Advertentie | |
|
![]() |
|
ik draag vanalles maar heb superdroge humor, iedereen vind mn humor maar vaag opzich. maar mn vriend heeft nog vagere humor denk ik en al zijn vrienden hebben zulke humor daar kan ik gewoon echt mee lachen terwij andere zoiets hebben van.. iew droge mensen ofzo.. dat zijn metal-mensen zeg maar die hebben vaak echt humor ik weet niet waar 't aan ligt heel raar
|
Verwijderd
|
Wanneer je iig geen humor hebt,
is wanneer je lompe tekst shirts uit Large besteld en ermee gaan rondflaneren. (contaminatie my ass) "Het is geel en je kunt er op staan" "Female Body Inspector" pff get a life En verder, kleding ach, hoe grappig kan kleding zijn? 't zijn eerder hoofden van bepaalde mensen die komisch zijn maar dieper ga ik er niet op in dat kan ik ufke niet aandoen. |
![]() |
|
Ik hou voornamelijk van britse comedies. Monty Python, Blackadder, young ones, bottom, Red Dwarf, Fast Show, fry & laurie etc. Maar of dit in mijn kleding ook naar voren komt...nee ik denk t eerlijk gezegd niet. In mijn gedrag misschien wel, want om een of andere reden vind ik het nogal plezierig om mensen te beledigen via sarcastische opmerkingen. Maar aan m'n kleren kan je niet zien dat ik zo ben. Ik lijk eigenlijk heel lief
![]()
||
Citaat:
mja... bijna he... ik houd niet van humor en al helemaal niet van kleding
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Moet gevoel van humor Dice94 | 8 | 13-07-2008 01:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |