![]() |
||
Citaat:
Je merkt vanzelf wel wanneer "het moment" komt. Niks overhaasten,komt alleen ellende van. Sommige mensen zijn er nu eenmaal eerder klaar voor dan anderen. Maak je niet druk ![]()
||
Citaat:
![]() Dat méén je niet!?! ![]() Maar je hebt wel gelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 18 jaar en dan nog niet toe aan sex, daar is niks mis mee. Aan sex denken/fantaseren en het daadwerkelijk doen is een groot verschil. De stap van fantaseren tot het in de praktijk brengen is voor sommige moeilijk, heel normaal toch? Maak je niet druk, niet eraan denken. Je komt er vanzelf wel achter wanneer je er klaar voor bent, wanneer je er naar verlangt, en wanneer je je er dus echt mee bezig wilt houden.. en dat moment, is het juiste moment ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik had al seks gehad, maar zal je eerlijk zeggen dat ik nu pas het gevoel heb dat ik toe ben aan seks en seks ook werkelijk leuk vind. Je moet niet kijken naar leeftijd; leeftijd zegt helemaal niets over waar je wel of niet aan toe hoort te zijn. Ik werd ongesteld op mijn 11e, was toen dus vruchtbaar en fantaseerde toen allang over seks, maar je gaat toch ook niet zeggen dat zodra een kind de vruchtbare leeftijd heeft gehaald het kinderen moet gaan krijgen if een kind van 11 die over seks fantaseert gelijk seks moet hebben?
Jouw tijd komt heus nog wel, of dat nou op je 18e of 38e is. En bedenk ook dat als jij contacten hebt met jongens dat dit dan niet gelijk hoeft te betekenen dat je met ze naar bed hoeft ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, op je 18e komt 't misschien wat minder voor maar 't is wel normaal natuurlijk. Je lijkt ook niet echt toe te zijn aan een relatie - dat heeft er misschien wat mee te maken. Als 't goed is gaat 't vanzelf over, zo niet dan is daar de Therapeut, maar dáár hoef je nu nog niet over na te denken
![]() |
![]() |
|
Nee, dat is niet normaal. Die gozers die jou zoenen, die willen jou vast ook neuken, je hoort dat dan ook te doen, anders zijn ze voor niets opgewonden. Wel laag hoor, mensen eerst helemaal geil maken door ze te zoenen en vervolgens niet verder willen
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Offtopic: waarschijnlijk jah
Het lijkt mij sowieso niet echt een jofel idee om meteen met iemand waar je een avondje mee hebt staan zoenen, het bed in te duiken. Wacht gewoon rustig af tot je iemand tegenkomt waar je echt verliefd op wordt, en dan komen de onderbuikgevoelens waarschijnlijk vanzelf wel naar boven. Ten minste, dat was het bij mij.. :/
|
![]() |
Ik bedoelde eigenlijk dat ik onzeker wordt als ik contact heb met een jongen, maar dit staat los van het feit dat ik het gevoel heb dat ik nog niet toe ben aan sex. Dus als ik contact heb met een jongen denk ik dus niet gelijk dat ik met hem naar bed moet enzo. Sorry voor de verwarring!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
[ontopic] Het meeste is al gezegd waar ik het mee eens ben. Het enige wat ik toe kan voegen is van; zoek een leuk, lief vriendje, en merk dan of je sneller er klaar voor ben dan je er nu klaar voor denkt t zijn. Vaak gaan dat soort dingen sneller onder goede begeleiding. ![]()
||
Citaat:
|
Het is absoluut waar dat sommige mensen er gewoon eerder aan toe zijn dan anderen, maar is het ook niet gewoon een stuk angst/ onzekerheid? Ik vond mannen bijv. nooit aantrekkelijk (qua penis enz.) vond het idee seks te hebben met ze ook niet zo aanlokkelijk (dat doet toch pijn, ik kan het misschien niet goed, zo'n ding is lelijk, een man is toch zwaar als ie op je ligt etc.) maar pas toen ik het eenmaal gedaan had kon ik het WEL waarderen (angst voor de pijn was toen ook weg natuurlijk :-) ).
Ik denk dat als je een keer ECHT verliefd raakt, het vanzelf wel komt. Als je dan verliefd bent en gezoend hebt, je geen zorgen gaan maken over dat je zo laat bent en dat je niet wilt....als je het op jouw tempo doet moet het lukken...wanneer jij er klaar voor bent. Ga eerst eens gewoon naakt naast elkaar liggen anders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Over dat je nog niet toe ben aan seks, hoef niets meer toe te voegen, iedereen is op een andere leeftijd 'klaar' voor seks |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
na 3 dagen hebbe al sex gehad normaal? urjenn | 30 | 05-02-2011 11:13 | |
Seksualiteit |
ex-vriendje liefjes- | 38 | 26-04-2006 10:09 | |
Liefde & Relatie |
Relatie doorzetten of niet verwijderen_aub | 26 | 09-01-2004 17:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lichaam na seksueel misbruik? Steleto | 22 | 06-03-2003 12:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom worden meisjes al zo jong (13 jaar) vruchtbaar? Yamyam | 20 | 27-12-2002 23:03 |