Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2002, 13:12
psyco junky
psyco junky is offline
heeee mensen!!
Heb even een vraag. Heeft iemand misschien ervaring met het in een trip blijven hangen? ik heb er veel verhalen over gehoord dat het niet mogelijk is enzzzz. Maar toch vind ik het een beetje scary en zou er wel iets over willen weten voor dat ik aan de paddo's en zzzzz begin. en is het waar dat het ook met softdrugs kan?
Groeteeeen psyco
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2002, 13:43
twiety
twiety is offline
Ik kan het me niet voorstellen en kan me er ook niets bij voorstellen. Alhoewel. Het is mogelijk dat je - zelfs jaren later en zelfs broodnuchter - flashbacks krijgt naar je trip. Ik kan me voorstellen dat dit bij sommige mensen (weinig zelfvertrouwen, vervelende gebeurtenis tijdens trip (ruzie ofzo)) na een slechte trip 'zo vaak' voorkomt dat het lijkt of ze alleen maar flashbacks hebben en zo dus eigenlijk in de wereld van de trip blijven leven. Of je ook in een goede trip kan blijven hangen weet ik ook niet, maar ik kan me ergere dingen voorstellen, is dan alleen vervelend voor de omgeving (beetje a la 'n geestelijk gehandicapte).
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 17:55
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Citaat:
twiety schreef:
Ik kan het me niet voorstellen en kan me er ook niets bij voorstellen. Alhoewel. Het is mogelijk dat je - zelfs jaren later en zelfs broodnuchter - flashbacks krijgt naar je trip. Ik kan me voorstellen dat dit bij sommige mensen (weinig zelfvertrouwen, vervelende gebeurtenis tijdens trip (ruzie ofzo)) na een slechte trip 'zo vaak' voorkomt dat het lijkt of ze alleen maar flashbacks hebben en zo dus eigenlijk in de wereld van de trip blijven leven. Of je ook in een goede trip kan blijven hangen weet ik ook niet, maar ik kan me ergere dingen voorstellen, is dan alleen vervelend voor de omgeving (beetje a la 'n geestelijk gehandicapte).
Zoiets heb ik inderdaad (een beetje) gehad
ik had geblowt tijdens een paddotrip, en heb daar (elke keer als ik blowde) hele sterke flashbacks van. Dat is zo vaak gebeurd dat ik de greep op de werkelijkheid verloor, moeilijk uit te leggen, ga ik ook maar niet doen, maar ik voel me idd, meer dan een jaar na m'n eerste flashback, nog steeds niet normaal, verre van.
T' is wel veel beter geworden, en meestal vergeet ik het gewoon, maar ik voel me absoluut nog niet normaal, wel lullig voor 1 trekje van een joint met een halve portie paddo's
Tis absoluut niet zoiets als in een trip vast blijven zitten, maar wel erg slopend en vermoeiend!

Bij paddo's (zonder blowen natuurlijk, nooit blowen in een paddotrip!) is de kans denk ik erg klein dat je erin blijft hangen, wat bij mij is gebeurd kwam door blowen. Met lsd is dat risico denk ik aardig wat groter (iemand van Pink Floyd is er volgens mij in blijven hangen), maar ook niet ontstellend groot.
Paddo's kun je dus (vrij) gerust doen (of heb je al geen zin meer )
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 21:56
twiety
twiety is offline
Citaat:
Jantje het Zonnekind schreef:

Zoiets heb ik inderdaad (een beetje) gehad
ik had geblowt tijdens een paddotrip, en heb daar (elke keer als ik blowde) hele sterke flashbacks van. Dat is zo vaak gebeurd dat ik de greep op de werkelijkheid verloor, moeilijk uit te leggen, ga ik ook maar niet doen, maar ik voel me idd, meer dan een jaar na m'n eerste flashback, nog steeds niet normaal, verre van.
T' is wel veel beter geworden, en meestal vergeet ik het gewoon, maar ik voel me absoluut nog niet normaal, wel lullig voor 1 trekje van een joint met een halve portie paddo's
Tis absoluut niet zoiets als in een trip vast blijven zitten, maar wel erg slopend en vermoeiend!

Bij paddo's (zonder blowen natuurlijk, nooit blowen in een paddotrip!) is de kans denk ik erg klein dat je erin blijft hangen, wat bij mij is gebeurd kwam door blowen. Met lsd is dat risico denk ik aardig wat groter (iemand van Pink Floyd is er volgens mij in blijven hangen), maar ook niet ontstellend groot.
Paddo's kun je dus (vrij) gerust doen (of heb je al geen zin meer )
Even over blowen tijdens 't trippen op paddo's: Ik blow altijd, tijdens wat voor trip dan ook. Word ik kalmer en relaxter van (zwevender), maar het kan bij het afnemen van de trip soms nog zorgen voor een aanzienlijke verlenging. Dus bij mij alleen maar voordelen. Eventjes op truffels terugkomend (had ik 't ook al over bij 'voorgeschreven dosis paddo's) en 'flashbacks': Verschijnselen die ik tijdens de trip kon construeren, lukten in zeer verzwakte mate ook als ik dat wilde na een dikke joint. Is wel humor.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 22:00
twiety
twiety is offline
O, en dan nog eventjes het belangrijkste van psychedelica:
Probeer te genieten, behandel de trip met respect en vertier op een bekende plaats. Go with the flow. Je teveel zorgen maken over slechte trips roept alleen maar een slechte trip op (al weet je nu wel beter hoe je daartegen in verweer kan komen, een reden temeer om gerust te zijn).
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 11:27
bambykill
bambykill is offline
Mijn beste vriend van toen ik ongeveer 12 jaar oud was is blijven hangen in een trip. Hij is amper nog aanspreekbaar, mag in het weekend uit het zijn inrichting om naar huis te komen. Na 1 jaar snapte hij pas eindelijk wat hij precies had en hij denkt ongeveer een minuut na voordat hij antwoord geeft op een ja of nee vraag.
Het is om treurig van te worden, maar hij heeft het echt zelf gedaan. Veel te veel van alles en nog wat. Het was echt een klootzak geworden die denkt dat hij zo stoer is en de hele wereld aankan.

guess what

niet dus...
Oud 03-08-2003, 15:10
ConnX
ConnX is offline
Citaat:
bambykill schreef op 20-04-2002 @ 12:27:
Mijn beste vriend van toen ik ongeveer 12 jaar oud was is blijven hangen in een trip.
Waar tripte hij zo zwaar op dan?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 15:29
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
natuurlijk kun je in een trip blijven hangen , het kotm alleen niet zo vaak voor maar zeker kan het gebeuren.
Een meisje uit Maastricht is in een speciale inrichting opgenomen omdat ze bij haar zonder dat ze het wist 2 lsd postzegels in haar nek geplakt hebben
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 23:13
Verwijderd
Ik heb 't sterke vermoeden dat de meeste verhalen van 'een jongen die ik ken' of 'een meisje uit maastricht' via via gehoord zijn. Er zijn verdomd weinig geregistreerde gevallen van echt blijven hangen, en het gebeurd alleen als je al een psychische aandoening op komst had, of (zelden) als je je echt extreem druk hebt gemaakt voor en tijdens het trippen, en dan had je het sowieso al niet moeten doen. Maar als jij je relaxt voelt en je bent in een veilige omgeving en je WEET wat het spul doet (en dat je het uberhaupt hebt ingenomen natuurlijk) dan is de kans op blijven hangen miniem.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 11:09
ConnX
ConnX is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 03-08-2003 @ 16:29:
Een meisje uit Maastricht is in een speciale inrichting opgenomen omdat ze bij haar zonder dat ze het wist 2 lsd postzegels in haar nek geplakt hebben
In haar nek??? Moet je die dingen niet onder je tong leggen??
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 12:23
Verwijderd
Citaat:
ConnX schreef op 04-08-2003 @ 12:09:
Je neemt het geloof ik ook via je huid op, het is een extreem potente stof, een dosis van 60 miljoenste gram geeft je al een redelijke trip, dus je hoeft ook niet veel op te nemen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 21:17
Mafheid
Mafheid is offline
Een vriend is een tijdje in een psychose gekomen door een LSD trip. Dat is het "blijven hangen" voor zover ik weet. Zijn trip was uiterst positief voor zover ik weet, dus je hoeft er niet bad voor te gaan.
Bij paddo's is de kans miniem om er in te blijven hangen.
Blowen kan gewoon, heb ik iig ook zeer vaak gedaan bij vanalles. Alleen blowen zelf schijnt je ook gevoeliger te kunnen maken voor psychoses/schizofrenie, maar das niet zo vreemd als je bedenkt dat je met blowen eigelijk in een lichte tripstatus komt, en trippen schijnt erg vergelijkbaar te zijn met dergelijke ziekteverschijnselen.
Oud 06-08-2003, 21:37
Evil creature
Evil creature is offline
Ja ik heb wel ooit een jongen gezien, was een vriend van een vriend van een vriend van me die was bijna 30 maar was op ongeveer zijn 16e in zijn trip blijven hangen en gedraagt zich nu nogsteeds als 16 jarige.
Oud 11-08-2003, 11:56
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 06-08-2003 @ 22:37:
Ja ik heb wel ooit een jongen gezien, was een vriend van een vriend van een vriend van me die was bijna 30 maar was op ongeveer zijn 16e in zijn trip blijven hangen en gedraagt zich nu nogsteeds als 16 jarige.
"een jongen die ik ken" "een meisje uit maastricht" "een vriend van een vriend van een vriend van me"

Wanneer zegt iemand nu, mijn moeder of mijn broertje mijn zusje?

En ja ik weet dat je hem gezien hebt, maar het klinkt zo vriend van een vriend van een vriend van me
Oud 11-08-2003, 13:11
Verwijderd
Citaat:
harrie the 5th schreef op 11-08-2003 @ 12:56:
"een jongen die ik ken" "een meisje uit maastricht" "een vriend van een vriend van een vriend van me"

En ja ik weet dat je hem gezien hebt, maar het klinkt zo vriend van een vriend van een vriend van me
klinkt meer als een urban legend zo
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 23:16
Tulpje6
Tulpje6 is offline
WAs laatst met mn vriend op een strandje en daar was ook een man die mijn vriend kent van vroeger. Mijn vriend zei dat die gast was blijven hangen in een LSD trip vroeger en volgens mij is hij er nog steeds niet van bekomen want hij zag er niet helemaal 100 uit wat zijn gedrag betreft.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 00:51
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 11-08-2003 @ 12:56:

tja.. ik kan er wijnig aan veranderen
Oud 16-08-2003, 00:53
zeehond23
zeehond23 is offline
ik ken idd mensen persoonlijk en heel goed die zijn blijven hangen in een trip
Oud 16-08-2003, 01:54
Artemis
Artemis is offline
een vriendin van een vriend van mij... hahaha

IK namelijk
heb inderdaad ook wel soort flashbacks gehad
had een erg heavy trip gehad (erg vreemd, normaal was 1 portie prima) maar had me er verder weinig zorgen om gemaakt.. naderhand ff de tijd genomen om het ene beetje te verwerken en savonds (trip was smiddags) naar een feest geweest en chill en alles

paar dagen later kreeg ik allemaal vage shit, vreemd beelden en ik had mn gedachten niet onder controle
das echt scary als je niet meer zelf kan bepalen wat je denkt maar er gewoon random vreemde gedachten door je hoofd vliegen en odnertussen zie je de meest vreemde beelden van rare hoofden en vreemde taferelen

enfin, na een paar vreselijke uren ben ik wel in slaap gevallen, de tijd erna ben ik neit helemaal normaal geweest,de eerste week nog erg bang dat ik het nog es zou krijgen, en ook ene beetje terug gehad maar elke keer maar losse gedachten of beelden, kort maar, en daarna nog een hele tijd wel beetje vaag maar uiteindelijk ist allemaal weer goed gekomen

ik had overigens niet geblowed of gedronken tijdens mn trip, helemaal niets.. maar zoals ik al zei was mn trip wel erg heavy, geen normale trip (eerst veel kleuren, daarna terug in mn kindertijd, daarna was ik abstract/de ideeenwereld van plato, om maar es een indruk te geven van de vaagheid ervan)

ik vin t een leip goedje iig, die paddestoelen.. je weet nooit waar ze je mee naartoe nemen
(toch zal ik ze vaker vreten haha)
Oud 18-08-2003, 16:56
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
*pfuu* heb 1x paddo's gehad, en lijkt m niet ideaal om te blijven hangen in zo'n trip
Oud 18-08-2003, 18:16
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
ConnX schreef op 04-08-2003 @ 12:09:
zelfs al stop je het in je broekzak en je vingers komen ermee in aanraking ben je bezeikt
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:00
bong
bong is offline
als je aan het paddowen bent dan als het minder wordt dan kan je goed ervaren wat hangen blijven is en dat heeft iedereen als ie aan uitpaddowen is kijk je ergens na onder het lopen en 2 tot 3 sec later ben je al een stukje verder dus je hebt gewoon 2tot 3 sec gemist dus ben je ff blijven hangen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten