Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Persoonlijk vind ik Marrowind erg goed, maar als je je erg druk maakt over de prijs dan kan je nog altijd naar een online game gaan.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() trouwens bouwt gothic 2 weer verder op 1. En 1 vind ik persoonlijk leuker ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Divine Divinity
System Requirements Divine Divinity's renderer supports Direct3D, Glide, DirectDraw and Software modes. Minimal system requirements:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hehe, P3 350 ja, lol.
Maar, ik heb diablo2 gekocht, Baldurs Gate leek me teveel gezeur, er schijnen suffe puzzels in te zitten en daar hou ik niet zo van. Wel een beetje jammer dat diablo2 zo'n suffe bedoening is, je kunt weinig zelf invullen aan je route. En ik word, na twee uur spelen, al weer helemaal niet goed van de suffe monsters. Toch maar baldurs gate 2 halen een keer. Pluspunt is wel dat je mannetje er leuk uitziet, ik ben nu een L6 Paladin, met een 5-6 damage knuppel, HP=73. Ik geloof niet dat het verstandig is me online te vertonen, of heb ik nu wat gemist? ^^ Na morgen heb ik vakantie, kan ik eens lekker een paar uur gaan doorbrengen met het zoeken van de een of andere boom, die me moet vertellen waar Cain is...
|
Heroes of Albion, gratis www.lionsource.de relaxed spel en géén Spam
Laatst gewijzigd op 09-08-2003 om 17:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |