![]() |
||
![]() |
Citaat:
afvallen hoeft dus echt niet want ik ben al heel slank, vroeger was ik altijd heel mager nu slank, dus afvallen hoeft niet. das juist gaaf veel trainen en dat ie dan alleen maar groter wordt. wat voor trainingen ka nik daarvoor doen?
|
voor strakke benen en billen:
1e.Ga op je linkerzij liggen met je elleboog op de grond en je hoofd op je hand. Zet je rechterbeen gebogen neer achter je gestrekte linkerbeen. Trek de tenen van je linkervoet naar je toe en til je linkerbeen kleine stukjes op zonder dat het tussendoor de grond raakt. Begin met tien keer per been en als het lukt twintig keer. 2e.Ga op de grond liggen met je linkerbeen opgetrokken en je rechterbeen gestrekt voor je. Je steunt op je ellebogen. Houd de rug rond. Til nu je rechterbeen kleine stukjes van de grond. Herhaal dit veertien keer en wissel daarna van been. 3e.Zet een flinke stap naar voren en buig kleine stukjes door je knieen. Verdeel je gewicht over beide benen. Het is makkelijk om hierbij de handen in de zij te zetten. Doe dit vijftien keer en wissel hierna van been. 4e.Ga in een wijde sprijdstand staan met de voeten iets naar buiten gericht. Strek je armen naar voren en buig door de knieen. Je duwt je billen naar achteren en je bovenlichaam komt bij het naar beneden gaan iets naar voren. Veer kleine stukjes naar beneden en houd ook bij het omhoogkomen je benen gebogen. Begin met twintig keer en voer het aantal langzaam op naar dertig. 5e.Zelfde uitgangspositie als bij de vorige oefening, maar nu pak je met je handen je enkels vast. Veer met je billen twintig kleine stukjes op en neer. zweet-ze ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
voor stevigheid zie alle oefeningen hierboven en gewoon proberen elk moment dat je eraan denkt zoveel en zovaak mogelijk je bilspieren aan te spannen.
voor een mooi rond kontje; geluk hebben met erfelijk materiaal. De vorm van je billen hangt namelijk voor een heeeeeel groot deel af van je genen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() desnoods gebruik je bij de eerste oefening gewichten in iedere arm en bij de 2e een stang met gewichten die je op je schouders hebt liggen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je iig deze beweging maakt zo van boven tot helemaal beneden heeft t dan ook effect? ik wil zeg maar een vollere kont, niet nog dunner of strakker, strak is het al namelijk hihi.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Stelling:Een man met een goed lichaam kan en mag best een string dragen supergirl#1 | 1 | 02-05-2010 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wc papier en het nut van een rode bikini Ieke | 0 | 08-11-2004 22:15 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient littlegurl | 17 | 01-07-2004 23:43 | |
Psychologie |
Ongeluk tijdens de buitenrit, weer een paard verloren... Eend | 41 | 12-04-2004 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
als ik een wereld kon ontwerpen *Norena* | 8 | 27-08-2002 21:23 |