Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ben ik met je eens, maar het is wel ontzettend leuk. Ik weet het niet zeker, maar het is volgens mij ontzettend duur, je zou eigenlijk iemand moeten kennen die die het je kan inzetten.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarja aangezien je er ook met nephaar bij wil, weet ik niet hoe dat uit gaat pakken... Maar zonder gaat 't iniedergeval perfect hoor. ![]()
|
Ik had mijn haar inlaten vlechten op vakantie, maargoed ik had er daar iig 10 euro voro betaald en was in een uurtje klaar met m'n hele haar. Ik heb ook heel slap haar wat enorm gauw breekt, maar m'n haar was verder niet beschadigt erdoor. Besides het stond wel koel maar op een gegevne moment begon het een beetje erg te pluizen en toen heb ik het maar eruit gehaald..ik had het in moeten vetten maar daar had ik geen zin in
![]()
|
Vlechtjes bij de kapper is afzetterij.. Zoek wat rond op i-net en je kan zo voor veel minder geld vlechtjes laten zetten.. Ik doe het zelf, omdat ik alles afzetterij vind
![]() Tis niet zo slecht voor je haar, gewoon twee keer flink wat conditioner doorheen mikken en het is wel op volle kracht.. Het lijkt of je haar uitvalt, maar dat komt omdat je haar wat er normaal elke dag uitvalt iets van twee maanden nergens heen kan.. Je kan het 2,5 tot 3 maanden laten zitten, ligt eraan hoe het eruit ziet.. En ik vind het leuk, maar vooral ontzettend handig..
||
Citaat:
|
![]() |
@ Qamra; Ik weet niet of je zelf wel eens vlechtjes hebt gehad, maar als je je haar ongeveer drie of vier weken niet wast, wordt het écht wel vet hoor. Met of zonder vlechtjes. Ik heb ze toen wel gewassen. Wel iets minder als normaal. Drie keer per week met fructis. Het maakt niet echt veel uit welke shampoo je gebruikt, als 't maar niet van die goedkope zooi is waar je haar van gaat pluizen.
![]() ![]()
||
Citaat:
En je hebt bij van die afro-hairshops anti-jeuk spray.. Dat kan je eventueel tegen de jeuk gebruiken. Hoewel de jeuk best meevalt!
||
![]() |
Citaat:
![]() Van jeuk heb ik nooit last gehad. Maar ik was dan ook nog 11 ofzo. ![]()
||
Citaat:
2. je haar gaat niet stinken als je het niet wast.. Tenminste, ik heb er nog nooit iemand over gehoord en mijn ouders zijn altijd eerlijk over zoiets.. 3. het gaat niet pluizen het pluist juist als je het gaat wassen... Geloof me, ik kan het weten..
||
![]() |
Citaat:
2. Je snapt me verkeerd, ik bedoelde het gewoon in het algemeen, niet specifiek over jou. ![]() 3. Okee, gelukkig zijn daar de meningen over verdeeld.
|
-kheb 't een vriendin laten vlechten dat kostte me niets.
-'t haar zelf daar was ik 15/20 euro voor kwijt. -2,5/3 weken laten zitten daarna was ik 't zat. Met wassen is het lastig en ik wil gewoon graag mn haar kunnen wassen, bovendien begon het te pluizen. Het was overigens wel strak en netjes gevlochten dus daar lag het niet aan. -tis enorm handig, echt geweldig. -t sloopt je haar wel, dus daarna even naar de kapper. Ik had het niet zo lang laten zitten maar je haar wordt er absoluut niet mooier van.
|
Ik wilde het eerst ook een tijd, dus ik heb toen wat rondgevraagd bij kappers en op internet. Maar de prijzen vielen echt heel erg tegen. Over het algemeen ben je zeker wel zo'n paar 100 euro kwijt. Het klinkt overdreven, maar het is echt super duur. Ik heb het laten doen door een vriendin, en dat was ook heel goed gelukt.
|
Verwijderd
|
pas geleden gehad. ik had ze in turkije laten doen, dus het kostte maar 65 euro, in nl veel meer.
ik heb 4,5 uur stilgezeten. je kunt t voorzichtig "indeppen" met shampoo en dan uitspoelen. het is idd héél slecht voor je haar. na een tijdje gaat het pluizen (bij mij heel snel, mijn haar was al kapot) en waarschijnlijk ook jeuken. maar ik vond t wel koel staan. ik heb ze er na een maand uitgehaald, omdat ik ze zat had. maar 's ochtends is t wel makkelijk, een elastiek eromheen, en t zit. |
![]() |
|
@ Reneetje. Vlechten met nephaar is iets geheel anders dan vlechten zonder, omdat nephaar een heel extra gewicht aan je haar hangt, dus beschadigt het je haar wel degelijk en jeukt het ook. Ik heb 3 keer vlechten gehad door een vriendin laten zetten en dat koste me alleen het haar. Telkens 2 tot 3 weken laten zitten. Het is zo geweldig, je kan allerlei leuke staarten en je haar is gewoon megalang. Of je het f atsoenlijk kan wasssen ligt eraan hoe strak het zit en dus wie het heeft gezet.
|
![]() |
Ik heb van kleins afaan vlechtjes gehad tot m'n 17de. Mijn ma deed het gewoon zelf. Mijn haar is gewoon normaal gebleven, dr was echt niks mis mee. Ik hield het ong 2 maanden in. Ik waste het wel soms, maar niet te vaak. Ik heb kroes haar en bij mij pluiste t minder snel dan bij mensen met ander haar (m'n ma deed t voor veel mensen, onze kapper stuurt ze namelijk door naar mn ma).
Bij de kapper word je btw meestal afgezet, invlechten is daar meestal zo duur. Als ik jou was, zou ik t niet bij een kapper laten doen. Beter iemand die het lang, goed en niet te strak doet. Bij ''Europees haar'' zijn mensen namelijk al gauw geneigd strakker te vlehten, maar dat hoeft helemaal niet. Alleen de eerste dag(en) hoort het gevoelig te zijn en daarna zou het gewoon als 'normaal' haar moeten aanvoelen.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik zou 3 augustus dreads krijgen vlak voor de hittegolf, maar nu waren de kleuren die ik wil niet binnegekomen ![]() Wel balen maar als ze niet nat mogen worden vind ikhet niet erg.. Maarre hoe moet je je haar wassen dan ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Hoe je ze moet wassen? Meng wat shampoo met water (1:3 of 4) en spray dat met een pompje over de aanzetvlechtjes en je hoofdhuid. Ff voorzichtig masseren. Onder de douche pak je je haar in 1 of 2 staarten (ligt eraan hoeveel dreads je hebt en hoe dik ze zijn en hoe groot je handen zijn ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
- Ik heb het door een vriendin laten zetten, kostte me maar 50 euro voor haar en 30 voor het nephaar.Bij een kapper heb je kans dat het 10 keer zo duur is. Dus vraag es rond aan je vriendengroep of iemand goed kan vlechten met nephaar, of vraag het eens bij een (ik weet dat dit raar gaat klinken) asielzoekerscentrum. Hier zitten veel vrouwen die elkaars haar vlechten en dus veel ervaring hebben. Dit is veel goedkoper dan een kapper, en vaak net zo goed.
- Hoe lang je het kan laten zitten hangt af van hoe snel je haar groeit en hoe goed de vlechtjes zijn gezet. Bij mij heb ik ze 2 maanden laten zitten, maar het kan ook zijn dat ze al na een maand niet mooi meer zijn. - Het is indd vrij slecht voor je haar, vooral als je ze erg lang laat zitten. Als je bang bent dat je haar heel erg af gaat breken, moet je ze gewoon wat minder lang laten zitten. Ik vind ze zelf helemaal geweldig: ik word wakker en mn haar zit goed ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik ben mischien een raar mens ofsow
maar toen ik mijn vlechtjes eruit haalde was mijn haar dikker geworden ik heb gewoon egt nederlands haar het uithalen kun jezelf doen zoek op google.nl vlechtjes en je krijgt heel veel vooral in de buurt van amsterdam rotterdam wat ook wel leuk is als je de vlechtjes nog laat krullen.... en je moet niet teveel nemen kun je bijna nix meej |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar ik heb dan ook een jaar lang vrijwel altijd extensions ingehad die ong. om de 3 weken ververst werden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je moet je haar wel tijd gunnen om enigzins tot zijn normale staat terug te keren.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet niet hoe lang je al die "haaruitval" hebt, maar ik denk dat elke haar die opnieuw groeit, wél goed groeit en niet uitvalt.. Dus dat je eigenlijk in de rui bent ![]() Ik weet het niet... Het was gewoon stom ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vlechten BelleRosé | 3 | 18-05-2004 19:11 | |
Lifestyle |
Vlechten (hoe te zetten????) Help!! ~Ierepier~ | 18 | 23-01-2004 10:00 | |
Verhalen & Gedichten |