Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb nooit nep-vlechtjes gehad, wel ingevlochten in Gambia. dat zit op zich wel fijn en gaat er niet zo snel uit. maar dat was alleen mijn eigen haar.
ik weet wel dat je ze beter niet kan wassen om ze er makkelijker uit te krijgen, als je dit wel doet wordt het vrij lastig en kan het zelfs vrij pijnlijk zijn. ligt eraan of je ze langs je hoofd of los gevlochten hebt. veel vertier ermee ![]()
|
![]() |
Het is niet zo duur als je het haar zelf bij een winkel koopt en 2 lieve vriendinnen hebt die het in willen vlechten
![]() Ik heb het dus ook , en het jeukt ( zeker in het begin ) gigahantisch ![]() ![]() Ik krijg er ook roos van, dus goed ( je hoofdhuid ) wassen met anti-roos shampoo. Een panty om je hoofd werkt erg goed, daardoor blijft het langer mooi. Nog een tip ( als je het niet 'professioneel' laat doen zeg maar ): Zet het niet vast met garen, maar met elastiekjes , garen laten ( bij mij ) te snel los ( na een week ![]() Nou ja, succes er mee!
||
Citaat:
ze gaan denk ik maandje of 2 mee? of langer... ik denk dat maar heb er eigenlijk totaal geen verstand van...maar ik hoop dat het je leuk staat ![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb het ook een paar keer gehad (mijn zus kan het
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb het ook 2x gehad...mmm je haar kan je wel wassen maar wel heel goed uitspoelen ja... met een panty slapen vond ik niet geweldig..dat vond ik nog meer kriebelen..gewoon 2 groten vlechten maken..blijft het het ook het mooist... over het pluizen enzo je kan in zon toko van dat spul halen voor kroeshaar..dat helpt heel goed!! vlechtjes die uitgroeien kan je door een (handige vriendin/moeder/buurmeisje) laten doen..ik deed het zelfs zelf...je haalt het vlechtje uitelkaar je pakt het plukje opnieuw. draait het een keer rond en ga door vlechten met je eigen haar en het nep haar...ms klinkt het raar maa rhet is heel makkelijk...kijk anders maar een keer goed naar hoe jou vlechtjes zijn ingezet...krabben met een brijnaald helpt ook wel...
bij mij bleven de vlechtjes meer dan 3 maanden zitten..het ligt ook aan wat voor haar je gebruikt..goedkoop nephaar wordt veel sneller lelijk... en tip..de pluisjes die je op den duur krijgt niet bijknippen..ookal zijn het maar een paar haartjes..je hebt na de tijd dan over ongelijk haar.... heel succes en plezier want het is wel de moeite waard..
||
Citaat:
Ze hadden veel dunner moeten zijn. Verder zijn ze zeker wel mooi ja ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Ik vind die dreadz ook niet mooi,het is net alsof ze óp je hoofd zijn geplakt ipv ingevlochten..maar ik hou zo en zo niet zo van nephaar en frutsels.
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Die tip van die haarband zou ik wel opnemen, want ik vind het er aan de voorkant inderdaad nogal raar uitzien, ze zijn veelste dik ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En Mizz Kazz, je kan ook een koele dunne niet zo brede doek kopen en die gebruiken, haarbanden zijn meestal heel strak en dan zie je al die bobbels van je dreads (had ik ook met mijn vlechten).
||
Citaat:
![]() Zal mijn best doen om vriendelijk te zijn... ook tegen jou gwen ![]()
|
![]() |
[QUOTE]Miss_Kazzz schreef:
[B]zow hebbik er voor wat los zitten.. naja, kga misschien wel ff kijken naar een haarband ![]() Oh ik vind ze echt kei cool ![]()
||
[QUOTE]drakootje schreef:
[B] Citaat:
![]() uhm kep ze in Druten laten zetten (achter Arnhem) bij een surinaamse vrouwtje. Het zetten kost je 150 gulden, en je moet er dan nog zelf nephaar bijkopen.. dus dan ist 250 gulden in totaal .. best veel ![]()
||
Citaat:
![]() Je kan toch verwachten dat er negatieve reacties tussen zullen zitten..? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wie was de lelijkste die je vandaag zag? Eresh'kigål | 75 | 31-10-2005 17:18 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #9 Verwijderd | 494 | 13-07-2004 23:28 | |
Lifestyle |
Algemeen dreadstopic - deel 8 Verwijderd | 493 | 13-06-2004 16:21 | |
Lifestyle |
Algemene dreadstopic deel 4 WishfulDreaming | 479 | 07-11-2003 17:12 | |
Lifestyle |
hoe duur zijn dreads? -en andere zaken omtrend dreads- Verwijderd | 450 | 16-11-2002 20:20 | |
Lifestyle |
Pruiken... AnTaRTiCa | 91 | 26-04-2002 22:35 |