt naast elkaar liggen anders.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 15:14
Verwijderd
Citaat:
shiningstars schreef op 18-08-2003 @ 11:18:
*KNIP* Ik heb ook nog nooit echt een vriendje gehad. Als ik contact heb met een jongen na een avondje zoenen, wordt ik heel onzeker en jaag ik ze hierdoor als het ware weg. Ik ben mezelf dan niet meer. *KNIP*
Als ze wegrennen omdat jij onzeker wordt, dan lijken mij dat niet echt de jongens waar je zoiezo iets mee wilt , je moet gewoon iemand zoeken die je leuk vind zoals je bent en niet meteen een ander zoekt als jij onzeker wordt.
Over dat je nog niet toe ben aan seks, hoef niets meer toe te voegen, iedereen is op een andere leeftijd 'klaar' voor seks
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:04
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
De Waarheid schreef op 19-08-2003 @ 15:37:
Harry1984 is niét Evito.
Zodra er een forummer een beetje opvalt roept er altijd wel weer een gek "Het is Evito!!"

Treurig....
Oud 19-08-2003, 16:50
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Semyaz schreef op 19-08-2003 @ 16:04:
Zodra er een forummer een beetje opvalt roept er altijd wel weer een gek "Het is Evito!!"

Treurig....
En dan nóg, wat boeit het nou of het Evito is
Oud 19-08-2003, 17:24
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Qimm schreef op 19-08-2003 @ 17:50:
En dan nóg, wat boeit het nou of het Evito is
Dat is juist het treurige, het boeit niet of het Evito is.
Oud 19-08-2003, 17:39
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Semyaz schreef op 19-08-2003 @ 17:24:
Dat is juist het treurige, het boeit niet of het Evito is.
En weer gaat er een topic over hem mensen laat het rusten!

Regels voor berichten