Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ze weer normaal doet, kan jij toch ook normaal doen?
Je hoeft geen beste vrienden met haar te worden, maar wat wil je anders doen, constant ruzie zoeken ed? Schiet je ook niks mee op lijkt me. En ja, het is hartstikke vervelend als iemand je eerst heel rot behandeld en daarna normaal doet, maar imo kan je niet veel anders dan gewoon tegen d'r doen, zonder jezelf ermee te hebben. Arrogantie is vaak (niet altijd) een dekmantel voor onzekerheid. Denk dat er best wat onzekere meiden tussen zitten, bij de meiden die arrogant doen. Echt iets er tegen doen, mja, veel meer dan hun erop wijzen (als ze een fout oid maken) dat ze ook fouten maken ed, niet zo perfect zijn als ze denken en proberen er boven te staan weet ik ook niet. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zou ik gewoon normaal tegen haar doen, niet overdreven vriendelijk of overdreven onaardig.. en wees vrienden met mensen die je van af het begin af aan hebben gewaardeerd.. Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 14:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niks van aantrekken en zoals al gezegd is, wachten tot ze een fout maken en hun dr dan op wijzen. ![]() I |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] Titratie van een HCl oplossing met NaOH Blaucranas | 6 | 14-11-2008 20:19 | |
[SK] Massa stof berekenen uit een oplossing sheilaa | 0 | 13-11-2008 20:47 | |
[WI] ontbinden in factoren/kwadratische vergelijkingen oplossen, LADY-H | 27 | 30-08-2008 01:23 | |
[Scheikunde] oplosbaarheid en zo Trifle | 6 | 30-03-2004 18:32 | |
Vrije tijd |
de oplossing walter | 26 | 17-11-2003 19:10 | |
het oplossen van jood igdirli_ilhan | 1 | 11-04-2003 22:51 |