Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Moet je maarus vragen naar Vliegh ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
De zin : "Ik ben van mening dat dit gevaarlijker is dan een grote dosis" lijkt vermoeden dat je het te weinig vind, maar waarom dan die waarschuwingen erna ... ![]() ![]() ![]()
|
kga volgende week weer paddo's eten (kon het niet laten
![]() de vorige keer had ik 1/2 portie gehad, dat was wel genoeg, de trip was echt geweldig, en ik zag een vriend fout gaan op een hele portie, dat was minder..
Laatst gewijzigd op 08-04-2002 om 15:54. |
![]() |
|
Wisseld sterk. De eerste keer kan je beter minder dan 1 portie nemen. De eerste keer had ik geloof ik 4 of 5 porties genomen en ik heb echt mazzel gehad dat dat goed bleef gaan. dat was trouwens ook zonde voor het geld want het wordt er echt niet extreem veel heftiger van dan van 1 a 1,5 portie.
De eerste keer kan je het best gewoon één vijfde portie eten. Je lichaaam gaat de stof dan kennen terwijl jij er amper dingen van merkt. Mocht je je niet ziek voelen moet je dan een half a een hele portie proberen. Dan ga je voor het eerst de trip kennen, maar je lichaam kent de stof dan al een beetje ![]()
|
![]() |
Bij veel mensen bekend overigens als 'truffels' (want dat zijn het ook).
Psilocybe Tampanensis is z'n officiële naam, staat helaas niet op http://leda.lycaeum.org/Trips/ maar een beetje zoeken met google levert vast wel wat info/ervaringen op. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze zijn wel goed om mee te beginnen maar erg vette trip zou ik het niet noemen... is beetje te...tsja...zacht...normaal(wel de lekkerste die tot nu toe heb geprobeerd), als je een echt vette trip wil moet je dwarf cubensis nemen trouwens...of die mixen met hawaiaanse, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gelukkig heb ik aan een halve portie nog genoeg! Zeker afgelopen vrijdag, toen kreeg ik echt hele goeie mee, ze waren echt super relaxed!!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
blijven hangen in je trip psyco junky | 21 | 19-08-2003 16:00 |