![]() |
|
![]() |
jongens: gezicht (ogen, wenkbrauwen), normaal postuur en lengte (ok stond dr nie bij maar hij moet wel een beetje lang zijn)
meisjes: gezicht (ogen, verhoudingen) en kontje maar natuurlijk: als ik iemand tegenkom die ik helemaal geweldig vind maar niet alles heeft, maakt dat natuurlijk niet uit! [of: liefde maakt blind ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik neem aan 'geen borsten'? De maat maakt me niet uit, als ze maar IETS heeft, en alst ff kan ronde borsten, daar gaat m'n voorkeur toch wel naar uit... ![]() eerst ogen/gezicht dan borsten dan kont dan benen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mja, zelf kies ik niet uit bovenstaande dingen, maar uit de lichaamsdelen; Bij mannen vind ik brede armen + schouders altijd erg mooi. Ook een beetje een stevig buikje is mooi... ![]() Naakte billen zijn prachtig ![]() Voor vrouwen moet ik gaan voor... mja... ik vind neuzen altijd erg mooi bij vrouwen, van die zachte bolle snuitjes ![]() En een smalle taille met brede heupen (niet een al te ielig meisje though). Wauw ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik let bij een jongen het meest op zijn gezicht denk ik... Blauwe ogen en mooie tanden ![]() Mannenkontjes vind ik niet erg boeiend, in de meeste gevallen zit er geeneens een kont, dus wat is daar lekker aan? OK, ik vind het best spannend om dat kontje te voelen, maar ik kan leukere dingen bedenken!! ![]() Borst is ook wel leuk, maar niet met een hele stairway to heaven erop! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Meestal vind ik wat uiterlijk betreft hele slanke jongens leuk en die hebben dan soms geen kont. bij meisjes vind ik het ook boeiend.. gelukkig is mijn vriendin een latina ![]()
|
Belangrijkst bij meisjes: 1. gezicht, 2. gedrag, 3. borsten, 4. kont.
De topicstarter is duidelijk vrouwelijk want zij maakt onderscheid tussen de ogen en het gezicht.. normaal gesproken horen de ogen bij het gezicht ![]() ![]()
|
wanneer zal de eerste definitely goed schrijven
![]() ontopic: bij jongens.. geen idee.. ik kijk niet naar jongens bij meisjes, kontje en lichaamsverhoudingen ![]() geen dikke negerkont en mooi figuurtje.. en borsten naar verhouding ![]() en natuurlijk een mooi koppie erop ![]() anders krijg je zon PLORK effect
|
Meisje:
- Taile/heupen moeten niet de smal zijn, vrouwelijke heupen vind ik mooi., -Het gezicht natuurlijk, vooral de ogen en de mond, ik val op mondjes ![]() - Borsten maakt me niet veel uit, bij elk meisje staat een andere maat weer mooi, zolang het niet laag uitgezakte hangtieten zijn. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Wat kies je? EV, PHEV, Benzine, etc? ronen | 6 | 31-03-2015 10:57 | |
Muziek |
wat zal je kiezen? afzakbroek | 8 | 09-08-2012 19:33 | |
Lifestyle |
[BH] Welk kleur heb je aan en waarom kies je deze nu? supergirl#1 | 4 | 09-05-2010 22:38 | |
De Kantine |
Welke kies je? Je moet kiezen Michel1992 | 27 | 29-08-2009 15:46 | |
Liefde & Relatie |
Stel je moet kiezen. Nog 1 dag je vriend(in) in je eentje zien, of marlies | 12 | 28-01-2003 19:33 | |
De Kantine |
DILEMMA.........wat doe je? G.T.C. | 51 | 15-12-2002 15:45 |