Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2003, 19:13
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
ik heb een vraagje, hoe kan ik ervoor zorgen dat me billen wat steviger worden? dat ik een mooi rond kontje krijg om zo maar te zeggen, ik fiets heel veel en dans heel veel, maar ik heb t idee dat t hierdoor alleen minder word. Maar met welke oefeningen krijg ik stevigere billen.

wie heeft hier ervaring mee?

bedankt!
Oud 10-08-2003, 19:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
afvallen en iets trainen, maar door te veel te trainen worden ze juist alleen maar groter, en dat is écht zo.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 20:18
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 10-08-2003 @ 20:17:
afvallen en iets trainen, maar door te veel te trainen worden ze juist alleen maar groter, en dat is écht zo.
jup das waar!

maaruuh..... je wilt je kont trainen? veel fietsen en trappen lopen

maar zoals fb al zei; teveel is ook niet goed
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 00:40
Ilsje
Ilsje is offline
ik weet wel hoe je em steviger kan krijgen maar rond, dat weet ik niet...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 12:06
Divina Flor
Divina Flor is offline
traplopen helpt toch ook?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 16:58
freakje
freakje is offline
Stevig = spieroefeningen

Rond = ofwel heb je een ronde kont van jezelf ofwel bilimplantaten (sorry, maar dit bestaat echt!) -> Ik zou dus niet weten hoe je een ronde kont krijgt.
Oud 12-08-2003, 15:24
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 10-08-2003 @ 20:17:

afvallen hoeft dus echt niet want ik ben al heel slank, vroeger was ik altijd heel mager nu slank, dus afvallen hoeft niet.
das juist gaaf veel trainen en dat ie dan alleen maar groter wordt. wat voor trainingen ka nik daarvoor doen?
Oud 12-08-2003, 20:42
Sitia
Sitia is offline
Wat ik altijd doe.. Geen idee of t werkt hihi..
Ik trek mn spieren samen, hou da vast en laat dan weer los.. En dat herhalen..

Klinkt heeeel veel verkeerder dan dat het echt is.. geloof me
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 19:43
skatefamke
skatefamke is offline
die oefening doen wij ook wel op aerobics, dus ik denk dat die wel oke is!
Oud 14-08-2003, 10:51
Mir-idiotA
Haha toevallig begon me tante er op vakantie over.
één been naar achteren houden en zolang mogelijk omhoog houden. En dan natuurlijk het andere been.
En met school had ik in de sportschool ook eens een apparaat daarvoor. Ga erheen en vraag het ze zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 12:30
Boef
Boef is offline
voor strakke benen en billen:

1e.Ga op je linkerzij liggen met je elleboog op de grond en je hoofd op je hand. Zet je rechterbeen gebogen neer achter je gestrekte linkerbeen. Trek de tenen van je linkervoet naar je toe en til je linkerbeen kleine stukjes op zonder dat het tussendoor de grond raakt. Begin met tien keer per been en als het lukt twintig keer.

2e.Ga op de grond liggen met je linkerbeen opgetrokken en je rechterbeen gestrekt voor je. Je steunt op je ellebogen. Houd de rug rond. Til nu je rechterbeen kleine stukjes van de grond. Herhaal dit veertien keer en wissel daarna van been.

3e.Zet een flinke stap naar voren en buig kleine stukjes door je knieen. Verdeel je gewicht over beide benen. Het is makkelijk om hierbij de handen in de zij te zetten. Doe dit vijftien keer en wissel hierna van been.

4e.Ga in een wijde sprijdstand staan met de voeten iets naar buiten gericht. Strek je armen naar voren en buig door de knieen. Je duwt je billen naar achteren en je bovenlichaam komt bij het naar beneden gaan iets naar voren. Veer kleine stukjes naar beneden en houd ook bij het omhoogkomen je benen gebogen. Begin met twintig keer en voer het aantal langzaam op naar dertig.

5e.Zelfde uitgangspositie als bij de vorige oefening, maar nu pak je met je handen je enkels vast. Veer met je billen twintig kleine stukjes op en neer.

zweet-ze ...neehj, suc6 ofzo, 'k hoop dta je er wat aan hebt
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 15:24
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
*booh* schreef op 14-08-2003 @ 13:30:

1e.Ga op je linkerzij liggen met je elleboog op de grond en je hoofd op je hand. Zet je rechterbeen gebogen neer achter je gestrekte linkerbeen. Trek de tenen van je linkervoet naar je toe en til je linkerbeen kleine stukjes op zonder dat het tussendoor de grond raakt. Begin met tien keer per been en als het lukt twintig keer.

2e.Ga op de grond liggen met je linkerbeen opgetrokken en je rechterbeen gestrekt voor je. Je steunt op je ellebogen. Houd de rug rond. Til nu je rechterbeen kleine stukjes van de grond. Herhaal dit veertien keer en wissel daarna van been.

3e.Zet een flinke stap naar voren en buig kleine stukjes door je knieen. Verdeel je gewicht over beide benen. Het is makkelijk om hierbij de handen in de zij te zetten. Doe dit vijftien keer en wissel hierna van been.

4e.Ga in een wijde sprijdstand staan met de voeten iets naar buiten gericht. Strek je armen naar voren en buig door de knieen. Je duwt je billen naar achteren en je bovenlichaam komt bij het naar beneden gaan iets naar voren. Veer kleine stukjes naar beneden en houd ook bij het omhoogkomen je benen gebogen. Begin met twintig keer en voer het aantal langzaam op naar dertig.

5e.Zelfde uitgangspositie als bij de vorige oefening, maar nu pak je met je handen je enkels vast. Veer met je billen twintig kleine stukjes op en neer.

zweet-ze ...neehj, suc6 ofzo, 'k hoop dta je er wat aan hebt
hey dank je wel? en werkt dat echt? heb je t zelf al geprobeerd ofzo of iemand ander waarbij je resultaat zag? echt gunstig als het lukt! dank je
Oud 16-08-2003, 13:16
Boef
Boef is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 14-08-2003 @ 16:24:
hey dank je wel? en werkt dat echt? heb je t zelf al geprobeerd ofzo of iemand ander waarbij je resultaat zag? echt gunstig als het lukt! dank je
graag gedaan...het werkt als je het lang genoeg doet. Ik heb het zelf een tijdje gedaan en zag wel resultaat, maar dan komt de zomervakantie en word 't weer warmer enzo, en toen heb ik het "verwaarloosd" . maar volgens mij werkt't wel...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 16:37
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
voor stevigheid zie alle oefeningen hierboven en gewoon proberen elk moment dat je eraan denkt zoveel en zovaak mogelijk je bilspieren aan te spannen.
voor een mooi rond kontje; geluk hebben met erfelijk materiaal. De vorm van je billen hangt namelijk voor een heeeeeel groot deel af van je genen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:28
Verwijderd
Citaat:
*booh* schreef op 14-08-2003 @ 13:30:

2 hele goeie oefeningen ja
desnoods gebruik je bij de eerste oefening gewichten in iedere arm en bij de 2e een stang met gewichten die je op je schouders hebt liggen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 21:45
Drizzt
Drizzt is offline
squatten
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 19:54
Hop Marianneke
Hop Marianneke is offline
wat dacht je van skeeleren?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 20:37
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Hop Marianneke schreef op 17-08-2003 @ 20:54:
wat dacht je van skeeleren?
oke mensen ik ga het allemaal proberen!
Oud 18-08-2003, 15:16
Drizzt
Drizzt is offline
Post je ook een foto van je kontje dan, wanneer de vorm erin zit?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 18:35
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Drizzt schreef op 16-08-2003 @ 22:45:
squatten
= pijnlijk!!! De volgende dag heb je hartstikke spierpijn!!
Oud 18-08-2003, 21:06
Drizzt
Drizzt is offline
Squatten roelt. Er zijn weinig lekkerdere dingen op deze wereld. Het gevoel van brandende pijn in je quadriceps doet je beseffen dat er groei plaats gaat vinden... Yes!! Dat is het streven!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 21:26
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Drizzt schreef op 16-08-2003 @ 22:45:
squatten
wat is dat?
Oud 18-08-2003, 23:54
Drizzt
Drizzt is offline
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 00:20
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Drizzt schreef op 19-08-2003 @ 00:54:
[afbeelding]
krijg je hiervan wat meer kont? wat voller? het lijkt mij juist dat je alleen maar afvalt.

als je iig deze beweging maakt zo van boven tot helemaal beneden heeft t dan ook effect?

ik wil zeg maar een vollere kont, niet nog dunner of strakker, strak is het al namelijk hihi.
Oud 22-08-2003, 02:17
coecie
coecie is offline

hier heb je een kontje

Regels voor berichten