![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je 't op een lieve manier doet, dan vindt de jongen dat lief van je, als je 't op een lekkere manier doet, dan wordt-ie geil, en als je 't op een opdringerige manier doet, dan vindt-ie je vervelend. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tis heerlijk ontspannen, en vaak krijg ik er wel kippenvel van, maar opgewonden totaal nie. T lijkt een btje op het gevoel dat ik krijg als ik bij een leuk meisje ben... Ik denk dan absoluut nie aan seks (ben ik ook nog lang nie aan toe ![]() Natuurlijk verschilt het per persoon, maar ik vinnut erg ontspannend/gezellig/fijn of whatever als een meisje met er hand over mn rug gaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() btw. aan topicstarter: probeer eht, zou ik zeggen. verschilt denk ik per jongen. de 1 boeit het niet, de ander begint misschien meteen tegen je aan te bokken als een k'nijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nee, vin 'k niet echt ideaal...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik zou er geen problemen mee hebben, tenminste, als het een meisje is dat ik leuk vind, anders krijg je die dingen als misverstanden en blabla. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Seksualiteit |
Aftrekken Roxjuh | 84 | 21-09-2004 14:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrammen Met Verdriet .:SuPaHGuRl:. | 5 | 01-06-2003 17:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jullie tips voor mijn verhaal? Selina | 7 | 10-12-2002 22:10 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |