Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2003, 10:35
Kastanje
Kastanje is offline
Bios,Danscafe,Cafe,Disco,Lounge,Sjiek Dineren,Ophalen met paard en wagen,Naar musical of Theater,Naar museum,Febo,een of ander Festival,Kijken naar de sterren hemel?.....Hou ziet jou ideaale avond eruit als je vriend/vriendin je mee uit zou nemen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2003, 10:38
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Pff alles is leuk met hem. Zelfs rondhangen. Dat is eigenlijk nog het leukste, dan bots je steeds op nieuwe dingen. Of op café gaan. Of new wave-feestjes, ja dat is eigenlijk nog het leukste.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 10:52
Soezen
Soezen is offline
Ik vind naar een romantische musical echt geweldig. Elkaar vast houden, en alles goed volgen. Daarna heerlijk bij elkaar liggen in bed en nog lekker romantisch napraten..
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 11:21
Verwijderd
Als je verliefd bent is alles leuk. Zelfs de trein missen, in de regen op het station moeten wachten en horen dat er geen treinen meer rijden, vergeten zijn het restaurant te reserveren, en uiteindelijk veroordeeld zijn tot shoarma in de plaatselijke snackbar en voor de rest lauw bier uit blikjes thuis.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 09:10
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-08-2003 @ 12:21:
Als je verliefd bent is alles leuk. Zelfs de trein missen, in de regen op het station moeten wachten en horen dat er geen treinen meer rijden, vergeten zijn het restaurant te reserveren, en uiteindelijk veroordeeld zijn tot shoarma in de plaatselijke snackbar en voor de rest lauw bier uit blikjes thuis.
Hihi Rondhangen vind ik ook gwoon lekker, beetje wandelen enzo, maar een anvondje bios vind ik ook super!
Oud 30-08-2003, 10:02
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
'JouW perfect avondje uit...'

Ehm... naar zonsondergang op strand kijken, daarna in de duinen naar de sterren kijken met geluid van de zee op de achtergrond Geweldig gewoon!
Oud 30-08-2003, 10:20
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
GEWOON MET ZOVEEL MOGELIJK MEIDEN NEUKEN!!!!

ALS HET MOET MET MEERDERE TEGELIJK!!!

FOOIJDONK
Oud 30-08-2003, 10:22
Verwijderd
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 30-08-2003 @ 11:20:
GEWOON MET ZOVEEL MOGELIJK MEIDEN NEUKEN!!!!

ALS HET MOET MET MEERDERE TEGELIJK!!!

FOOIJDONK
ieder zijn hobby
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 15:54
Verwijderd
gewoon, gezellig filmpje kijken thuis, hoef niet perse ergens heen ofzo. gewoon alle rust voor onszelf.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 15:55
Verwijderd
Nieuwe: over een koud en winderig strand lopen, struikelen over aangespoelde rotzooi en de zilte zeelucht in je opsnuiven...

...waarom oh waarom heb ik hem niet meegesleept? Ik had hem makkelijk kunnen hebben... en nu is het vast te laat *schopt hoerige blonde alto-sloerie die van haar slachtoffer af moet blijven*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 30-08-2003 @ 16:55:
Nieuwe: over een koud en winderig strand lopen, struikelen over aangespoelde rotzooi en de zilte zeelucht in je opsnuiven...

...waarom oh waarom heb ik hem niet meegesleept? Ik had hem makkelijk kunnen hebben... en nu is het vast te laat *schopt hoerige blonde alto-sloerie die van haar slachtoffer af moet blijven*
je spoort écht niet he!?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 16:29
Verwijderd
gewoon een beetje thuis op de bank hangen een film kijken
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 16:30
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
gewoon met zoveel mogelijk meiden neuken!!!!
Oud 30-08-2003, 16:38
verwijderen_aub
verwijderen_aub is offline
FOOIJDONK ROT TOCH G*DVERDOMME EEN SNERT EIND OP!

waarom is die k*tgozer nog niet gebant ?!?!!?!?!?!?!

//
als jij nog niet eens voor dit gedrag gebant wordt, dan lijkt het me heel sterk dat ik hiervoor op mijn kop krijg

Laatst gewijzigd op 30-08-2003 om 16:46.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 16:40
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
PAS OP MAG NIE SKELDEN HE

ANDERS LOOPT KRUMMELS SO OM EEN BAN TE VRAGEN

FOOIJDONK
Oud 30-08-2003, 17:18
Verwijderd
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 30-08-2003 @ 17:40:
FOOIJDONK
Tip: KOOP EEN BRIL. Dan hoef je niet alles in hoofdletters te zetten om het te kunnen lezen.

Kan dit topic niet bij het grote dates/ wat moet ik doen met mijn dinnetje topic?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 19:19
Verwijderd
Ehmmmm seffe zien
'K was laatst naar een musical geweest. Gewoon spontaan avondje uit omdat we niks beters te doen hadden, nahja goed eerst zijn we dus ff de mall binnen geweest. Aantal dingentjes gekocht, de tickets gekocht en toen naar de show gegaan "Dracula - a chamber musical" De musical was zeer goed gedaan, sfeer was geweldig en mijn vriend en ik vonden het allebei supertof, de musical eindigde vrij vroeg (10 uur) dus hebben we wat gegeten en toen naar mijn huis gegaan en nog ff tv gekeken en toen samen in slaap gevallen.

Op zich is dat toch wel 'n heel perfect avondje uit yup!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 19:30
Verwijderd
Citaat:
azaziël schreef op 30-08-2003 @ 17:24:
je spoort écht niet he!?
Je hebt geen flauw benul waar het over gaat dus hou je bek maar.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 30-08-2003 @ 20:30:
oeh feisty (of hoe je dat ook schrijft)
go morgan *w00t*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 30-08-2003 @ 20:30:
Ik wist niet dat je kwaad werd...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 03:43
Mark
Mark is offline
gewoon net als vanavond de discotheek in
Oud 31-08-2003, 09:34
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Eerst ergens uiteten en dan heel romantisch naar een danceparty!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 14:37
marisjuhh
marisjuhh is offline
Citaat:
Moonboy schreef op 29-08-2003 @ 11:35:
Bios,Danscafe,Cafe,Disco,Lounge,Sjiek Dineren,Ophalen met paard en wagen,Naar musical of Theater,Naar museum,Febo,een of ander Festival,Kijken naar de sterren hemel?.....Hou ziet jou ideaale avond eruit als je vriend/vriendin je mee uit zou nemen?
Musical theater
romantisch en leuk
kijken naar de sterren in de hemel is wel iets goedkoper
Oud 31-08-2003, 18:10
Verwijderd
Ok ik laat mn romantische geest even vrij:

Allereerst een vakantie in het ondergesneeuwde parijs of londen. Hij en gaat ff boodschappen doen en neemt een bossie bloemen mee met de boodschap dat hij me om 7 uur komt ophalen en dat ik wat moois aan moet trekken. Hij gaat weer weg en ik ga me aankleden. Hij moet nog wat regelen. Ik doe een mooie langer jurk aan en wacht tot hij me op komt halen. Hij komt een een kar met mooie paardenervoor met een chauffeur. We gaan uit eten en na het uit eten gezellie teruglopen onder de sterren. Weer terug in de tent hete stomende sex.

Ok nu irl:

Uit eten, bios en hete stomende sex.

Wel de liefde sex...niet de lust sex.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:16
Verwijderd
Citaat:
~*Suusjuhhhhh*~ schreef op 31-08-2003 @ 19:10:
Ok ik laat mn romantische geest even vrij:

Allereerst een vakantie in het ondergesneeuwde parijs of londen. Hij en gaat ff boodschappen doen en neemt een bossie bloemen mee met de boodschap dat hij me om 7 uur komt ophalen en dat ik wat moois aan moet trekken. Hij gaat weer weg en ik ga me aankleden. Hij moet nog wat regelen. Ik doe een mooie langer jurk aan en wacht tot hij me op komt halen. Hij komt een een kar met mooie paardenervoor met een chauffeur. We gaan uit eten en na het uit eten gezellie teruglopen onder de sterren. Weer terug in de tent hete stomende sex.

Ok nu irl:

Uit eten, bios en hete stomende sex.

Wel de liefde sex...niet de lust sex.
Tent?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2003, 20:39
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-08-2003 @ 12:21:
Inderdaad
Ik denk zelfs dat, vooral in het begin van een relatie, het nog het leukste is om gewoon ergens samen rond te hangen (of dat nou buiten in de kou is of binnen op de bank, doet er niet toe): veel leuker dan een hele vantevoren geplande uit-eten/bioscoop-avond...
Oud 31-08-2003, 21:38
sans plomb
sans plomb is offline
Citaat:
Moonboy schreef op 29-08-2003 @ 11:35:
Febo
hamburgerwedstrijd!

nee.. een film thuis kijke of naar de bios (geschikte film) en dan naar een gezellig kroegje,lekker uren lang gezellig kletsen of iets ete..of andersom
Oud 01-09-2003, 08:00
Scatterheart
Scatterheart is offline
Avondje? Dag is leuker.

Maar avondje; eerst samen douchen, dan mooie kleren aan en in een klein eetcafetje gaan uit eten. Daarna wandelen door stadje/dorp en een ijsje eten. Dan naar huis en met allerlei lekkers DVDtje kijken. En na afloop seksen natuurlijk.
Oud 03-09-2003, 16:22
Surjirro
Surjirro is offline
Mijn perfecte avondje uit is wanneer mijn vriendje mij compleet verrast

Fooldonk
Reageren

Regels voor berichten