Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
O, en dan nog eventjes het belangrijkste van psychedelica:
Probeer te genieten, behandel de trip met respect en vertier op een bekende plaats. Go with the flow. Je teveel zorgen maken over slechte trips roept alleen maar een slechte trip op (al weet je nu wel beter hoe je daartegen in verweer kan komen, een reden temeer om gerust te zijn). |
![]() |
|
![]() |
Mijn beste vriend van toen ik ongeveer 12 jaar oud was is blijven hangen in een trip. Hij is amper nog aanspreekbaar, mag in het weekend uit het zijn inrichting om naar huis te komen. Na 1 jaar snapte hij pas eindelijk wat hij precies had en hij denkt ongeveer een minuut na voordat hij antwoord geeft op een ja of nee vraag.
Het is om treurig van te worden, maar hij heeft het echt zelf gedaan. Veel te veel van alles en nog wat. Het was echt een klootzak geworden die denkt dat hij zo stoer is en de hele wereld aankan. guess what niet dus...
|
Verwijderd
|
Ik heb 't sterke vermoeden dat de meeste verhalen van 'een jongen die ik ken' of 'een meisje uit maastricht' via via gehoord zijn. Er zijn verdomd weinig geregistreerde gevallen van echt blijven hangen, en het gebeurd alleen als je al een psychische aandoening op komst had, of (zelden) als je je echt extreem druk hebt gemaakt voor en tijdens het trippen, en dan had je het sowieso al niet moeten doen. Maar als jij je relaxt voelt en je bent in een veilige omgeving en je WEET wat het spul doet (en dat je het uberhaupt hebt ingenomen natuurlijk) dan is de kans op blijven hangen miniem.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Een vriend is een tijdje in een psychose gekomen door een LSD trip. Dat is het "blijven hangen" voor zover ik weet. Zijn trip was uiterst positief voor zover ik weet, dus je hoeft er niet bad voor te gaan.
Bij paddo's is de kans miniem om er in te blijven hangen. Blowen kan gewoon, heb ik iig ook zeer vaak gedaan bij vanalles. Alleen blowen zelf schijnt je ook gevoeliger te kunnen maken voor psychoses/schizofrenie, maar das niet zo vreemd als je bedenkt dat je met blowen eigelijk in een lichte tripstatus komt, en trippen schijnt erg vergelijkbaar te zijn met dergelijke ziekteverschijnselen.
||
Citaat:
Wanneer zegt iemand nu, mijn moeder of mijn broertje mijn zusje? En ja ik weet dat je hem gezien hebt, maar het klinkt zo vriend van een vriend van een vriend van me ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
WAs laatst met mn vriend op een strandje en daar was ook een man die mijn vriend kent van vroeger. Mijn vriend zei dat die gast was blijven hangen in een LSD trip vroeger en volgens mij is hij er nog steeds niet van bekomen want hij zag er niet helemaal 100 uit wat zijn gedrag betreft.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
een vriendin van een vriend van mij... hahaha
IK namelijk heb inderdaad ook wel soort flashbacks gehad had een erg heavy trip gehad (erg vreemd, normaal was 1 portie prima) maar had me er verder weinig zorgen om gemaakt.. naderhand ff de tijd genomen om het ene beetje te verwerken en savonds (trip was smiddags) naar een feest geweest en chill en alles paar dagen later kreeg ik allemaal vage shit, vreemd beelden en ik had mn gedachten niet onder controle das echt scary als je niet meer zelf kan bepalen wat je denkt maar er gewoon random vreemde gedachten door je hoofd vliegen en odnertussen zie je de meest vreemde beelden van rare hoofden en vreemde taferelen enfin, na een paar vreselijke uren ben ik wel in slaap gevallen, de tijd erna ben ik neit helemaal normaal geweest,de eerste week nog erg bang dat ik het nog es zou krijgen, en ook ene beetje terug gehad maar elke keer maar losse gedachten of beelden, kort maar, en daarna nog een hele tijd wel beetje vaag maar uiteindelijk ist allemaal weer goed gekomen ik had overigens niet geblowed of gedronken tijdens mn trip, helemaal niets.. maar zoals ik al zei was mn trip wel erg heavy, geen normale trip (eerst veel kleuren, daarna terug in mn kindertijd, daarna was ik abstract/de ideeenwereld van plato, om maar es een indruk te geven van de vaagheid ervan) ik vin t een leip goedje iig, die paddestoelen.. je weet nooit waar ze je mee naartoe nemen (toch zal ik ze vaker vreten haha)
|
![]() |
als je aan het paddowen bent
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |