Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2003, 20:51
devilcat
devilcat is offline
ik heb nu een vriend. van 23 ik ben 17.
voor een maandje ongveer.
Helaas is het nog al een flirter, en daar maakt ie geen geheim van,hij zeg took heel open datie echt niet zijn ogen in zijn broekzakheeft.en dat ie ook kijkt.
Hij zegt openlijk dat ie vroeger wel 's 2 meisjes tegelijk had.
Hij was op gran canria voor 3 weken, hij zegt dat er niks was gebeurd.
Hij kwam er op gran canaria achter dat ie toch wel een leuke jongen was, omdat ie wel veel sjans had blijkbaar.
Hij was ook in de verleding gekomen om vreemd te gaan, hijvertelde dat ie met 5 meiden van in de 20 weggingen uit,en met di emeiden weer terugkwam, en die meiden hingen als apen om hem heen, hij had natuurlijk genoeg drank op, hij zei dat ie was weggelopen. helaas geloof ik het gewoon niet. MEde omdat mijn ex vriend me constant heeft lopen belazeren 1,5 jaar lang.
op een verjaardag van een vriend van hem, zat een vriend tegenover hem een beetje te seinen naar mijnn vriend,
Eerst keek die vriend eventjes mijn kant op en toen anar me vriend met een blik van "heb je het al verteld" alleen ik weet natuurlijk niet wat die vriend bedoelde wnt hij zei niks, maar zo gaf hij die indruk. Ikhoorde me vriend toen zeggen "mwahh zit wel goed" alleen ze deden erg geheimzinnig want toen ik naar die vriend van hem keek keek ie snel weg.

Later vroeg ik aan me vriend wat er was, en hij zei dat ie niet wist waar ik het over had [ ondertussen wreef ie over zijn neus= liegen..]
ik wil ook weer niet zo irritant overkomen met mijn kruisverhoren, maar toch.
Ook had ik het er met me vriend over of ie me nou leuk vond toen we nog niet met elkaar hadden [ want hij werkte eerst een jaar naast me in de bouw, hij keek erg vaak naar me en ik dacht dat ie me echt leuk vond] dus dat vroeg ik zo aan hem, en toen zei ik "volgens mij zat je gewoon een spelletje te spelen" en toen moest ie lachen en hij zei dat het wel zo was, en dat ie eigelijk alleen naar me keek om mijn leeftijd te schatten, en na lang vragen zei die dat ie me wel een lief gezichtje vond hebben.

ik voel me op de een of andere manier toch niet lekker bij...Het is allemaal helemaal niet zo als ik hoopte dat et was, ik dacht dat ie verliefd op me was..hij vind me welleuk hoor, denk ik, ik vraag het hem geregeld.
Helaas heeft ie nogniet echt gezeg dat ie me mooi vond ofzo..
hij stelt me wel aan iedereen voor, hij nodigt me wel uit naar zijnvrienden enzo, dat vind ikwellief.

ik zit de hele dag te piekeren over dit , mede door me ex die me het vertrouwen wegneemt in jongens.
Ik had mijn vriend al verteld dat ik er eigenlijk niet klaar voor ben en dat we er maar mee moetenkappen, alleen hij reageerde niet echt, hij kwam nog wel voetballen kijken. het was wel gezellig toen, en toen waaide het weer om...naar weer "aan" het was niet uit ofzo,maar toen ie weg was barsste ik al weer in tranen uit, sochtends ook, en ik ben al de hele dag somber.

is dit door de zure appel heenbijten of...Overdrijf ik ...? of moet ik het maar uitmaken, wat ik ook weer jamer vind...

Zucht..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2003, 20:59
Komkommertje
Komkommertje is offline
De een gaat er makkelijker mee om dan de ander maar, ik kan heel goed begrijpen dat je er lastig vind en vervelend als hij een beetje zit te kijken naar andere meiden, terwijl jij al een keer belazerd was... Je moet het zelf weten, en doen wat je gevoel het meeste zegt, maar ik zou er met hem over gaan praten, en zeg dan ook gewoon dat hij serieus moet zijn tegenover jou en dat jij er erg mee zit. Als dat is gelukt zie je wel verder.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 21:16
Last Resort
Last Resort is offline
Ik zou je vriend vragen wat minder te vertellen hoeveel sjans hij wel niet heeft en hoeveel chicks hij wel niet kon scoren. Zou ik ook nogal zenuwachtig van worden.
Oud 21-08-2003, 21:23
never mind
never mind is offline
Ik zou ook absoluut niet blij zijn met deze situatie en ik heb (uit je verhaal, maarja je schrijft waarschijnlijk ook alleen maar de negatieve dingen op) niet echt het idee dat hij helemaal voor je gaat...

Ja zure appel heen bijten heeft dus echt geen zin als er na deze appel nog 100 andere komen.. Dus ik zou het even heel duidelijk vragen ("ik ben verliefd op jou, wil jij heel eerlijk zeggen of jij wel of niet verliefd op mij bent want dan weet ik waar ik aan toe ben"). Ik heb namelijk het idee dat jij wél uit bent op een serieuse relatie..

Als hij het over een maand uitmaakt met de reden dat hij je eigenlijk nooit helemaal echt super leuk gevonden heeft (terwijl jij hem echt heel erg leuk vindt) is dat kut kutter kutst... Doe er daarom nu maar wat aan..
Oud 21-08-2003, 21:25
never mind
never mind is offline
ohja en echt tactisch issie niet, daar moet je denk ik aan wennen als je met em verder wil... Mja dat kan ook voortkomen uit onzekerheid.
Oud 23-08-2003, 17:42
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik snap je volledig zon relatie als jij met je ex had had ik met mijn ex ook en ik ben er een hele tijd ook goed ziek van geweest!
ik had ook gedacht dat ik nooit meer een jongen zou vertrouwen.. gelukkig is dat met mijn vriend anders... ik vertrouw m gelukkig (hij werkt in een discotheek dus gelukkig maar anders zou k me vaak druk moeten maken) soms dan ben ik wel jaloers.. als er ineens n meid tegen m praat of als er n meid kijkt ofzo maar die hek dan zo vals aangekeken dat t zo over is... en ik moet zeggen ik kan me soms gigantisch aanstellen wat die reacties betreft,maar dat is dan wel als ik er zelf bij ben(ik geef het tenminste wel eerlijk toe) maar dan vind ik die meid hoerig ofzo of zon padloos figuur en dan overdrijf ik wel wat maar ja.. mijn vriend die kent me intussen wel en die heeft zoiets van die wijven boeien me toch nie dus laat maar lullen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:02
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
ik zou in jouw situatie onzeker worden en het echt niet fijn vinden als mijn vriend zo deed/was en hij heel erg geheimzinnig met vrienden zou doen. ik denk dat ikzelf ook niet echt zo'n relatie/vriend zou willen als ik me steeds ongelukkig en onzeker zou voelen. Ik heb zekerheid en openheid nodig en ik moet heel goed weten waar ik aan toe ben. Daarbij wil ik dat mijn vriend helemaal voor mij gaat en niet andere meisjes er op na houdt. Tuurlijk zijn er mooie meisjes en zal hij deze ook opmerken, net als dat ik echt niet zo blind ben dat er geen andere knappe jongens bestaan dan mijn vriend, maar het gaat erom wat je hiermee doet. Kijk je alleen van "goh, die ziet er leuk uit" of maak je ook werk van die/dat leuke jongen/meisje? Dit laatste zou ik namelijk niet pikken.
Als jij er wel tegen kan dan zou ik gewoon met de relatie doorgaan, zo niet, zou ik toch overwegen om ermee te kappen want je moet er niet vanuit gaan dat je vriend verandert. Mensen kun je namelijk niet zo makkelijk veranderen en als zijn ideeën over een relatie nu al niet aansluiten op die van jou, heb ik weinig hoop dat dit in de nabije toekomst wel het geval zal zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:28
Nona
Nona is offline
Ten eerste: je stelt je nooit aan. Je hebt gevoelens, en hoe anderen er ook over denken, je hebt altijd recht op die gevoelens.

Daarnaast vind ik dat je vriend (als je hem echt zo wilt noemen) nou niet echt vertrouwenswaardig over komt. Ik snap dat je het niet vertrouwt en ik denk dat iedereen er hetzelfde over zou denken. Ik zou hem er gewoon naar vragen als ik jou was, je hebt recht op de waarheid.

Succes
Nona
Reageren

Regels voor berichten