Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2002, 10:12
Anarchoi
Anarchoi is offline
Ik ben het niet eens met de dosis paddestoelen die je meekrijgt in een coffeshop. Ik ben van mening dat dit gevaarlijker is dan een grote dosis
Er beginnen zo veel mensen onvoorbereid (en zonder enig idee van hun eigen psychische staat)aan zo'n trip beginnen er kunnen zo veel eerder bad-trips etc ontstaan met een zeer lichtzinnig idee over het gebruik van deze paddestoelen (zo van net zo als een jointje)...
Het gebruik op deze manier kan ook, aar dat moet je dan maar voor jezelf weten.
Oud 25-03-2002, 10:13
Verwijderd
haal jij paddestoelen bij de COFFEESHOP??
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 16:58
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
sjek schreef:
haal jij paddestoelen bij de COFFEESHOP??

Oud 25-03-2002, 17:38
apekop123
apekop123 is offline
vind dat beetje onzin. Toen ik de 1e keer paddo's ging nemen ging ik naar een Smartshop en ik kreeg goede info. Ze zeiden dat 1 zakje genoeg is voor een zware trip. Maar omdat het de 1e keer was hebben ze me aangeraden 1/2 portie te nemen. De trip was super en ik vond de dosering ook oke
Oud 25-03-2002, 21:53
bambykill
bambykill is offline
'k moet het echt even kwijt.

'k ga zo paddo's eten

Oud 26-03-2002, 10:04
psilo
psilo is offline
Citaat:
bambykill schreef:

'k ga zo paddo's eten

was het nog leuk ?

Oud 26-03-2002, 10:19
Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
bambykill schreef:

'k ga zo paddo's eten

Dat gaat zomaar niet Boris

Kom één dezer dagen ff langs Zolder dan
Oud 26-03-2002, 11:10
psilo
psilo is offline
Citaat:
Internationalist schreef:

Dat gaat zomaar niet Boris

Kom één dezer dagen ff langs Zolder dan

ej kewl, zit jij daar ook vaak?
Oud 26-03-2002, 11:26
Isa
Isa is offline
het is natuurlijk veel beter als we alle smartshops verbieden zodat jongetjes die willen trippen helemaal geen raad meer krijgen en zich helemaal niet voorbereiden.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 11:30
Internationalist
Citaat:
psilo schreef:
ej kewl, zit jij daar ook vaak?
vaker dan jou, denk ik. Ik zit daar elke dag. Als je daar wel komt ken je vast wel (van gezicht). Ik zit altijd te blowen bij de pooltafel, en te schaken, en ......

Moet je maarus vragen naar Vliegh
Oud 26-03-2002, 14:56
Isa
Isa is offline
Zolder? wasda? waar ligt dat?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 00:00
Internationalist
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Zolder? wasda? waar ligt dat?
Heel blowcafé, met veel reggea e.d.
Oud 27-03-2002, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
het is natuurlijk veel beter als we alle smartshops verbieden zodat jongetjes die willen trippen helemaal geen raad meer krijgen en zich helemaal niet voorbereiden.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 12:41
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
lol paddos bij de coffeeshop
Je zal ze toch nog steeds bij de smartshop moeten halen =/
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 10:47
Internationalist
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
lol paddos bij de coffeeshop
Je zal ze toch nog steeds bij de smartshop moeten halen =/
zijn wel koffieshops die ze iig hadden, ook zijn ze vaak gewoon bij growshops te koop
Oud 30-03-2002, 10:53
substantial
substantial is offline
Citaat:
bambykill schreef:

'k ga zo paddo's eten

ik ook
voor de 2e keer al deze week
Oud 03-04-2002, 23:21
Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
paddo's zijn echt leuk he
Oud 04-04-2002, 02:10
De-GeXte
De-GeXte is offline
Citaat:
Anarchoi schreef:
Ik ben het niet eens met de dosis paddestoelen die je meekrijgt in een coffeshop. Ik ben van mening dat dit gevaarlijker is dan een grote dosis
Er beginnen zo veel mensen onvoorbereid (en zonder enig idee van hun eigen psychische staat)aan zo'n trip beginnen er kunnen zo veel eerder bad-trips etc ontstaan met een zeer lichtzinnig idee over het gebruik van deze paddestoelen (zo van net zo als een jointje)...
Het gebruik op deze manier kan ook, aar dat moet je dan maar voor jezelf weten.
Ik heb dit nu een keer of 3 overgelezen maar ik snap niet wat je nu bedoeld. Krijg je nu TE VEEL of TE WEINIG naar jou mening ???
De zin : "Ik ben van mening dat dit gevaarlijker is dan een grote dosis" lijkt vermoeden dat je het te weinig vind, maar waarom dan die waarschuwingen erna ...
Oud 08-04-2002, 15:51
PiNoW
PiNoW is offline
kga volgende week weer paddo's eten (kon het niet laten )

de vorige keer had ik 1/2 portie gehad, dat was wel genoeg, de trip was echt geweldig, en ik zag een vriend fout gaan op een hele portie, dat was minder..

Laatst gewijzigd op 08-04-2002 om 15:54.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 06:48
Günther
Günther is offline
Citaat:
PiNoW schreef:
de vorige keer had ik 1/2 portie gehad, dat was wel genoeg, de trip was echt geweldig, en ik zag een vriend fout gaan op een hele portie, dat was minder..
ging die erg fout, of viel het mee?
Oud 09-04-2002, 10:03
Locke
Locke is offline
Paddo's zijn leuk maar veeeeelste duur 1 portie is lang niet genoeg voor me daar trip ik een paar uurtjes op en nog vrij zacht ook ..
Oud 10-04-2002, 09:11
Internationalist
Wisseld sterk. De eerste keer kan je beter minder dan 1 portie nemen. De eerste keer had ik geloof ik 4 of 5 porties genomen en ik heb echt mazzel gehad dat dat goed bleef gaan. dat was trouwens ook zonde voor het geld want het wordt er echt niet extreem veel heftiger van dan van 1 a 1,5 portie.

De eerste keer kan je het best gewoon één vijfde portie eten. Je lichaaam gaat de stof dan kennen terwijl jij er amper dingen van merkt. Mocht je je niet ziek voelen moet je dan een half a een hele portie proberen. Dan ga je voor het eerst de trip kennen, maar je lichaam kent de stof dan al een beetje
Oud 13-04-2002, 20:48
Verwijderd
psies, volges mij zijn die gasten echt wel verplicht om je goede 4lichting te geven hoor...ik ben er in best wel veel geweest in A`dam en bijna overal lagen foldertjes en informatie van wanneer wel of wanneer niet.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 13:55
twiety
twiety is offline
Aanrader: Philosopher's Stones (steen der wijzen, ja ook die Harry Potter film): Minder opfokkend, meer controle, vette trip! Wel de hele portie pakken, anders voelt het ook maar aan als een halve trip en da's niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 13:58
twiety
twiety is offline
Bij veel mensen bekend overigens als 'truffels' (want dat zijn het ook).

Psilocybe Tampanensis is z'n officiële naam, staat helaas niet op http://leda.lycaeum.org/Trips/ maar een beetje zoeken met google levert vast wel wat info/ervaringen op.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2002, 20:03
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
twiety schreef:
Aanrader: Philosopher's Stones (steen der wijzen, ja ook die Harry Potter film): Minder opfokkend, meer controle, vette trip! Wel de hele portie pakken, anders voelt het ook maar aan als een halve trip en da's niet leuk.

Ze zijn wel goed om mee te beginnen maar erg vette trip zou ik het niet noemen... is beetje te...tsja...zacht...normaal(wel de lekkerste die tot nu toe heb geprobeerd), als je een echt vette trip wil moet je dwarf cubensis nemen trouwens...of die mixen met hawaiaanse, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 21:45
twiety
twiety is offline
Citaat:
Glass Ghost schreef:

Ze zijn wel goed om mee te beginnen maar erg vette trip zou ik het niet noemen... is beetje te...tsja...zacht...normaal(wel de lekkerste die tot nu toe heb geprobeerd), als je een echt vette trip wil moet je dwarf cubensis nemen trouwens...of die mixen met hawaiaanse, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Ik snap wat je bedoelt. Ik bedoelde eigenlijk dat het vette er bij mij in de controle zit. Als je je best doet jezelf te overtuigen kun je zelf zorgen dat muurschilderingen ronddraaien en noem maar op. Het voelt nogal magisch juist omdat je je verstand er beter bij kan houden (/lijkt te kunnen houden). Ook kun je filosofisch vaak dieper gaan dan bij paddo's waar je met je gedachten van de hak op de tak springt. Je moet alleen niet alleen maar proberen te genieten van de buzz, maar er cognitief iets mee te doen. Maar da's mijn ervaring met dit goedje.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 20:41
liefkleinmeisjuh
liefkleinmeisjuh is offline
Citaat:
Locke schreef:
Paddo's zijn leuk maar veeeeelste duur 1 portie is lang niet genoeg voor me daar trip ik een paar uurtjes op en nog vrij zacht ook ..
Pfff voor jou zijn ze idd duur, als je ziet hoeveel jij er naar binnen moet werken om wat te voelen!!

Gelukkig heb ik aan een halve portie nog genoeg! Zeker afgelopen vrijdag, toen kreeg ik echt hele goeie mee, ze waren echt super relaxed!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten