Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je zou die hele middelbare school ook gewoon over kunnen slaan... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
geologie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
netzoals ik eigenlijk vind dat je oko geschiedenis nodig heb voor archeologie.. Wij hebben met aardrijkskunde heel veel aarde dingen besproken.. Bijv welke tijdperken er zijn, en met geschiedenis leer je dan wie daar toen woonden.. Ik weet dat je het op de uni het er zo weer bij heb geleerd, maar als je het al gehad heb, heb je toch een voorsprong op de rest ![]() |
![]() |
|
helemaal niet nodig! Kan handig zijn uiteraard, heb je net ff de voorsprong op degenen die geen bio hebben, maar je kan inderdaad met alle profielen fysiotherapie gaan doen! Ik had E&M met biologie in de vrije ruimte en dat kom ook.
*gaat fysio doen in A'dam*
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Nee is niet nodig, vorig jaar nog wel, daarvoor heb ik toen een cursus gedaan die je via de school thuis kon doen, en daarna moest ik een toets afleggen. Maar uiteindelijk allemaal misgelopen door IB-groep die had me doodleuk vergeten mee te loten grrrrrrr. Ben toen verpleegkunde gaan doen, 42 studiepunten gehaald, en nou kan ik zo het eerste jaar inrollen zonder loting
![]() Maar ik denk dat ik wel al een voorsprongetje heb met mijn jaar verpleegkunde, ik heb al stagegelopen, patientencontacten gehad, en pgo gevolgd. Maar ben weer minder goed in schei en natuurkunde en ik had trouwens profiel C & M op havo..ookal zo iets raars... Zo komt alles toch nog goed terecht...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #24! Daantje_0705 | 133 | 05-09-2020 16:41 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben effe de weg kwijt henk001 | 24 | 10-04-2020 12:30 | |
Werk, Geld & Recht |