Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2003, 21:19
HenkMul
HenkMul is offline
Optiefen met je hypocriete kutbeleid, Boogie (het spijt me zeer, MickeyV, maar de emotie overwint het wederom van de ratio, .)! Een ieder verdient een verjaardagstopic en gezien het feit dat Evito haast bestempeld kan worden als scholieren.com-meubilair heeft Hij zeker recht op een dergelijk topic.

Evito, gefeliciteerd!

Met vriendelijke groeten,

Henk Mul.
Oud 19-08-2003, 21:21
zwoesj
zwoesj is offline
slotjes
Oud 19-08-2003, 21:22
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 19-08-2003 @ 22:19:
Optiefen met je hypocriete kutbeleid, Boogie (het spijt me zeer, MickeyV, maar de emotie overwint het wederom van de ratio, .)! Een ieder verdient een verjaardagstopic en gezien het feit dat Evito haast bestempeld kan worden als scholieren.com-meubilair heeft Hij zeker recht op een dergelijk topic.

Evito, gefeliciteerd!

Henk Mul.
Ditmaal kan ik mij goed inleven in de agitatie. Ik sluit me geheel bij jouw, toch rationele, woorden aan. En Boogie, nu niet onmiddellijk uit wrok ook déze topic vergrendelen!
Oud 19-08-2003, 21:22
FaZ
FaZ is offline
congradz.
Oud 19-08-2003, 21:23
Quiana
Quiana is offline
Dit is niet voor niks gesloten lijkt me.
Oud 19-08-2003, 21:25
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
Quiana schreef op 19-08-2003 @ 22:23:
Wij betogen nu juist het tegendeel, kleine meid.
Oud 19-08-2003, 21:25
Verwijderd
Tja, vooruit dan maar....
Gefeliciteerd
Oud 19-08-2003, 21:26
Verwijderd
gefeliciteerd nogmaals
Oud 19-08-2003, 21:27
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Als je iemand feliciteert, is dat de bedoeling dat je dat doet waar die persoon het kan lezen.

Ik weet wel dat jullie grote vriend het nu toch waarschijnlijk wel leest, maar toch, doe normaal en doe niet alsof ie een heilige is.
Oud 19-08-2003, 21:29
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Quiana schreef op 19-08-2003 @ 22:23:
Ah, de heerlijke retoriek van het zwaktebod!

En Wishful(sinful)Dreaming, je geeft de reden dat dit topic open moet blijven zelf al aan. Hij is inderdaad geen heilige, hij is de Heiligheid zelve. Een kleine discrepantie, maar o zo belangrijk in deze. Je wilt niet weten hoe groot de ontsteltenis was na het aanblik van Boogie's sluitpost. Evito verdient een verjaardagstopic en zo is het!

Henk Mul.
Oud 19-08-2003, 21:31
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 19-08-2003 @ 22:29:
Ah, de heerlijke retoriek van het zwaktebod!

En Wishful(sinful)Dreaming, je geeft de reden dat dit topic open moet blijven zelf al aan. Hij is inderdaad geen heilige, hij is de Heiligheid zelve. Een kleine discrepantie, maar o zo belangrijk in deze. Je wilt niet weten hoe groot de ontsteltenis was na het aanblik van Boogie's sluitpost. Evito verdient een verjaardagstopic en zo is het!

Henk Mul.
Ita est, sit et igitur semper erit!
Oud 19-08-2003, 21:31
Verwijderd
Daar sluit ik mij helemaal en van harte bij aan.
Oud 19-08-2003, 21:32
Boogie
Boogie is offline
Je mag hier forummers die geregeld posten feliciteren, maar door omstandigheden blijkt dat Evito hier niet zo vaak meer post. Hij is ook ongewenst op ons forum, dus is een dusdanig topic ook ongepast. Mail hem, zou ik zeggen.

Regels voor berichten