Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb met een vriend van me een sexrelatie, zal ik zegge. ik ga ook gewoon met hem om enzo, ook als er anderen bij zijn, dan ben ik gewoon bevriend met hem. we bellen elkaar regelmatig en gaan ook regelmatig met elkaar, ook sex dus. ik vind het heel rlx, ik heb nie zo zin in een relatie maar vind sex altijd wel lekker. ik vind het een goede oplossing, ga ervoor dus! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb nu een vriend, dus die behoefte heb ik helemaal niet. Ik wil sex gewoon graag voor hem alleen bewaren. Alleen als ik geen relatie had, en je hebt wel een hele goede vriend. Tsja, waarom dan niet? Je geeft elkaar zo iets waar je alletwee behoefte aan hebt, het is een verdieping van de vriendschapsrelatie. Ik zou er wel goed over nadenken voordat ik het zou doen, maar ik zou het niet per defenitie afwijzen.
|
![]() |
|
![]() |
Nope.. Want als ik iets meer voel voor iemand wil ik het ook meteen iedereen laten weten en dat gaat dan weer niet.. En ik ben bang dat onze vriendschap erdoor verkut wordt en dat willen we natuurlijk ook weer niet. plus dat ik nu een vriendje heb en er idd ook geen behoefte aan heb.
|
Hayhay,
nee ik denk dat als je een relatie begint met je beste vriend dat je later als het uit is je vriendschap naar de knoppen gaat! ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar ik denk dat ik het ook nooit zou kunnen.. Ja oke je voelt je wel heel erg op je gemak ... nou veel sucses ermee xxx mij |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als een topic naar beneden is gezakt, is een topic naar beneden gezakt.. uppen is niet eerlijk voor de nieuwe topics die op die manier sneller naar beneden worden geschoven.. Als iedereen zn topic zou gaan uppen zou het hier 1 grote zooi worden, gelieve niet meer te doen dus en al helemaal niet op deze manier. Gesloten. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe onvoorwaardelijk ben je in je liefde / vriendschap? JustTalk | 33 | 14-05-2014 19:13 | |
Seksualiteit |
Dit of dat? De seksvariant! Verwijderd | 500 | 27-03-2012 13:54 | |
Liefde & Relatie |
de voordelen van het single zijn igfy | 63 | 10-04-2007 14:35 | |
Seksualiteit |
Verandering na de sex! Vlinderr | 42 | 22-03-2005 12:26 | |
Liefde & Relatie |
Gezeik met je ex.. KiMZz | 24 | 30-12-2004 16:33 | |
Seksualiteit |
seks met zelfde geslacht hebben? sammiej | 72 | 19-01-2003 18:18 |