Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2003, 19:48
Black Soul
Black Soul is offline
Dag mensjes, ikzelf loop er al een tijdje overna te denken om m'n haar in te laten vlechten (door de kapper, met van die kleurtjes erdoor (zwart en rood liefst)) maar dit is enkel nog maar een ideetje. Iemand hier die vlechtjes heeft (gehad)?
Ik vraag me de volgende dingen namelijk af:
-wat kost het (erin zetten/eruit laten halen)?
-hoelang kan je het laten zetten?
-is het niet vreselijk slecht voor je haar (ik heb zelf haar dat erg gemakkelijk breekt, is het dan wel verstandig?)?

Ennuh als extra:
-wat vind je er zelf van (cool/niet cool etc)
Oud 06-08-2003, 19:55
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Citaat:
Black Soul schreef op 06-08-2003 @ 20:48:

-is het niet vreselijk slecht voor je haar (ik heb zelf haar dat erg gemakkelijk breekt, is het dan wel verstandig?)?

vreeeeeeeeeeeeeeselijk slecht voor je haar meid!!!!!!
Oud 06-08-2003, 20:04
metallica
metallica is offline
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 06-08-2003 @ 20:55:
vreeeeeeeeeeeeeeselijk slecht voor je haar meid!!!!!!

Ben ik met je eens, maar het is wel ontzettend leuk.
Ik weet het niet zeker, maar het is volgens mij ontzettend duur, je zou eigenlijk iemand moeten kennen die die het je kan inzetten.
Oud 06-08-2003, 20:49
Black Soul
Black Soul is offline
Citaat:
metallica schreef op 06-08-2003 @ 21:04:
Ben ik met je eens, maar het is wel ontzettend leuk.
Ik weet het niet zeker, maar het is volgens mij ontzettend duur, je zou eigenlijk iemand moeten kennen die die het je kan inzetten.
Ja en die ken ik dus niet Ik denk trouwens ook dat ik het maar bij een leuk idee houd, aangezien ik nog wel redelijk gezond haar wil houden maarja, tis opzich wel errug leuk
Oud 06-08-2003, 20:57
Reneetje
Reneetje is offline
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 06-08-2003 @ 20:55:
vreselijk slecht voor je haar meid!
Dat valt ook best nog wel weer mee hoor. Ik heb zelf toen ik 10 of 11 was ofzo ook vlechten gehad, voor de hele zomervakantie. Het waren er in totaal zo ongeveer 80, en met mijn haar is helemaal niets gebeurd. Als je het maar goed verzorgt. En niet te strak vlecht. Ook is 't trouwens wel ff handig om niet van die cheap ass elastiekjes te kopen, maar echt iets wat een beetje lief is voor je haar.

Maarja aangezien je er ook met nephaar bij wil, weet ik niet hoe dat uit gaat pakken... Maar zonder gaat 't iniedergeval perfect hoor.
Oud 06-08-2003, 21:21
Nona
Nona is offline
Enorm slecht voor je haar. En dreads zijn leuker.
Oud 06-08-2003, 21:22
Reneetje
Reneetje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 06-08-2003 @ 22:21:
Enorm slecht voor je haar. En dreads zijn leuker.
Wrom doe je dit?
Oud 06-08-2003, 21:25
Nona
Nona is offline
Citaat:
Reneetje schreef op 06-08-2003 @ 22:22:
Wrom doe je dit?
Sorry? Doe ik iets fout?
Oud 06-08-2003, 21:34
Reneetje
Reneetje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 06-08-2003 @ 22:25:
Sorry? Doe ik iets fout?
Nee hoor. Ik zit net alleen een heul verhaal te typen over hoe erg het niet slecht is voor je haar. Nm.
Oud 06-08-2003, 23:44
beija_flor
beija_flor is offline
Ik had mijn haar inlaten vlechten op vakantie, maargoed ik had er daar iig 10 euro voro betaald en was in een uurtje klaar met m'n hele haar. Ik heb ook heel slap haar wat enorm gauw breekt, maar m'n haar was verder niet beschadigt erdoor. Besides het stond wel koel maar op een gegevne moment begon het een beetje erg te pluizen en toen heb ik het maar eruit gehaald..ik had het in moeten vetten maar daar had ik geen zin in
Oud 07-08-2003, 00:13
Revliz
Revliz is offline
ooo vlechtjes zijn zooooo vorig jaar

Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 00:19
emi
emi is offline
neem toch dreads
nee een hanekam
of scheer het helemaal af

ik weet zó erg wat er nu in de mode is
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 08:35
Qamra
Qamra is offline
Vlechtjes bij de kapper is afzetterij.. Zoek wat rond op i-net en je kan zo voor veel minder geld vlechtjes laten zetten.. Ik doe het zelf, omdat ik alles afzetterij vind

Tis niet zo slecht voor je haar, gewoon twee keer flink wat conditioner doorheen mikken en het is wel op volle kracht.. Het lijkt of je haar uitvalt, maar dat komt omdat je haar wat er normaal elke dag uitvalt iets van twee maanden nergens heen kan..

Je kan het 2,5 tot 3 maanden laten zitten, ligt eraan hoe het eruit ziet..

En ik vind het leuk, maar vooral ontzettend handig..
Oud 07-08-2003, 14:37
Black Soul
Black Soul is offline
hehe bedankt voor alle reacties!
Heb nog 1 vraagje:
Kan je wel gewoon je haren wassen? Of moet je allerlei rare goedjes aanschaffen oid?
Oud 07-08-2003, 17:05
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Black Soul schreef op 07-08-2003 @ 15:37:
hehe bedankt voor alle reacties!
Heb nog 1 vraagje:
Kan je wel gewoon je haren wassen? Of moet je allerlei rare goedjes aanschaffen oid?
Wassen is niet zo nodig (behalve in dit verschrikkelijk warme weer..).. Geen concitioner gebruiken en zo min mogelijk wassen.. Haar in een staart vasthouden en alleen je hoofdhuid nat maken en wassen.. Dan zakken ze minder snel uit..
Oud 07-08-2003, 17:17
Reneetje
Reneetje is offline
@ Qamra; Ik weet niet of je zelf wel eens vlechtjes hebt gehad, maar als je je haar ongeveer drie of vier weken niet wast, wordt het écht wel vet hoor. Met of zonder vlechtjes. Ik heb ze toen wel gewassen. Wel iets minder als normaal. Drie keer per week met fructis. Het maakt niet echt veel uit welke shampoo je gebruikt, als 't maar niet van die goedkope zooi is waar je haar van gaat pluizen. En áls het dan wel gaat pluizen kun je er een beetje wax in doen. Tenminste, dat is wat ik toen deed.
Oud 07-08-2003, 17:24
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Reneetje schreef op 07-08-2003 @ 18:17:
@ Qamra; Ik weet niet of je zelf wel eens vlechtjes hebt gehad, maar als je je haar ongeveer drie of vier weken niet wast, wordt het écht wel vet hoor.
Liefje, ik heb 4 keer dreads gehad, 3 keer vlechtjes en 1 keer echte dreads. Ik denk dat ik wel weet waar ik over praat en mijn haar wordt dus niet vet. Van wax wordt het vet, dat moet je er dus NIET insmeren. Als het goed gezet is duurt het heel lang voordat het gaat pluizen. En juist als je het wast (en zeker 3 keer per week, ik was het nu 1 keer per week, omdat je dus best zweet met dit weer. Nee, ik stink niet, er zitten geen ranzige dingen in mijn haar ofzo..) gaat het pluizen.

En je hebt bij van die afro-hairshops anti-jeuk spray.. Dat kan je eventueel tegen de jeuk gebruiken. Hoewel de jeuk best meevalt!
Oud 07-08-2003, 17:40
Reneetje
Reneetje is offline
Citaat:
Qamra schreef op 07-08-2003 @ 18:24:
Liefje, ik heb 4 keer dreads gehad, 3 keer vlechtjes en 1 keer echte dreads. Ik denk dat ik wel weet waar ik over praat en mijn haar wordt dus niet vet. Van wax wordt het vet, dat moet je er dus NIET insmeren. Als het goed gezet is duurt het heel lang voordat het gaat pluizen. En juist als je het wast (en zeker 3 keer per week, ik was het nu 1 keer per week, omdat je dus best zweet met dit weer. Nee, ik stink niet, er zitten geen ranzige dingen in mijn haar ofzo..) gaat het pluizen.

En je hebt bij van die afro-hairshops anti-jeuk spray.. Dat kan je eventueel tegen de jeuk gebruiken. Hoewel de jeuk best meevalt!
Okay, thanks for the information, beebie. Ik bedoelde alleen maar te zeggen, dat als je zoals jij zegt, nooit je haar hoeft te wassen, alleen dan met dit warme weer, dat dat gewoon gelul is. Ik zei niet dat er rare dingen op je hoofd rond kropen, maar het lijkt me ook voor jezelf én voor je omgeving wel even net zo fijn dat je haar lekker ruikt. En het gaat toch wel pluizen, misschien zelfs wel erger als je je haar níet wast.

Van jeuk heb ik nooit last gehad. Maar ik was dan ook nog 11 ofzo.
Oud 07-08-2003, 17:47
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Reneetje schreef op 07-08-2003 @ 18:40:
Ik zei niet dat er rare dingen op je hoofd rond kropen, maar het lijkt me ook voor jezelf én voor je omgeving wel even net zo fijn dat je haar lekker ruikt. En het gaat toch wel pluizen, misschien zelfs wel erger als je je haar níet wast.
1. luizen houden van schoon haar en niet van vies haar
2. je haar gaat niet stinken als je het niet wast.. Tenminste, ik heb er nog nooit iemand over gehoord en mijn ouders zijn altijd eerlijk over zoiets..
3. het gaat niet pluizen het pluist juist als je het gaat wassen...

Geloof me, ik kan het weten..
Oud 07-08-2003, 18:00
Reneetje
Reneetje is offline
Citaat:
Qamra schreef op 07-08-2003 @ 18:47:
1. luizen houden van schoon haar en niet van vies haar
2. je haar gaat niet stinken als je het niet wast.. Tenminste, ik heb er nog nooit iemand over gehoord en mijn ouders zijn altijd eerlijk over zoiets..
3. het gaat niet pluizen het pluist juist als je het gaat wassen...

Geloof me, ik kan het weten..
1. Dat weet ik. Maar toch, het is fijn om lekker te ruiken vind ik zelf en om je haar nu vier weken niet te wassen vind ik een béétje raar. En ik zou me er ook totaal niet fijn bij voelen. Of zelfs bij 1 keer in de week zoals jij dan zegt.
2. Je snapt me verkeerd, ik bedoelde het gewoon in het algemeen, niet specifiek over jou.
3. Okee, gelukkig zijn daar de meningen over verdeeld.
Oud 07-08-2003, 19:55
rodina
rodina is offline
-kheb 't een vriendin laten vlechten dat kostte me niets.
-'t haar zelf daar was ik 15/20 euro voor kwijt.
-2,5/3 weken laten zitten daarna was ik 't zat. Met wassen is het lastig en ik wil gewoon graag mn haar kunnen wassen, bovendien begon het te pluizen. Het was overigens wel strak en netjes gevlochten dus daar lag het niet aan.
-tis enorm handig, echt geweldig.
-t sloopt je haar wel, dus daarna even naar de kapper. Ik had het niet zo lang laten zitten maar je haar wordt er absoluut niet mooier van.
Oud 07-08-2003, 20:20
Outrageous
Outrageous is offline
Ik wilde het eerst ook een tijd, dus ik heb toen wat rondgevraagd bij kappers en op internet. Maar de prijzen vielen echt heel erg tegen. Over het algemeen ben je zeker wel zo'n paar 100 euro kwijt. Het klinkt overdreven, maar het is echt super duur. Ik heb het laten doen door een vriendin, en dat was ook heel goed gelukt.
Oud 07-08-2003, 21:49
Verwijderd
pas geleden gehad. ik had ze in turkije laten doen, dus het kostte maar 65 euro, in nl veel meer.
ik heb 4,5 uur stilgezeten.
je kunt t voorzichtig "indeppen" met shampoo en dan uitspoelen.
het is idd héél slecht voor je haar.
na een tijdje gaat het pluizen (bij mij heel snel, mijn haar was al kapot) en waarschijnlijk ook jeuken.
maar ik vond t wel koel staan.
ik heb ze er na een maand uitgehaald, omdat ik ze zat had.
maar 's ochtends is t wel makkelijk, een elastiek eromheen, en t zit.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 11:26
Gwen.
Gwen. is offline
@ Reneetje. Vlechten met nephaar is iets geheel anders dan vlechten zonder, omdat nephaar een heel extra gewicht aan je haar hangt, dus beschadigt het je haar wel degelijk en jeukt het ook. Ik heb 3 keer vlechten gehad door een vriendin laten zetten en dat koste me alleen het haar. Telkens 2 tot 3 weken laten zitten. Het is zo geweldig, je kan allerlei leuke staarten en je haar is gewoon megalang. Of je het f atsoenlijk kan wasssen ligt eraan hoe strak het zit en dus wie het heeft gezet.
Oud 09-08-2003, 11:57
Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
Vraagje..

Kun je met dreads die met nephaar gezet zijn in chloorwater zwemmen??

Laatst gewijzigd op 09-08-2003 om 11:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2003, 12:02
Bijoux
Bijoux is offline
Ik heb van kleins afaan vlechtjes gehad tot m'n 17de. Mijn ma deed het gewoon zelf. Mijn haar is gewoon normaal gebleven, dr was echt niks mis mee. Ik hield het ong 2 maanden in. Ik waste het wel soms, maar niet te vaak. Ik heb kroes haar en bij mij pluiste t minder snel dan bij mensen met ander haar (m'n ma deed t voor veel mensen, onze kapper stuurt ze namelijk door naar mn ma).

Bij de kapper word je btw meestal afgezet, invlechten is daar meestal zo duur. Als ik jou was, zou ik t niet bij een kapper laten doen. Beter iemand die het lang, goed en niet te strak doet. Bij ''Europees haar'' zijn mensen namelijk al gauw geneigd strakker te vlehten, maar dat hoeft helemaal niet. Alleen de eerste dag(en) hoort het gevoelig te zijn en daarna zou het gewoon als 'normaal' haar moeten aanvoelen.
Oud 09-08-2003, 12:16
Reneetje
Reneetje is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 09-08-2003 @ 12:26:
@ Reneetje. Vlechten met nephaar is iets geheel anders dan vlechten zonder, omdat nephaar een heel extra gewicht aan je haar hangt, dus beschadigt het je haar wel degelijk en jeukt het ook. Ik heb 3 keer vlechten gehad door een vriendin laten zetten en dat koste me alleen het haar. Telkens 2 tot 3 weken laten zitten. Het is zo geweldig, je kan allerlei leuke staarten en je haar is gewoon megalang. Of je het f atsoenlijk kan wasssen ligt eraan hoe strak het zit en dus wie het heeft gezet.
Citaat:
Reneetje schreef op 06-08-2003 @ 21:57:
Dat valt ook best nog wel weer mee hoor. Ik heb zelf toen ik 10 of 11 was ofzo ook vlechten gehad, voor de hele zomervakantie. Het waren er in totaal zo ongeveer 80, en met mijn haar is helemaal niets gebeurd. Als je het maar goed verzorgt. En niet te strak vlecht. Ook is 't trouwens wel ff handig om niet van die cheap ass elastiekjes te kopen, maar echt iets wat een beetje lief is voor je haar.

Maarja aangezien je er ook met nephaar bij wil, weet ik niet hoe dat uit gaat pakken... Maar zonder gaat 't iniedergeval perfect hoor.
Oud 09-08-2003, 15:01
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Ace*Dusty schreef op 09-08-2003 @ 12:57:
Vraagje..

Kun je met dreads die met nephaar gezet zijn in chloorwater zwemmen??
Dreads mogen niet nat worden, het is net een mega-spons.. dAN WORDEN JE DREADS ZWAAR, JE AANZETVLECHTJES NAT --> GEVOLG IS DAT HET HEEL snel gaat uitzakken (en sorry voor de caps, foutje )
Oud 10-08-2003, 13:43
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Bijoux schreef op 09-08-2003 @ 13:02:
Ik heb van kleins afaan vlechtjes gehad tot m'n 17de. Mijn ma deed het gewoon zelf. Mijn haar is gewoon normaal gebleven, dr was echt niks mis mee. Ik hield het ong 2 maanden in. Ik waste het wel soms, maar niet te vaak. Ik heb kroes haar en bij mij pluiste t minder snel dan bij mensen met ander haar (m'n ma deed t voor veel mensen, onze kapper stuurt ze namelijk door naar mn ma).

Bij de kapper word je btw meestal afgezet, invlechten is daar meestal zo duur. Als ik jou was, zou ik t niet bij een kapper laten doen. Beter iemand die het lang, goed en niet te strak doet. Bij ''Europees haar'' zijn mensen namelijk al gauw geneigd strakker te vlehten, maar dat hoeft helemaal niet. Alleen de eerste dag(en) hoort het gevoelig te zijn en daarna zou het gewoon als 'normaal' haar moeten aanvoelen.
Ken jij misschien iemand omgeving Rotterdam die het echt goed kan en voor een redelijke prijs wil doen?
Oud 11-08-2003, 11:00
Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
Citaat:
Qamra schreef op 09-08-2003 @ 16:01:
Dreads mogen niet nat worden, het is net een mega-spons.. dAN WORDEN JE DREADS ZWAAR, JE AANZETVLECHTJES NAT --> GEVOLG IS DAT HET HEEL snel gaat uitzakken (en sorry voor de caps, foutje )
Ben ik effe blij

Ik zou 3 augustus dreads krijgen vlak voor de hittegolf, maar nu waren de kleuren die ik wil niet binnegekomen
Wel balen maar als ze niet nat mogen worden vind ikhet niet erg..

Maarre hoe moet je je haar wassen dan
Oud 15-08-2003, 23:40
Bijoux
Bijoux is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 10-08-2003 @ 14:43:
Ken jij misschien iemand omgeving Rotterdam die het echt goed kan en voor een redelijke prijs wil doen?
M'n kapster doet t, maar dat is dan wel duur. M'n ma heeft het jaren gedaan, maar nu heeft ze dr geen zin meer in (teveel gedaan)...
Oud 16-08-2003, 08:01
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Ace*Dusty schreef op 11-08-2003 @ 12:00:
Ben ik effe blij

Ik zou 3 augustus dreads krijgen vlak voor de hittegolf, maar nu waren de kleuren die ik wil niet binnegekomen

ARGH DREADS MET RUIM 30 GRADEN CELSIUS Het zweet breekt me al uit bij de gedachte Vlechtjes waren al een behoorlijke hel..

Hoe je ze moet wassen? Meng wat shampoo met water (1:3 of 4) en spray dat met een pompje over de aanzetvlechtjes en je hoofdhuid. Ff voorzichtig masseren. Onder de douche pak je je haar in 1 of 2 staarten (ligt eraan hoeveel dreads je hebt en hoe dik ze zijn en hoe groot je handen zijn ) en zo spoel je dan je aanzetvlechtjes schoon en hou je je dreads redelijk droog
Oud 16-08-2003, 12:24
Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
thnx

misschien wacht ik wel tot de winter is lekker warm op me hoofd
Oud 16-08-2003, 12:43
cornershop
cornershop is offline
Citaat:
Reneetje schreef op 07-08-2003 @ 18:40:
het lijkt me ook voor jezelf én voor je omgeving wel even net zo fijn dat je haar lekker ruikt.
Dat stinken valt echt wel mee, net zoals Qamra zegt, ik heb nu ongeveer 4 maanden mn dreads (en nog niet gewassen) en je ruikt het nauwelijks..
Oud 16-08-2003, 13:39
barbara.inc
barbara.inc is offline
- Ik heb het door een vriendin laten zetten, kostte me maar 50 euro voor haar en 30 voor het nephaar.Bij een kapper heb je kans dat het 10 keer zo duur is. Dus vraag es rond aan je vriendengroep of iemand goed kan vlechten met nephaar, of vraag het eens bij een (ik weet dat dit raar gaat klinken) asielzoekerscentrum. Hier zitten veel vrouwen die elkaars haar vlechten en dus veel ervaring hebben. Dit is veel goedkoper dan een kapper, en vaak net zo goed.
- Hoe lang je het kan laten zitten hangt af van hoe snel je haar groeit en hoe goed de vlechtjes zijn gezet. Bij mij heb ik ze 2 maanden laten zitten, maar het kan ook zijn dat ze al na een maand niet mooi meer zijn.
- Het is indd vrij slecht voor je haar, vooral als je ze erg lang laat zitten. Als je bang bent dat je haar heel erg af gaat breken, moet je ze gewoon wat minder lang laten zitten.

Ik vind ze zelf helemaal geweldig: ik word wakker en mn haar zit goed Maar als ze slecht zijn gezet of er slecht nephaar inzit vind ik het vreselijk lelijk...
Oud 16-08-2003, 13:56
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik zou een surinamer zoeken die het kan. meestal veel goedkoper.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 00:08
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Ace*Dusty schreef op 11-08-2003 @ 12:00:
Ben ik effe blij

ik moest hier om lachen, misschien is het een idee om van te voren over dat soort dingen te informeren? een klein tipje van mijn kant, typ eens (nep)dreads in in de search en lees eens alle dread topics door.
Oud 22-08-2003, 22:34
Graph
Graph is offline
ik heb nu mn haar ook gevlochten in een paar vlechtjes -denk niet meer dan 40- met 2 verschillende kleuren wol - lichtblauw en wit- je kan je haar gewoon het zelfde wassen als anders vind ik
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 07:47
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Graph schreef op 22-08-2003 @ 23:34:
ik heb nu mn haar ook gevlochten in een paar vlechtjes -denk niet meer dan 40- met 2 verschillende kleuren wol - lichtblauw en wit- je kan je haar gewoon het zelfde wassen als anders vind ik
*kuch* Ik zou wol niet wassen als het in je haar zit. Dan krijgt wol de neiging te dreaden en krijg je het niet meer uit je haar..
Oud 23-08-2003, 09:13
Verwijderd
kan mooi zijn, maar kan ook echt heel lelijk zijn..kijk daar heb je nog ns wat aan, ik heb ook gen flauw idee of het goed of slecht is voor je haar en vraag me nu ernstig af waarom ik dit post.....
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 10:55
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 23-08-2003 @ 10:13:
kan mooi zijn, maar kan ook echt heel lelijk zijn..kijk daar heb je nog ns wat aan, ik heb ook gen flauw idee of het goed of slecht is voor je haar en vraag me nu ernstig af waarom ik dit post.....
Omdat je je verveelt?
Oud 23-08-2003, 11:48
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik heb doordat ik t 2 jaar geleden strak heb laten invlechten nu nog steeds haaruitval.
als je geen kroeshaar hebt zou ik t dus niet doen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:13
Verwijderd
ik ben mischien een raar mens ofsow
maar toen ik mijn vlechtjes eruit haalde was mijn haar dikker geworden
ik heb gewoon egt nederlands haar

het uithalen kun jezelf doen

zoek op google.nl vlechtjes en je krijgt heel veel

vooral in de buurt van amsterdam rotterdam

wat ook wel leuk is
als je de vlechtjes nog laat krullen....

en je moet niet teveel nemen
kun je bijna nix meej
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:15
Verwijderd
en je haar wassen
doej je gewoon 1x in de 2 weken
en sow spray komen elke dag erin en ruikt lkkr
ik doe ook 1x in de week paadrijden duz die geur gaat met zo'n spray egt wel weggies
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 11:11
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
wallflower schreef op 23-08-2003 @ 12:48:
ik heb doordat ik t 2 jaar geleden strak heb laten invlechten nu nog steeds haaruitval.
als je geen kroeshaar hebt zou ik t dus niet doen.
Ik heb meerdere keren strak laten vlechten en mijn haar valt er echt niet van uit . Heb het ever since wel voor de helft af laten knippen omdat het wel een beetje afgebroken en gespleten was, mnaar dat heeft echt geen nasleep over jaren hoor.
Oud 25-08-2003, 16:33
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 25-08-2003 @ 12:11:
Ik heb meerdere keren strak laten vlechten en mijn haar valt er echt niet van uit . Heb het ever since wel voor de helft af laten knippen omdat het wel een beetje afgebroken en gespleten was, mnaar dat heeft echt geen nasleep over jaren hoor.
bij mij wel.
maar ik heb dan ook een jaar lang vrijwel altijd extensions ingehad die ong. om de 3 weken ververst werden.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 17:19
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
wallflower schreef op 25-08-2003 @ 17:33:
bij mij wel.
maar ik heb dan ook een jaar lang vrijwel altijd extensions ingehad die ong. om de 3 weken ververst werden.
Ik heb nu ook ruim een jaar mijn haar ingevlochten gehad, telkens met een tussenpauze van 2 weken (vorige keer minder, maar dat moet ik niet te vaak doen ). Ik heb nog even sterk en pluizig haar als voordat ik aan extentions begon.

Je moet je haar wel tijd gunnen om enigzins tot zijn normale staat terug te keren.
Oud 25-08-2003, 17:47
Anijs
Anijs is offline
Ik vind het bij gekleurde jongens/meisjes wel leuk..

Over het algemeen bij blanke jongens/meisjes niet.. Maar er zijn altijd uitzonderingen..

Enne volgens mij is het wel slecht voor je haar..
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 19:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Qamra schreef op 25-08-2003 @ 18:19:
Ik heb nu ook ruim een jaar mijn haar ingevlochten gehad, telkens met een tussenpauze van 2 weken (vorige keer minder, maar dat moet ik niet te vaak doen ). Ik heb nog even sterk en pluizig haar als voordat ik aan extentions begon.

Je moet je haar wel tijd gunnen om enigzins tot zijn normale staat terug te keren.
dat heb ik dus niet gedaan.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 19:12
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
wallflower schreef op 25-08-2003 @ 20:11:
dat heb ik dus niet gedaan.
Dat dacht ik al

Ik weet niet hoe lang je al die "haaruitval" hebt, maar ik denk dat elke haar die opnieuw groeit, wél goed groeit en niet uitvalt.. Dus dat je eigenlijk in de rui bent

Ik weet het niet... Het was gewoon stom
Reageren

Regels voor berichten