Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2003, 16:18
Verwijderd
ik ben redelijk dik en heb overegewicht maar nu ben ik in 2 weken tijd 9 kilo kwijt geraakt, dit lijkt me niet erg gezond heeft iemand hier ervaring mee? nu is het nog niet zo erg dat die kilos eraf gaan maar als dit zo doorgaat

iemand tips? afvallen vind ik niet erg maar dit

Laatst gewijzigd op 07-09-2003 om 16:20.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 16:33
ExPoDeRmUs
ExPoDeRmUs is offline
ten eerste vind ik jou helemaal niet te dik, ten tweede denk ik dat het vooral komt omdat je de laatste tijd nogal vaak over gegeven hebt je moet gewoon goed denken om wat je eet... een een beetje erg oppassen met griepjes....
Oud 07-09-2003, 17:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
hoe lang ben je dan en hoeveel weeg je?

en hoe val je af dan? door heel weinig te eten of wel verantwoord? sommige mensen vallen nou eenmaal makkelijk af (maar komen dan ook makkelijk weer aan). ik hoef bijvoorbeeld maar heel weinig te doen om af te vallen. ietsje minder eten en ik val al af.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 18:18
Verwijderd
Citaat:
*RainBow* schreef op 07-09-2003 @ 18:55:
hoe lang ben je dan en hoeveel weeg je?

en hoe val je af dan? door heel weinig te eten of wel verantwoord? sommige mensen vallen nou eenmaal makkelijk af (maar komen dan ook makkelijk weer aan). ik hoef bijvoorbeeld maar heel weinig te doen om af te vallen. ietsje minder eten en ik val al af.
1,76 en je moet uitgaan van het ergste en dan 10 kilo meer (zegt ze)
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 07:59
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
kydnav schreef op 07-09-2003 @ 19:18:
hier kunnen we weinig mee... ze weegt toch geen 100 kilo?
Oud 08-09-2003, 16:00
Verwijderd
Citaat:
kydnav schreef op 07-09-2003 @ 19:18:
pff, ik dacht dat ik wel foto's van haar had gezien, en ze is echt geen 310 kilo...

Maargoed, tegen snel afvallen helpt het waarschijnlijk wel om gewoon regelmatig te eten; bijvoorbeeld elke ochtend twee boterhammen, niet meer of minder, tussen de middag steeds drie, niet meer of minder, 's avonds altijd 1 stuk vlees, 3 scheppen groente en 2 scheppen aardappels of iets vergelijkbaars (1 groenteburger, 3 scheppen rauwkost en 2 scheppen rijst is dus ook goed, bijvoorbeeld), en dan twee stuks fruit, twee dropjes, 1 schaaltje joghurt en 1 handje chips als tussendoortjes, en daarbij twee glazen sap, een glas melk, een glas frisdrank en verder alleen water. Ik noem maar een voorbeeld, ik weet niet wat jij lekker vindt en wat voor eetpatroon bij jou past, maar dus gewoon elke dag hetzelfde en dan niet extreem weinig of extreem veel. Op die manier zou je toch een constant gewicht moeten hebben, of een geleidelijk afnemend/toenemend gewicht.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten