Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou me denk ik wel een beetje ongemakkelijk voelen als mijn
vriendje kleiner zou zijn dan ik. Ik vind het al vervelend als ie even groot of maar 5 cm groter is. Ik vind een lang vriendje gewoon fijn, dan voel ik me echt veilig en geborgen. Mjah ik ben een beetje ouderwets ![]()
||
Citaat:
Wat jij er mee doet moet je zelf weten.. je moet wel onthouden dat je vriend er helemaal nix aan kan doen dat hij zow klein is*of jij juist weer zo groot, ligt aan de lengte ![]() Als anderen er geen probleem van maken waarom zou jij dat wel doen toch? Je moet gewoon lekker genieten van elkaar en niet denken dat het zow stom staat want het staat alleen raar als jij dat zelf zow vind. En als het een te groot wordt in jullie relatie dan moet je echt gaan overwegen of jullie relatie het wel waard is om door te zetten. Veel suc6! P.S. Bij mij werd het iig wel een te groot probleem maar dat kwam omdat mn ouders er te moeielijk om gingen doen.. en naderhand zag ik wel in dat ze gelijk hadden. Maar iedere relatie is weer anders en mijn relatie is ook weer heel anders dan die van jou ![]()
|
Ik heb nu ook een vriend die kleiner is dan ik..ik denk dat het zo'n 5 cm scheelt ofzo, dus het valt nog wel mee.
Maar ik heb dat gevoel ook wel af en toe... nou komt dat ook omdat ik nogal gezet ben, en hij een normaal figuur...dat accentueert t plaatje nog erger. maar ik vind t over t algemeen geen probleem, alleen af en toe een beetje een 'lomp' gevoel erbij...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De kleinste jongen van 16+ die ik ooit ontmoette was nog altijd twee centimeter langer dan ik ben... en de kleinste jongen die niet alleen 16+ maar ook nog eens 20- is die ik ken is maarliefst 6 centimeter langer dan ik ben. In principe maakt het me niets uit of iemand langer of kleiner is (binnen bepaalde grenzen, het moet nog wel een beetje 'normaal' zijn), maar ik ben dus nog nooit op het idee gekomen om een relatie te beginnen met een kleinere jongen, omdat ik die simpelweg nooit ontmoet heb.
|
![]() |
|
Voor mij is het helaas een afknapper. Kan er echt niets aan doen, maar ik voel me zo lomp en reusachtig naast een kleinere jongen. Ik wil voor mezelf iemand die groter is, iemand die me kan beschermen..
Maar bij anderen zal het me echt een worst zijn en meestal zie ik het niet eens ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jajaja.. heb ik ook ![]() heb 1 keer jongen gehad die kleiner dan ik was.. nee... toch niets voor mij |
![]() |
||
Citaat:
Alleen ben ik 1.79m ![]()
||
Een half hoofd is op zich niet zo heen veel toch?
Als je je er zelf niet prettig bij voelt kun je je er later nog aan gaan ergeren. Wanneer beiden er geen 'probleem' van maken, is er (qua lengte verschil) ook niks aan de hand. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En och, horizontaal doet d'r lengte er al helemaal niet meer toe.
|
![]() |
|
mij zou het niks uitmaken..Inderdaad, t gaat om innerlijk..Lekker cliché...Maar bij zal het toch niet snel voorkomen, aangezien ik redelijk klein ben..
![]() Maar op zich zou het me niks boeien..Ongeveer even groot vind ik wel schattig eigenlijk en ik hem geen zin om een ladder nodig te hebben om iemand te zoene ![]() ![]()
|
![]() |
Maakt mij ook nix uit.
M'n vriend is ehm ik denk 'n paar cm. groter. We zijn allebei rond de 1,70. Naja, ik zit 'r niet mee. Sommigen vinden 't wel raar, en ik heb ook wel 'ns via via opmerkingen erover gehoord. Ik zie 't zelf al niet eens echt meer omdat ik er denk ik aan gewend ben, en m'n vrienden ook niet duzzzzz. 'k zou me er bepaald niet druk over maken. |
![]() |
||
Citaat:
2: ligt eraan hoeveel het scheelt, als jij je moet bukken om hem een kus te geven, ja dan vind ik het wel een beetje een raar gezicht, maar wat boeit dat?
|
Okee, mijn mening:
echt belachelijk... Het is eigenlijk niet iets waar je je druk om zou moeten maken... Ik bedoel, als je toch helemaal verliefd op hem bent?!?!? Maar goed, nou moet ik zelf wel zeggen, ik vind het behoorlijk dom als ik (1.82) met iemand van twintig centimeter kleiner over straat loop, bij wijze van spreken. (hoewel ik wel jongens ken die NOG steeds zo klein zijn als 1.60 meter) Maar goed, niet iets om je échte zorgen over te maken, hoewel IK persoonlijk het stom vind staan... (snap je het nog?!?! ik wel ![]()
||
![]() |
Citaat:
Sorry maar dat vind ike cht belachelijk....... Ik ben niet super groot ofzo (1.75) en heb wel eens een kleinere vriend gehad maar wat boeit het nou......als je toch verlieft ben??
|
Mijn ex-vriend was ook minstens 5 cm kleiner dan ik, en dat was eigenlijk nooit een probleem. Het stond best wel grappig als we samen op de foto moesten
![]() Mijn vriend nu is precies even groot als ik en dat is perfect, want jongens die veel groter zijn (vanaf 8 cm groter) vind ik eigenlijk onhandig.
||
Citaat:
Discriminatie van kleine mensen dat ze niet goed kunnnen beschermen ![]() nee hoor valt wel mee denk ik zo klein ben ik tog niet dus ben niet aangesproken maar soms als lengte veel scheelt (ik kende een gast van 160, die iets had met een meisje van 190) en dat ziet er gewoon egt super vaag uit. Die gasty had een stoeltje/kurk nodig om te kunnen tongen ![]()
|
kzou het raar vinden als ik een vriendin zou krijgen die langer is dan mij, ik weet niet of het een afknapper zou zijn
maarja nog nooit een meisje tegengekomen dat veel groter is als mij (ben zelf 1.96m) dus 99,9% ben ik langer ![]() edit: mijn vriendin is 1.69 dus dat scheelt wat, maar het gaat volgens mij gewoon om het idee en praktische probleempjes zijn zo opgelost ik bedoel als ze wil zoenen zak ik wel wat verder onderuit of zij gaat een tree hoger staan pas de problem ![]()
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000 Laatst gewijzigd op 08-08-2003 om 11:26. |
![]() |
|
Mijn vorige vriend is tot zijn vijftiende heel klein voor zijn leeftijd geweest. Toen wij net verkering kregen had iedereen nog het beeld van hem van een klein persoon (en van mij een lang persoon, want ik was tot mijn vijtiende langer dan gemiddeld) en dacht iedereen dat ik langer was dan hij. Ik was toch wel blij dat ik kon laten zien dat hij langer was, want ik vond het toch wazig staan.
Maar opzich zou dat niets uit moeten maken. Op een middelbare school wordt daar te veel aandacht aan besteed.
|
Als je echt verliefd bent zal het niet uitmaken. Maar ik geef wel de voorkeur aan langere jongens. Ik ben bijvoorbeeld ook wel eens verliefd geweest op een jongen die twee koppen kleiner was dan mij, maar ja.
|
![]() |
Ikzelf ben groot van gestalte... en ik zou het idd op zich ook een stom zicht vinden als mijn vriend kleiner zou zijn als mij. Maar mijn grootmoeder is ook( zeker!!!!) ne kop groter dan m'n grootvader... en ik moet zeggen... ik heb het nooit een stom zicht gevonden omdat ik het zo gewoon ben.
Dus op den duur zullen mensen het ook wel 'normaal' vinden zeker als jullie naast elkaar lopen. Maar ik zou het zeker geen reden vinden, om met die persoon geen relatie aan te gaan.
|
Verwijderd
|
Als mijn vriend kleiner zou zijn dan ik ben zou ik toch wel daan nadenken, dit om de simpele reden dat ik 1.53 lang ben
![]() Hmm, vage reply. Nou jah, geen problemen mee dus zolang het maar niet te extreem wordt. |
![]() |
|
M'n vriend is ook kleiner dan ik (maar liefst 0,5-1 cm). Ik heb daar geen moeite mee, boeit me eigenlijk niks. Liefde is liefde, hoor...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Maakt de grootte van de penis uit bij een jongen tijdens de sex? meisje833 | 78 | 31-03-2005 10:24 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Verhalen & Gedichten |
'Het schoonheidsideaal' (betoog?) kayce | 3 | 01-05-2004 21:49 | |
Liefde & Relatie |
Wat is de ideale lengte van je partner? Grooveline | 99 | 11-12-2003 16:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Het liefdesspel Bikinie-meisje | 20 | 01-04-2003 16:13 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |