ik heb nu een vriend. van 23 ik ben 17.
voor een maandje ongveer.
Helaas is het nog al een flirter, en daar maakt ie geen geheim van,hij zeg took heel open datie echt niet zijn ogen in zijn broekzakheeft.en dat ie ook kijkt.
Hij zegt openlijk dat ie vroeger wel 's 2 meisjes tegelijk had.
Hij was op gran canria voor 3 weken, hij zegt dat er niks was gebeurd.
Hij kwam er op gran canaria achter dat ie toch wel een leuke jongen was, omdat ie wel veel sjans had blijkbaar.
Hij was ook in de verleding gekomen om vreemd te gaan, hijvertelde dat ie met 5 meiden van in de 20 weggingen uit,en met di emeiden weer terugkwam, en die meiden hingen als apen om hem heen, hij had natuurlijk genoeg drank op, hij zei dat ie was weggelopen. helaas geloof ik het gewoon niet. MEde omdat mijn ex vriend me constant heeft lopen belazeren 1,5 jaar lang.
op een verjaardag van een vriend van hem, zat een vriend tegenover hem een beetje te seinen naar mijnn vriend,
Eerst keek die vriend eventjes mijn kant op en toen anar me vriend met een blik van "heb je het al verteld" alleen ik weet natuurlijk niet wat die vriend bedoelde wnt hij zei niks, maar zo gaf hij die indruk. Ikhoorde me vriend toen zeggen "mwahh zit wel goed" alleen ze deden erg geheimzinnig want toen ik naar die vriend van hem keek keek ie snel weg.
Later vroeg ik aan me vriend wat er was, en hij zei dat ie niet wist waar ik het over had [ ondertussen wreef ie over zijn neus= liegen..]
ik wil ook weer niet zo irritant overkomen met mijn kruisverhoren, maar toch.
Ook had ik het er met me vriend over of ie me nou leuk vond toen we nog niet met elkaar hadden [ want hij werkte eerst een jaar naast me in de bouw, hij keek erg vaak naar me en ik dacht dat ie me echt leuk vond] dus dat vroeg ik zo aan hem, en toen zei ik "volgens mij zat je gewoon een spelletje te spelen" en toen moest ie lachen en hij zei dat het wel zo was, en dat ie eigelijk alleen naar me keek om mijn leeftijd te schatten, en na lang vragen zei die dat ie me wel een lief gezichtje vond hebben.
ik voel me op de een of andere manier toch niet lekker bij...Het is allemaal helemaal niet zo als ik hoopte dat et was, ik dacht dat ie verliefd op me was..hij vind me welleuk hoor, denk ik, ik vraag het hem geregeld.
Helaas heeft ie nogniet echt gezeg dat ie me mooi vond ofzo..
hij stelt me wel aan iedereen voor, hij nodigt me wel uit naar zijnvrienden enzo, dat vind ikwellief.
ik zit de hele dag te piekeren over dit , mede door me ex die me het vertrouwen wegneemt in jongens.
Ik had mijn vriend al verteld dat ik er eigenlijk niet klaar voor ben en dat we er maar mee moetenkappen, alleen hij reageerde niet echt, hij kwam nog wel voetballen kijken. het was wel gezellig toen, en toen waaide het weer om...naar weer "aan" het was niet uit ofzo,maar toen ie weg was barsste ik al weer in tranen uit, sochtends ook, en ik ben al de hele dag somber.
is dit door de zure appel heenbijten of...Overdrijf ik ...? of moet ik het maar uitmaken, wat ik ook weer jamer vind...
Zucht..