Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2003, 10:41
anoniempjes
anoniempjes is offline
dus ik heb nu al een heel tijde een lief +- 6 maanden en zou is wat meer willen zoals dat zij mij zou aftrekken/pijpen ik ik haar vingeren/beffen maar hoe begin ik daar aan ( met woorden kan ik niet ) dus zal het moeten doen maar hoe juist hoe kan ik het doen dat ze me niet zou negeren als ik in haar broek ga ... ?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 10:45
snoopy
snoopy is offline
t gaat gewoon steeds n beetje verder. zoenen met kleren aan, dan ga je s onder dr kleren strelen, dan merk je vanzelf of ze t lekker vindt, etc...

ow ja, btw: het is: "hoe haal je haar over?"
Oud 21-08-2003, 10:49
anoniempjes
anoniempjes is offline
ben belg daarom dat ik zo typ en thx voor de tip al
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 11:01
Demiurge
Demiurge is offline
Je hebt al 6 maanden verkering, ze zal je dus niet zomaar dumpen enzo, gewoon rustig voelen, af en toe onder der kleren verdwijnen, je merkt dan vanzelf wel aan der gedrag en ademhaling of ze het fijn vind.
Maar wees niet te gehaast , geef het de tijd...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 11:02
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
anoniempjes schreef op 21-08-2003 @ 11:49:
ben belg daarom dat ik zo typ en thx voor de tip al
Kijk dat je Belg bent zag ik al aan dat lief. Dat betekend nog niet dat je nooit hebt gehoord van interpunctie (hoofdletters en leestekens. Als je dat toch veranderd wil je dan ook proberen om de zinsopbouw een beetje kloppend te krijgen

ONTOPIC

Misschien is het een idee om met haar over sex te praten. Het is vaak een hele stap om te gaan sexen en het kan best zo zijn dat ze er helemaal nog niet aan toe is.
Als ze wil dan moet je gewoon lief beginnen net als bij het bevredigen van elkaar, knuffelen etc. Doe het vooral rustig aan en overhaast jezelf niet door gelijk te zeggen: "Zo nu ga ik hem er es ff inpompen". Gewoon lief en langzaam en kijk goed of zij het ook lekker vind en of ze wel door wil. De eerste keer is iets speciaals.

En als vanzelf sprekend doe het veilig.
Oud 21-08-2003, 11:03
WB_Oud
WB_Oud is offline
Ik heb hetzelfde probleem als jij, en ik heb geen idee wanneer ik nou wat goed doe, want dan vraag ik d'r te praten en dan zegt ze: "ja" en dan komt er geen woord meer uit

Dames help!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 11:03
little nemo
little nemo is offline
mmm...ja ik snap dat je dat wel ingewikkeld vindt met woorden
''hoe overhaal je haar''; dat is toch geen nederlands man
Oud 21-08-2003, 11:04
poesiefox
poesiefox is offline
Lieve jongen, als je er al niet eens over durft te praten met haar, hoe kun je dan ooit verwachten dat jullie ooit lekker zullen kunnen vrijen?

Kijk, ik zou er ook niet over beginnen als jullie aan de familie-eettafel zitten, met pa en ma en zes stuks kleine broertjes en zusjes, de pan met bloemkool op tafel, en vechtend om de grootste saucijs. Dan moet je niet, ik herhaal, niet, de grap maken dat jij jouw saucijs ook wel eens in haar mond zou zien willen verdwijnen...

Maar als jullie samen zijn, en een beetje aan het knuffelen en zoenen, zou je eens in haar oor kunnen hijgen dat je wel graag meer zou willen. dat lijkt mij een uitstekend moment.
Oud 21-08-2003, 11:48
AngelLena
AngelLena is offline
Je zou er altijd over kunnen praten... Dat is helemaal geen ramp... Misschien is uwen lief nog helemaal niet klaar voor sex. Vergeet niet, je bent 16, da's de leeftijd waarop de meesten beginnen met sexuele activiteiten. Maar als jou vriendin nog niet klaar is voor sex kan je daar beter met haar over praten dan ineens dingen te gaan doen waar zij zich eigenlijk ongemakkelijk bij voelt.
Je kan altijd wel iets proberen, maar dan moet dat echt heel erg subtiel...
Zoals 'per ongeluk' tijdens het zoenen even langs haar borsten gaan met je hand. Je merkt vanzelf aan haar of ze dat fijn vond, als ze heftiger begint te zoenen is dat een duidelijk teken van: meer meer meer!!!
Dat soort dingetjes allemaal. Heel klein en subtiel... Maar doe dat alleen als je er niet over durft te praten met haar. Pratenis altijd beter in mijn ogen.
Oud 21-08-2003, 11:50
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 21-08-2003 @ 12:04:
*knip*

Kijk, ik zou er ook niet over beginnen als jullie aan de familie-eettafel zitten, met pa en ma en zes stuks kleine broertjes en zusjes, de pan met bloemkool op tafel, en vechtend om de grootste saucijs. Dan moet je niet, ik herhaal, niet, de grap maken dat jij jouw saucijs ook wel eens in haar mond zou zien willen verdwijnen...

*knip*

Heb je ervaring daarmee dan???
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 12:00
poesiefox
poesiefox is offline
Nee, maar ik zie het gewoon voor me. Echt, zo'n scene zou perfect in een film als "Abel"passen.
Oud 21-08-2003, 15:09
Verwijderd
Geen ervaring... wil je het netjes houden.. dan weet ik wel.. push niet....

Geef je vriendin alle tijd... alle ruimte... en als het er van komt.. doe het dan super voorzichtig.. de verhalen die ik heb gehoord... dat meiden ongelooflijk veel pijn hadden en alles... hoe kunnen die gozer dan doorgaan? eugh... je bedrijft toch de liefde met je vriend(in) omdat je van hem/haar houdt.. toch niet doodleuk voor de sex.. je gaat toch niet iemand pijn doen waarvan je zoveel houdt dat je een lichamelijk binding wil?

p.s. Pfff.. die puntjes zijn irritant.. excuses.. school is begonnen.. maakt me een beetje gek.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:04
Verwijderd
Citaat:
F0_ol schreef op 21-08-2003 @ 16:09:
*knip* school is begonnen.. maakt me een beetje gek.
Ik ga overmorgen een weekje op vakantie. Studie begint nog laaaaang niet!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 18:17
underthabridge
underthabridge is offline
Ik gaat eerst nog 2 weekjes naar Italie met school

Ontopic:

Idd gwoon per ongeluk hier en daar eens wat aanraken, zo ging dat tenminste bij mij toen ik voor het eerst verder ging dan zoenen. Je merkt vanzelf of ze het wil of niet. Verder geen haast, tijd genoeg.
Oud 22-08-2003, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 21-08-2003 @ 17:04:
Ik ga overmorgen een weekje op vakantie. Studie begint nog laaaaang niet!

*snif snif* ja mn zus zit nu in portugal *snif snif*
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 15:47
Qimm
Qimm is offline
Offtopic: school? studie? wat is dat ook al weer
Oud 22-08-2003, 15:53
Verwijderd
Citaat:
anoniempjes schreef op 21-08-2003 @ 11:41:
hoe kan ik het doen dat ze me niet zou negeren als ik in haar broek ga ... ?
Hoe kan ze zoiets nou negeren?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 22-08-2003 @ 16:47:
Offtopic: school? studie? wat is dat ook al weer
Argh... nokken nu
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 17:15
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 22-08-2003 @ 16:39:
Argh... nokken nu
Offtopic: *lacht boosaardig*
Oud 22-08-2003, 17:24
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 21-08-2003 @ 16:09:
Geen ervaring... wil je het netjes houden.. dan weet ik wel.. push niet....

Geef je vriendin alle tijd... alle ruimte... en als het er van komt.. doe het dan super voorzichtig.. de verhalen die ik heb gehoord... dat meiden ongelooflijk veel pijn hadden en alles... hoe kunnen die gozer dan doorgaan? eugh... je bedrijft toch de liefde met je vriend(in) omdat je van hem/haar houdt.. toch niet doodleuk voor de sex.. je gaat toch niet iemand pijn doen waarvan je zoveel houdt dat je een lichamelijk binding wil?

Ik zou het idd een keer met haar bespreken, ik vindt dat in een relatie alles bespreekbaar moet zijn, ook seks.. Vraag haar een keer gewoon hoe ze erover denkt.. En accepteer wat ze wilt, zegt ze nee dat niet proberen over te halen.. En wilt ze wel ja, nou dan komt dat voor jou mooi uit
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 18:05
rock gek
rock gek is offline
Citaat:
little nemo schreef op 21-08-2003 @ 12:03:
mmm...ja ik snap dat je dat wel ingewikkeld vindt met woorden
''hoe overhaal je haar''; dat is toch geen nederlands man
neej belgs
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 18:19
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-08-2003 @ 12:48:

Zoals 'per ongeluk' tijdens het zoenen even langs haar borsten gaan met je hand. Je merkt vanzelf aan haar of ze dat fijn vond, als ze heftiger begint te zoenen is dat een duidelijk teken van: meer meer meer!!!
Body-language!

Letten op body-language is een must als je dingen niet direct wil zeggen, want meestal is het zo'n situatie verpester. ben je lekker romantisch aan het zoenen op je kamer ofzo en dan gooi je het licht aan; "Mag ik aan je borsten zitten?" = Mood Killer, big NO!! Terwijl als je idd echt doet zoals AngelLena beschrijft, je het makkelijker voor elkaar elkaar krijgt vaak omdat ze dan in de stemming blijft en je haar kan verrassen. Maar let wel op met dat verrassen, als ze het niet ziet aankomen dan kan ze ook behoorlijk schrikken, dus het is niet erg om het er eens met haar over te hebben.

Je gaf al aan dat je niet al te makkelijk over sex praat met haar. Misschien kan je eens beginnen met het geven van een complimentje over haar borsten of haar billen, en dat je er wel eens graag aan zou willen zitten. Of dat je zou willen weten of ze zo zacht zijn als ze er uit zien. Als glimlachend zeggend natuurlijk, of al knuffelend. Dan is het lief, en ookal zou ze nee zeggen, wat me sterk lijkt, dan ga je niet finaal af. En bouw het rustig op he. Geen "Suck me beautifull!" praktijken.
Oud 22-08-2003, 19:55
Verwijderd
Ben ik de enige die bij het 'hoe overhaal je haar' niet alleen struikelt over de grammatica, maar ook over de inhoud ervan? Je moet haar niet overhalen, ze moet uit zichzelf al willen.
En iets meer dan zoenen, valt strelen boven de kleren daar ook onder? Als ze dat na een half jaar nóg niet wil dan is ze raar of dan heeft ze een trauma, of dan is ze te jong voor je. Hoe oud is ze?

Als je heel rustig stapje voor stapje verder gaat, dan zal ze er in elk geval niet schrikken. Zeg af en toe dat ze je moet tegenhouden als je iets doet wat zij niet wil, dat ze dan bijvoorbeeld gewoon je hand moet pakken en die weer netjes op bijvoorbeeld haar rug leggen, of waar dan ook, gewoon wat zij een fijne plaats voor haar hand vindt.
Ik raad je aan om, als ze een beetje preuts en aan de jonge kant is, niet meteen je hand in haar broek te steken, maar eerst bijvoorbeeld haar borsten strelen, eerst met kleren aan, dan met alleen een bh ertussen, dan zonder kleding, dan haar vagina te strelen boven haar kleren, dan boven haar slipje/string, en dan pas met je hand in haar broekje gaan. Hoe veel tijd er tussen deze stappen moet zitten ontdek je vanzelf wel, als je zelf aarzelend doet en haar vragend aan kijkt, dan zal ze je heus wel tegen houden als ze vindt dat je nu niet verder moet gaan.
Als je eenmaal bij haar vagina in de buurt zit, ga er dan niet meteen in zitten porren, maar streel eerst de omgeving ervan, probeer dan eens met een vinger tussen haar schaamlippen door te gaan (met een nátte vinger wel te verstaan; steek 'm eerst eventjes in je mond), heel zachtjes haar clitoris te strelen, vraag haar of ze het fijn vindt, of het misschien harder moet of zachter of anders of op een andere plek. Ondertussen kun je haar hand af en toe pakken en die op jouw kruis leggen met je kleren aan, in een later stadium je gulp erbij open te doen (tenzij ze dat zelf doet). Kijk haar er vragend bij aan, met een blik van 'mag dit wel?'.
Als ze aangeeft dat ze iets nog niet wil doen, ga dan niet zeuren! Gewoon ophouden, zoenen en een paar dagen of een week later nog eens proberen. Als jij eenmaal haar onderbroekje in mag met je hand, dan kun je, als ze zelf niets doet, misschien eens haar vingers onder het elastiek van je boxer schuiven, niet helemaal erin maar gewoon in het elastiek, zodat zij nog niets aanraakt (behalve misschien je schaamhaar) maar wel doorheeft wat jouw bedoeling is.
Als ze je penis streelt en er een beetje mee speelt, ga haar dan niet meteen laten zien hoe ze je moet aftrekken. Wacht daarmee tot jullie al een tijdlang bezig zijn met zoenen&strelen, of wacht ermee tot de keer daarna. Ze weet waarschijnlijk niet echt hoe het moet, dus als ze het graag wil doen, pak dan haar hand, vouw die om je penis, en beweeg met jouw hand haar hand op en neer. Zeg het tegen haar als het sneller, langzamer, meer naar beneden, meer naar boven, met meer druk of met minder druk moet.
Streel en zoen haar ondertussen, en mocht ze je laten klaarkomen en is ze zelf nog niet klaargekomen, vergeet haar dan niet. Je mag best even bijkomen, maar daarna is zij aan de beurt! Het kan goed zijn dat ze in het begin nog helemaal niet klaarkomt van wat je doet. Vraag af en toe hoe het moet, hoe het beter kan, enzovoort. Als het de eerste paar keren niet lukt is dat geen ramp (als het haar niet lukt om jou klaar te laten komen óók niet), als je maar je best doet om er vooruitgang in te brengen.

Dit voorlopig genoeg tips?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 19:59
zerko
zerko is offline
Ik ben geobsedeerd door dit soort topics. Ik vind het heerlijk ze te lezen en er dan allemaal onzinnige links in te posten.

Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 21:54.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 20:14
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 22-08-2003 @ 20:55:
Ben ik de enige die bij het 'hoe overhaal je haar' niet alleen struikelt over de grammatica, maar ook over de inhoud ervan? Je moet haar niet overhalen, ze moet uit zichzelf al willen.
En iets meer dan zoenen, valt strelen boven de kleren daar ook onder? Als ze dat na een half jaar nóg niet wil dan is ze raar of dan heeft ze een trauma, of dan is ze te jong voor je. Hoe oud is ze?

Als je heel rustig stapje voor stapje verder gaat, dan zal ze er in elk geval niet schrikken. Zeg af en toe dat ze je moet tegenhouden als je iets doet wat zij niet wil, dat ze dan bijvoorbeeld gewoon je hand moet pakken en die weer netjes op bijvoorbeeld haar rug leggen, of waar dan ook, gewoon wat zij een fijne plaats voor haar hand vindt.
Ik raad je aan om, als ze een beetje preuts en aan de jonge kant is, niet meteen je hand in haar broek te steken, maar eerst bijvoorbeeld haar borsten strelen, eerst met kleren aan, dan met alleen een bh ertussen, dan zonder kleding, dan haar vagina te strelen boven haar kleren, dan boven haar slipje/string, en dan pas met je hand in haar broekje gaan. Hoe veel tijd er tussen deze stappen moet zitten ontdek je vanzelf wel, als je zelf aarzelend doet en haar vragend aan kijkt, dan zal ze je heus wel tegen houden als ze vindt dat je nu niet verder moet gaan.
Als je eenmaal bij haar vagina in de buurt zit, ga er dan niet meteen in zitten porren, maar streel eerst de omgeving ervan, probeer dan eens met een vinger tussen haar schaamlippen door te gaan (met een nátte vinger wel te verstaan; steek 'm eerst eventjes in je mond), heel zachtjes haar clitoris te strelen, vraag haar of ze het fijn vindt, of het misschien harder moet of zachter of anders of op een andere plek. Ondertussen kun je haar hand af en toe pakken en die op jouw kruis leggen met je kleren aan, in een later stadium je gulp erbij open te doen (tenzij ze dat zelf doet). Kijk haar er vragend bij aan, met een blik van 'mag dit wel?'.
Als ze aangeeft dat ze iets nog niet wil doen, ga dan niet zeuren! Gewoon ophouden, zoenen en een paar dagen of een week later nog eens proberen. Als jij eenmaal haar onderbroekje in mag met je hand, dan kun je, als ze zelf niets doet, misschien eens haar vingers onder het elastiek van je boxer schuiven, niet helemaal erin maar gewoon in het elastiek, zodat zij nog niets aanraakt (behalve misschien je schaamhaar) maar wel doorheeft wat jouw bedoeling is.
Als ze je penis streelt en er een beetje mee speelt, ga haar dan niet meteen laten zien hoe ze je moet aftrekken. Wacht daarmee tot jullie al een tijdlang bezig zijn met zoenen&strelen, of wacht ermee tot de keer daarna. Ze weet waarschijnlijk niet echt hoe het moet, dus als ze het graag wil doen, pak dan haar hand, vouw die om je penis, en beweeg met jouw hand haar hand op en neer. Zeg het tegen haar als het sneller, langzamer, meer naar beneden, meer naar boven, met meer druk of met minder druk moet.
Streel en zoen haar ondertussen, en mocht ze je laten klaarkomen en is ze zelf nog niet klaargekomen, vergeet haar dan niet. Je mag best even bijkomen, maar daarna is zij aan de beurt! Het kan goed zijn dat ze in het begin nog helemaal niet klaarkomt van wat je doet. Vraag af en toe hoe het moet, hoe het beter kan, enzovoort. Als het de eerste paar keren niet lukt is dat geen ramp (als het haar niet lukt om jou klaar te laten komen óók niet), als je maar je best doet om er vooruitgang in te brengen.

Dit voorlopig genoeg tips?
heb je dat ter plekke getypt, of staat dat in een textbestandje op je compu om met een simpele ctrl-c/ctrl-v tevoorschijn te worden getoverd?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Havock schreef op 22-08-2003 @ 21:14:
heb je dat ter plekke getypt, of staat dat in een textbestandje op je compu om met een simpele ctrl-c/ctrl-v tevoorschijn te worden getoverd?
Ik heb het ter plekke getypt. Maar dat tekstbestandje is wel een goed idee, eigenlijk. Dit soort vragen komen wel vaker he.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 20:20
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 22-08-2003 @ 20:55:
ik schrok ook van titel... en lette nog nie eens op grammatica ed maar uhm, gewoon langzaam wat verder gaan, en vragen wat ze ervan vind. en t hoeft nie meteen al "goed" te gaan gewoon beetje experimerend voelen is al leuk genoeg voor 1e keer
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 20:58
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 22-08-2003 @ 21:18:
Ik heb het ter plekke getypt. Maar dat tekstbestandje is wel een goed idee, eigenlijk. Dit soort vragen komen wel vaker he.
krijs ik nu een kusje voor het goede idee?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Havock schreef op 22-08-2003 @ 21:58:
krijs ik nu een kusje voor het goede idee?
Nee
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 20:44
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 22-08-2003 @ 22:04:
Nee
damn
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten