Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2003, 01:31
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
zou jij, als je een hele goede vriend(in) had, waar je stiekem een tijdje verliefd op bent geweest en nu net meer vriendschappelijk gevoelens begint te krijgen, een seksrelatie kunnen aangaan? Dan gewoon in het bijzijn van anderen Vrienden zijn, en met zijn tweeën ineens een koppel.. gewoon jullie geheimpje, dat als jullie zin hebben jullie elkaar bellen
?
Oud 13-08-2003, 01:34
Roeleke
Roeleke is offline
Nee, ik zou dat niet kunnen. Want als ik dat zou willen, betekent het dat ik meer voor haar voel dan gewoon vriendschap, en uiteindelijk raakt iemand of allebei dan gekwetst. En dat heb ik er nooit voor over.
Oud 13-08-2003, 07:41
Unexplained
Unexplained is offline
Dat is moeilijk aan te geven. Aan de ene kant is het natuurlijk een verdieping van de (vriendschappelijke) relatie. Aan de andere kant zet je die er wel mee op het spel. Het mes snijdt aan twee kanten...

Ik zou het niet zo snel doen met een goede vriendin, omdat ik een goede vriendschap waardevoller vindt dan seksuele bevrediging.
Oud 13-08-2003, 08:28
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 13-08-2003 @ 08:41:
Ik zou het niet zo snel doen met een goede vriendin, omdat ik een goede vriendschap waardevoller vindt dan seksuele bevrediging.
Dat zou voor mij ook een argument zijn om het niet te doen, maar als het puur en alleen om de seks gaat en jullie kunnen allebei de vriendschap daarbuiten laten dan zou ik er wel weer voor gaan. Overigens heeft het bijna altijd wel invloed op diezelfde vriendschap.
Oud 13-08-2003, 09:35
Verwijderd
Dan ga ik het toch als een relatie beschouwen, knap lullig als die vriendin van me dat dan niet doet. Nee dus.
Oud 13-08-2003, 11:26
CryptapiX
CryptapiX is offline
mischien wel, maar ik denk dat ik na tijdje wel wat meer "zekerheid" zou willen
Oud 13-08-2003, 12:11
Luna
Luna is offline
Ik heb nooit zo'n behoefte aan seks als ik niet echt verliefd ben dus een seksrelatie zal voor mij niet nodig zijn, met een goede vriend al helemaal niet, een vriendschap zou ik niet op het spel zetten voor seks...
Oud 13-08-2003, 12:51
Verwijderd
zeker weten, volgens mij is dat t betere werk, je hebt seks met iemand waar je ontzettend goed mee kan omgaan, die je vertrouwd en waar je je veilig mee voelt, maar verder geen verplichtingen
Oud 13-08-2003, 17:47
mariekegirl
mariekegirl is offline
Citaat:
missNMGN schreef op 13-08-2003 @ 02:31:
zou jij, als je een hele goede vriend(in) had, waar je stiekem een tijdje verliefd op bent geweest en nu net meer vriendschappelijk gevoelens begint te krijgen, een seksrelatie kunnen aangaan? Dan gewoon in het bijzijn van anderen Vrienden zijn, en met zijn tweeën ineens een koppel.. gewoon jullie geheimpje, dat als jullie zin hebben jullie elkaar bellen
?
wat jij omschrijft herken ik echt super goed!
ik heb met een vriend van me een sexrelatie, zal ik zegge.
ik ga ook gewoon met hem om enzo, ook als er anderen bij zijn, dan ben ik gewoon bevriend met hem. we bellen elkaar regelmatig en gaan ook regelmatig met elkaar, ook sex dus.
ik vind het heel rlx, ik heb nie zo zin in een relatie maar vind sex altijd wel lekker. ik vind het een goede oplossing, ga ervoor dus!
Oud 13-08-2003, 21:42
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 13-08-2003 @ 13:51:
zeker weten, volgens mij is dat t betere werk, je hebt seks met iemand waar je ontzettend goed mee kan omgaan, die je vertrouwd en waar je je veilig mee voelt, maar verder geen verplichtingen
hihi
Oud 14-08-2003, 09:57
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik heb nu een vriend, dus die behoefte heb ik helemaal niet. Ik wil sex gewoon graag voor hem alleen bewaren. Alleen als ik geen relatie had, en je hebt wel een hele goede vriend. Tsja, waarom dan niet? Je geeft elkaar zo iets waar je alletwee behoefte aan hebt, het is een verdieping van de vriendschapsrelatie. Ik zou er wel goed over nadenken voordat ik het zou doen, maar ik zou het niet per defenitie afwijzen.
Oud 14-08-2003, 10:35
Slettelina *
Slettelina * is offline
Nope.. Want als ik iets meer voel voor iemand wil ik het ook meteen iedereen laten weten en dat gaat dan weer niet.. En ik ben bang dat onze vriendschap erdoor verkut wordt en dat willen we natuurlijk ook weer niet. plus dat ik nu een vriendje heb en er idd ook geen behoefte aan heb.
Oud 14-08-2003, 12:33
little nemo
little nemo is offline
ik vind t wel een mooi iets, ik denk dat ik dan ook (nog) beter met iemand bevriend kan worden; je kent dan toch mekaar nog beter

verder is sex gewoon leuk
Oud 14-08-2003, 12:40
Secret_girl3
Secret_girl3 is offline
Hayhay,

nee ik denk dat als je een relatie begint met je beste vriend dat je later als het uit is je vriendschap naar de knoppen gaat!
ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar ik denk dat ik het ook nooit zou kunnen..
Ja oke je voelt je wel heel erg op je gemak ...

nou veel sucses ermee

xxx mij
Oud 22-08-2003, 23:37
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
up
Oud 22-08-2003, 23:50
Verwijderd
Dat zou ik zeker doen Voor de meisjes waar ik verliefd op ben geweest heb ik altijd een zwak gehouden, en bij hen zou ik het stuk voor stuk erg graag doen, omdat ik gewoon erg veel voor hen voel
Oud 23-08-2003, 00:09
Verwijderd
Citaat:
missNMGN schreef op 23-08-2003 @ 00:37:
up
waarom?

Als een topic naar beneden is gezakt, is een topic naar beneden gezakt.. uppen is niet eerlijk voor de nieuwe topics die op die manier sneller naar beneden worden geschoven.. Als iedereen zn topic zou gaan uppen zou het hier 1 grote zooi worden, gelieve niet meer te doen dus en al helemaal niet op deze manier.

Gesloten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten