Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2003, 15:14
slimmieslak
slimmieslak is offline
heey hallo!
ff een vraaggie tussen door, wat vinden jullie er nou van als de jongen kleiner is al seen meisje ( in een relatie)
ik vind het echt heel raar staan, ik heb nu zelf een vriendje dat ruim een half hoofd kleiner is als ik...
opzich geen probleem, ben echt helemaal verliefd op hem, maa als ik naast hem loop voelt het zo stom!
haha ken je dat?
nou ja laat ff weten wat je ervan vind!
x
Oud 13-07-2003, 15:15
Verwijderd
't zal me een worst wezen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 15:16
slimmieslak
slimmieslak is offline
ja echt?? goed zeg, maar voel je je niet lang, slungelig en onhandig naast hem??
misschien komt het omdat ik nog nooit wat met een kleiner ieman dheb gehad!
Oud 13-07-2003, 15:20
Verwijderd
Citaat:
slimmieslak schreef op 13-07-2003 @ 16:16:
ja echt?? goed zeg, maar voel je je niet lang, slungelig en onhandig naast hem??
Waarom goed? Ik ben 1.75m...niet echt bepaald lang, slungelig en/of onhandig, lijkt me. En een langere jongen heeft dat gevoel toch ook niet? 't is meer iets wat door 'het beeld' komt en/of wat je jezelf aanpraat, denk ik.
Citaat:

Eens moet de eerste keer zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 15:24
Verwijderd
boeid niet veel
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 15:25
Genela
Genela is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 13-07-2003 @ 16:24:
boeid niet veel
Mee eens, maar ik voel me toch eerder aangetrokken tot jongens die langer zijn dan ik.
Oud 13-07-2003, 15:25
Verwijderd
tsja, meestal zijn de meisjes inderdaad wat kleiner, kheb nog maar een x een meisje 'gehad' wat evengroot was als ik.. maar het boeit me verder niet.

jongen kleiner dan meisje
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 15:41
miekmuis
miekmuis is offline
Ik zou me denk ik wel een beetje ongemakkelijk voelen als mijn
vriendje kleiner zou zijn dan ik.
Ik vind het al vervelend als ie even groot of maar 5 cm groter is.
Ik vind een lang vriendje gewoon fijn, dan voel ik me echt veilig
en geborgen. Mjah ik ben een beetje ouderwets
Oud 13-07-2003, 15:45
DEChengst
DEChengst is offline
Dat is dus helemaal niks. Je moet als man nog wel de illusie hebben dat je je vriendin moet beschermen
Oud 13-07-2003, 16:38
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Dat maakt voor mij echt niks uit. Klein of groot, als ze maar lief (en aantrekkelijk) voor me is.
Oud 13-07-2003, 16:47
bette4ever
bette4ever is offline
Citaat:
slimmieslak schreef op 13-07-2003 @ 16:14:
heey hallo!
ff een vraaggie tussen door, wat vinden jullie er nou van als de jongen kleiner is al seen meisje ( in een relatie)
ik vind het echt heel raar staan, ik heb nu zelf een vriendje dat ruim een half hoofd kleiner is als ik...
opzich geen probleem, ben echt helemaal verliefd op hem, maa als ik naast hem loop voelt het zo stom!
haha ken je dat?
nou ja laat ff weten wat je ervan vind!
x
dat heb ik oo gehad met mijn ex.. hij was ook een heel stukkie kleiner dan mij en dat terwijl ik eignelijk nooit op jongens val die kleiner zijn dan mij.. ik had er helemaal geen probleem meej maar mn ouders wel. We hadden het altijd erg leuk samen maar als we gewoon door de stad liepen enz.. dan voelde ik me zow voor lul staan maar dat heb ik hem nooit verteld want ik wilde hem niet kwetsen.
Wat jij er mee doet moet je zelf weten.. je moet wel onthouden dat je vriend er helemaal nix aan kan doen dat hij zow klein is*of jij juist weer zo groot, ligt aan de lengte *
Als anderen er geen probleem van maken waarom zou jij dat wel doen toch?
Je moet gewoon lekker genieten van elkaar en niet denken dat het zow stom staat want het staat alleen raar als jij dat zelf zow vind. En als het een te groot wordt in jullie relatie dan moet je echt gaan overwegen of jullie relatie het wel waard is om door te zetten.

Veel suc6!

P.S. Bij mij werd het iig wel een te groot probleem maar dat kwam omdat mn ouders er te moeielijk om gingen doen.. en naderhand zag ik wel in dat ze gelijk hadden.
Maar iedere relatie is weer anders en mijn relatie is ook weer heel anders dan die van jou
Oud 13-07-2003, 16:49
blackfairy
blackfairy is offline
Ik heb nu ook een vriend die kleiner is dan ik..ik denk dat het zo'n 5 cm scheelt ofzo, dus het valt nog wel mee.
Maar ik heb dat gevoel ook wel af en toe... nou komt dat ook omdat ik nogal gezet ben, en hij een normaal figuur...dat accentueert t plaatje nog erger.

maar ik vind t over t algemeen geen probleem, alleen af en toe een beetje een 'lomp' gevoel erbij...
Oud 13-07-2003, 16:56
Verwijderd
Maakt mij vrij weinig uit. Ik ken een meisje dat even lang is als ik en ik ken ook een meisje dat echt een stuk langer is dan ik. Dat maakt me vrij weinig uit als ik verkering met haar zou hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 17:47
Verwijderd
Citaat:
slimmieslak schreef op 13-07-2003 @ 16:16:
ik voel me op een of andere manier dan ouder en dat wil ik niet.. wil ook lekker in zn armen kunnen kruipen etc.. Maar het is niet echt heel erg ofzo..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 18:40
Verwijderd
De kleinste jongen van 16+ die ik ooit ontmoette was nog altijd twee centimeter langer dan ik ben... en de kleinste jongen die niet alleen 16+ maar ook nog eens 20- is die ik ken is maarliefst 6 centimeter langer dan ik ben. In principe maakt het me niets uit of iemand langer of kleiner is (binnen bepaalde grenzen, het moet nog wel een beetje 'normaal' zijn), maar ik ben dus nog nooit op het idee gekomen om een relatie te beginnen met een kleinere jongen, omdat ik die simpelweg nooit ontmoet heb.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 18:47
Qamra
Qamra is offline
Voor mij is het helaas een afknapper. Kan er echt niets aan doen, maar ik voel me zo lomp en reusachtig naast een kleinere jongen. Ik wil voor mezelf iemand die groter is, iemand die me kan beschermen..

Maar bij anderen zal het me echt een worst zijn en meestal zie ik het niet eens
Oud 13-07-2003, 18:51
Verwijderd
Komt niet vaak voor dat een jongen kleiner is dan ik... en dan vind ik het niet echt leuk, nee. Stom, ja, maar goed. Eigen lengte vind ik dan nog wel goed...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 19:49
Somebody Special
Somebody Special is offline
Zou me niet veel uitmaken (al is de jongen in kwestie dan wel heel klein angezien ik 1.66 ben )
Oud 13-07-2003, 19:49
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Qamra schreef op 13-07-2003 @ 19:47:
Voor mij is het helaas een afknapper. Kan er echt niets aan doen, maar ik voel me zo lomp en reusachtig naast een kleinere jongen. Ik wil voor mezelf iemand die groter is, iemand die me kan beschermen..
Dit dus. Ik ben best klein en als mn vriend kleiner dan ik zou zijn, zou ik me ongemakkelijk voelen.

Citaat:
Dat vind ik dus ook.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 20:05
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Als die twee het goed vinden, dan is het toch prima ...

Het is wel erger als JIJZELF zegt dat je het stom vindt, kan later wel voor problemen zorgen.
Oud 13-07-2003, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 13-07-2003 @ 19:47:

jajaja.. heb ik ook
heb 1 keer jongen gehad die kleiner dan ik was.. nee... toch niets voor mij
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 21:11
Verwijderd
Weetje, dat kan me nu dus helemaal niets schelen. Zolang hij maar lief en aardig voor me is vind ik alles goed Lengte = onbelangrijk daarin.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 08:18
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 13-07-2003 @ 20:49:
Dit dus. Ik ben best klein en als mn vriend kleiner dan ik zou zijn, zou ik me ongemakkelijk voelen.

Alleen ben ik 1.79m
Oud 14-07-2003, 09:03
Iduna
Iduna is offline
Een half hoofd is op zich niet zo heen veel toch?
Als je je er zelf niet prettig bij voelt kun je je er later nog aan gaan ergeren. Wanneer beiden er geen 'probleem' van maken, is er (qua lengte verschil) ook niks aan de hand.

Citaat:
Qamra schreef op 14-07-2003 @ 09:18:
Alleen ben ik 1.79m
*kuch* ik 1.60m
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 09:09
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-07-2003 @ 17:56:
Maakt mij vrij weinig uit. Ik ken een meisje dat even lang is als ik en ik ken ook een meisje dat echt een stuk langer is dan ik. Dat maakt me vrij weinig uit als ik verkering met haar zou hebben.
Precies .

En och, horizontaal doet d'r lengte er al helemaal niet meer toe.
Oud 14-07-2003, 09:23
Margriet
Margriet is offline
mij zou het niks uitmaken..Inderdaad, t gaat om innerlijk..Lekker cliché...Maar bij zal het toch niet snel voorkomen, aangezien ik redelijk klein ben..
Maar op zich zou het me niks boeien..Ongeveer even groot vind ik wel schattig eigenlijk en ik hem geen zin om een ladder nodig te hebben om iemand te zoene ...Maja, mijn mening
Oud 14-07-2003, 21:16
mar87
mar87 is offline
Maakt mij ook nix uit.
M'n vriend is ehm ik denk 'n paar cm. groter. We zijn allebei rond de 1,70. Naja, ik zit 'r niet mee. Sommigen vinden 't wel raar, en ik heb ook wel 'ns via via opmerkingen erover gehoord.
Ik zie 't zelf al niet eens echt meer omdat ik er denk ik aan gewend ben, en m'n vrienden ook niet duzzzzz. 'k zou me er bepaald niet druk over maken.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 13:46
Sha'Quessir
Sha'Quessir is offline
Haha ik bén kleiner dan m'n vriendin, en dan is ze ook nog meer dan een half jaar jonger dan mij Nee, maakt me eigenlijk niet veel uit...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 14:03
Spydogez
Spydogez is offline
Citaat:
slimmieslak schreef op 13-07-2003 @ 16:14:
een half hoofd kleiner is als ik...
1: het is kleiner DAN

2: ligt eraan hoeveel het scheelt, als jij je moet bukken om hem een kus te geven, ja dan vind ik het wel een beetje een raar gezicht, maar wat boeit dat?
Oud 15-07-2003, 14:37
Verwijderd
Dat is gewoon een ouderwets rolpatroon.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 16:28
Cinamon
Cinamon is offline
Okee, mijn mening:
echt belachelijk...
Het is eigenlijk niet iets waar je je druk om zou moeten maken... Ik bedoel, als je toch helemaal verliefd op hem bent?!?!?
Maar goed, nou moet ik zelf wel zeggen, ik vind het behoorlijk dom als ik (1.82) met iemand van twintig centimeter kleiner over straat loop, bij wijze van spreken. (hoewel ik wel jongens ken die NOG steeds zo klein zijn als 1.60 meter)
Maar goed, niet iets om je échte zorgen over te maken, hoewel IK persoonlijk het stom vind staan...

(snap je het nog?!?! ik wel )
Oud 15-07-2003, 20:58
faith666
faith666 is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 13-07-2003 @ 16:45:
Dat is dus helemaal niks. Je moet als man nog wel de illusie hebben dat je je vriendin moet beschermen
Dus een kleine jongen heeft bijna geen keus in welke vriendin hij wil / verlieft op kan worden en een groot meisje ook niet....
Sorry maar dat vind ike cht belachelijk.......
Ik ben niet super groot ofzo (1.75) en heb wel eens een kleinere vriend gehad maar wat boeit het nou......als je toch verlieft ben??
Oud 15-07-2003, 21:03
Verwijderd
Mijn vriendin is langer als ze hoge hakken draagt, maar who gives a damn, alleen tijdens het zoenen is dat irritant, dan gaan de schoenen uit
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 20:18
MM2
MM2 is offline
Ik ben 1.69
Voor een manzijnde vind ik het nog best klein.

Ach ja.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 20:21
Verwijderd
Citaat:
MM2 schreef op 16-07-2003 @ 21:18:
Ik ben 1.69

Ach ja.
Ach valt wel mee, je bent nog altijd 6 cm groter dan mij
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 20:23
Verwijderd
Citaat:
MM2 schreef op 16-07-2003 @ 21:18:
Ik ben 1.69

Ach ja.
de gemiddelde Nederlandse vrouw (volwassen vrouwen meegerekend, natuurlijk) is 1.67, dus de meeste Nederlandse vrouwen zijn nog altijd kleiner dan jij
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 20:42
sinsere
sinsere is offline
Als mij, dan jou .. *au, mn ogen*

Ik wil absoluut een jongen die langer is dan ik. Ik heb ook nog nooit iemand leuk gevonden die kleiner was dan ik.
Oud 16-07-2003, 20:52
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
een aantal van mijn exen zijn kleiner. Het intreseert me geen ene moer. Ik ben nou eenmaal groot kan ik niks aan doen dusse.... voel me wel is onhandig erbij en het ziet er mischien wel dom uit maar ag lekker belanrijk........
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 21:21
freakje
freakje is offline
Mijn ex-vriend was ook minstens 5 cm kleiner dan ik, en dat was eigenlijk nooit een probleem. Het stond best wel grappig als we samen op de foto moesten

Mijn vriend nu is precies even groot als ik en dat is perfect, want jongens die veel groter zijn (vanaf 8 cm groter) vind ik eigenlijk onhandig.
Oud 07-08-2003, 22:04
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Op zich maakt het me niet zoveel uit, zolang hij maar lief is en begrijpend etc. Zolang ik niet door mijn knieën hoef om bij hem te kunnen, vind ik alles wel okee.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 22:48
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik ben zelf 1.65 dus lijkt me moeilijk, maar heb weleens gezoend met iemand die beetje kleiner was, geen probleem mee gehad, vond het toen een hele leuke jongen
Oud 08-08-2003, 06:34
Tumor
Tumor is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 13-07-2003 @ 16:41:
Ik zou me denk ik wel een beetje ongemakkelijk voelen als mijn
vriendje kleiner zou zijn dan ik.
Ik vind het al vervelend als ie even groot of maar 5 cm groter is.
Ik vind een lang vriendje gewoon fijn, dan voel ik me echt veilig
en geborgen. Mjah ik ben een beetje ouderwets

Discriminatie van kleine mensen dat ze niet goed kunnnen beschermen

nee hoor valt wel mee denk ik
zo klein ben ik tog niet dus ben niet aangesproken

maar soms als lengte veel scheelt (ik kende een gast van 160, die iets had met een meisje van 190) en dat ziet er gewoon egt super vaag uit. Die gasty had een stoeltje/kurk nodig om te kunnen tongen
Oud 08-08-2003, 06:40
WB_Oud
WB_Oud is offline
Mijn vriendin is 1.67 en ik ben 1.93 dus nogal wat verschil, en zij vind zichzelf te klein en ik vind mijzelf te groot... Zo'n verschil wil je nou ook weer niet hebben denk ik.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 11:12
Warsocket
Warsocket is offline
kzou het raar vinden als ik een vriendin zou krijgen die langer is dan mij, ik weet niet of het een afknapper zou zijn

maarja nog nooit een meisje tegengekomen dat veel groter is als mij (ben zelf 1.96m) dus 99,9% ben ik langer

edit:
mijn vriendin is 1.69 dus dat scheelt wat,
maar het gaat volgens mij gewoon om het idee

en praktische probleempjes zijn zo opgelost
ik bedoel als ze wil zoenen zak ik wel wat verder onderuit of zij gaat een tree hoger staan

pas de problem

Laatst gewijzigd op 08-08-2003 om 11:26.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 11:20
Nona
Nona is offline
Mijn vorige vriend is tot zijn vijftiende heel klein voor zijn leeftijd geweest. Toen wij net verkering kregen had iedereen nog het beeld van hem van een klein persoon (en van mij een lang persoon, want ik was tot mijn vijtiende langer dan gemiddeld) en dacht iedereen dat ik langer was dan hij. Ik was toch wel blij dat ik kon laten zien dat hij langer was, want ik vond het toch wazig staan.

Maar opzich zou dat niets uit moeten maken. Op een middelbare school wordt daar te veel aandacht aan besteed.
Oud 08-08-2003, 11:22
Verwijderd
t kan best, weet alleen niet hoe leuk ik het zou vinden. ben zelf 1.80 meter, en tsja, dan ben je toch al gauw even groot of groter. mn vriend is nu nog wel 5 cm groter ofzo. maar ik zou het zelf niet leuk vinden om groter te zijn, nee.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 11:41
metallica
metallica is offline
Als je echt verliefd bent zal het niet uitmaken. Maar ik geef wel de voorkeur aan langere jongens. Ik ben bijvoorbeeld ook wel eens verliefd geweest op een jongen die twee koppen kleiner was dan mij, maar ja.
Oud 08-08-2003, 11:57
lieve
lieve is offline
Ikzelf ben groot van gestalte... en ik zou het idd op zich ook een stom zicht vinden als mijn vriend kleiner zou zijn als mij. Maar mijn grootmoeder is ook( zeker!!!!) ne kop groter dan m'n grootvader... en ik moet zeggen... ik heb het nooit een stom zicht gevonden omdat ik het zo gewoon ben.
Dus op den duur zullen mensen het ook wel 'normaal' vinden zeker als jullie naast elkaar lopen.

Maar ik zou het zeker geen reden vinden, om met die persoon geen relatie aan te gaan.
Oud 08-08-2003, 16:56
Verwijderd
Als mijn vriend kleiner zou zijn dan ik ben zou ik toch wel daan nadenken, dit om de simpele reden dat ik 1.53 lang ben Ik heb er nooit zo'n moeite mee als de jongen kleiner is dan het meisje, als het maar niet te extreem wordt. Ikzelf wil wel graag een langere jongen als vriend, volkomen psychisch natuurlijk maar als ik naast een lang persoon loop heb ik zelf ook het gevoel wat langer te zijn - ik weet het, nogal vreemd.
Hmm, vage reply. Nou jah, geen problemen mee dus zolang het maar niet te extreem wordt.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 20:45
ekki
ekki is offline
M'n vriend is ook kleiner dan ik (maar liefst 0,5-1 cm). Ik heb daar geen moeite mee, boeit me eigenlijk niks. Liefde is liefde, hoor...
Reageren

Regels voor berichten