Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben een vrouw van ongeveer 1.80 hoog. mn vriend is +/- 1.85, dus we schelen niet veel. tsja, ik vind het geen probleem, alleen vermijdt ik hakken, omdat ik niet boven hem wil uitkomen.
zelf had ik wel 5 cm kleiner willen zijn. mn partner heb ik liever niet kleiner dan ik ![]() |
![]() |
|
Ik ben 1.74 en mn vriendje is 1.94 ofzow,..
best groot alleen ik kan hem precies lekker vasthouden en ik kan lekker hakken aan zonder groter als hem te zijn ![]()
|
Ik ben nog geen 1.70 en mijn vriend 1.85 ongeveer...
Eigenlijk is het raar dat meisjes vaak niet langer willen zijn als hun vriend, vraag me af waarom niet, maar dat heb ik ook.... Langer als ik dus, hoe lang heb ik geen voorkeur... Maar echt lang.. denk aan boven de 2 meter lijkt me niet zo gezellig meer |
![]() |
|
Maakt me niet zo heel veel uit, zolang ze maar boven de 1.80 zijn.
Ik vind lang wel t mooist, maar ik zoek ze er niet op uit ofzo. Mijn ex was 2.03m dat is eigenlijk een beetje tè. Mijn vriend is denk ik 1.85 ofzo, iig een stuk groter dan ik, maar ook weer niet tè ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb het liefst een partner die iets langer is dan ik. Het liefst in ieder geval een cm of 5 groter
![]() Ik ben zelf 1.73 m, dus iets van 1.78 m ofzo... maar over een centimetertje doe ik niet moeilijk. Ik wil namelijk wel hakken aan kunnen doen zonder dat ik gelijk groter ben. Op de een of andere manier vind ik het niet leuk om langer te zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind momenteel een jongen leuk die ook net boven de 2 meter uitkomt, super toch. Kan de hoogste hakken dragen die ik wil ![]()
|
Ik ben zelf 1.82
Nou moet ik zéér zker geen jongen kleiner dan ik hebben.. NO way.. maar die jongens die ik ken zijn ongeveer allemaal net zo groot als ik, of misschien een paar centimeter groter ik ken niemand die 190 is ofzo.. wel jammer.. is wel leuk vind ik! ![]() ![]()
|
Ik ben zelf 1.72 ongeveer. Ideale lengte voor een vriend zou dan zijn: iets langer dan ik (even lang mag ook) maar niet meer dan +- 5 centimeter.....in tegenstelling tot de meeste meiden val ik niet op normale (rond de 1.80-1.85) of lange (langer dan dat) mannen...vind het gewoon fijner als iemand even lang is. Kun je elkaar tenminste recht in de ogen kijken enzo en bij sexen lijkt het me ook handiger als er geen halve meter of meer tussen zit..
Weet je? Vaak is het ook een kwestie van illusie: soms is iemand wel heel lang, maar valt dat niet zo op (omdat ie bijv. niet heel mager is, of geen extreem grote handen heeft etc.) of is degene kleiner dan jij bent, maar valt dat ook nauwelijks op.....vaak toch optisch bedrog bij dit soort dingen...let er maar eens op....sommige mensen lijken gewoon 'klein' of 'lang' terwijl dat best meevalt als je ze opmeet... Ik val op mannen die niet uitstralen dat ze klein of lang zijn ![]() Laatst gewijzigd op 13-11-2003 om 18:55. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Beschrijf jouw ideale partner! Mariekje* | 130 | 15-09-2008 20:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 |