Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2003, 15:32
Avonkeltje
Avonkeltje is offline
Wie heeft dat eigenlijk uitgevonden, die rage? Welke persoon of bedrijf zei van, nou jongens nu heb ik toch iets nieuws, het neuken zoals ze dat zeggen in de volksmond, dat wordt echt een hit! Ik bedoel, wie kwam er op het idee om seks te hebben met mensen? Ff geen flauwe geintjes zoals mcdonalds of justin timberlkae, ik wil serieuze reacties.

Ik denk zelf aan Cleopatra, zij was de uitvinder van seks!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 15:36
Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Adam en Eva, anders was de mensheid niet bestaan

[ff serieus, het is niet uitgevonden, het is een natuurlijk iets, daarom doen dieren het ook]
Oud 21-08-2003, 15:39
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Dit is een zeer interessante vraag als zouden wij die betrekking laten hebben op het feit wie de plezierseks heeft uitgevonden. Moeilijk, zou best eens in het oude Egypte geweest kunnen zijn btw!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 15:40
strafcorner
strafcorner is offline
Ha-HA wat vreselijk grappig.
Some
Some is offline
Citaat:
No Dice schreef op 21-08-2003 @ 16:36:
Adam en Eva, anders was de mensheid niet bestaan

[ff serieus, het is niet uitgevonden, het is een natuurlijk iets, daarom doen dieren het ook]
Met citaat reageren
Cattus
Cattus is offline
Ik denk zelf aan de apen. Het waren niet de mensen maar de apen die seks "ontworpen" hebben. haha

Maar natuurlijk niet. Seks is niet bedacht dat is een natuurlijk iets(wat men hierboven ookal zei)
Oud 21-08-2003, 15:42
Avonkeltje
Avonkeltje is offline
Maar waarom natuurlijk? As een mens uit de kut van de moeder komt denkt ie toch ook nie meteen, ik stop mijn pik daarin? Waarom pas na een jaar of 14 dat je die gevoeles krijgt? Okay, ik heb dus een antwoord gekregen op mijn vraag, zoals je ziet echter, ik heb weer een nieuwe vraag...

Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 15:44
Some
Some is offline
Citaat:
Avonkeltje schreef op 21-08-2003 @ 16:42:
Maar waarom natuurlijk? As een mens uit de kut van de moeder komt denkt ie toch ook nie meteen, ik stop mijn pik daarin? Waarom pas na een jaar of 14 dat je die gevoeles krijgt? Okay, ik heb dus een antwoord gekregen op mijn vraag, zoals je ziet echter, ik heb weer een nieuwe vraag...

Mja je bent een beetje moeilijk hoor
Tja ik denk dat dat met de jaren komt, dan zie je dingen en hoor je dingen. JE leert het niet echt aan het komt vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 15:45
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:

Dat komt door de stand van de maan. Na ongeveer veertien jaar komt de maan in een voor de man perfecte positie waardoor de maan zoveel aantrekkingskracht kan uitoefenen dat er een stijve penis ontstaat. Zoals je zelf wel gemerkt zult hebben, houdt dit gedurende het leven nooit meer op.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 15:47
Avonkeltje
Avonkeltje is offline
Maar ochlokraat, dan rekent de maan dus voor elke mens uit wanneer die veertien is en als het dan zover is dan verschuift de maan een stukje, zodat het de perfecte sekspositie is? Dat wist ik niet, de maan is best wel vreemd als je het zo bekijkt.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:01
Verwijderd
Ze noemen dat ook wel eens instinct...
Daarbij is de mens één van de weinige (of enige?) wezens dat plezier beleeft aan seks.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:03
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
Avonkeltje schreef op 21-08-2003 @ 16:47:
Maar ochlokraat, dan rekent de maan dus voor elke mens uit wanneer die veertien is en als het dan zover is dan verschuift de maan een stukje, zodat het de perfecte sekspositie is? Dat wist ik niet, de maan is best wel vreemd als je het zo bekijkt.
Nee dat heeft met je horoscoop te maken!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:04
Avonkeltje
Avonkeltje is offline
H Z, er zijn ook van die neukapen hoor, bonobos vinden seks ook tof!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:14
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Waarom pas na een jaar of 14 dat je die gevoeles krijgt?
wrom heb je dan zogenaamd al 3 jaar sex met een meisje van 10-13????
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 21-08-2003 @ 17:14:
good point
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:21
Avonkeltje
Avonkeltje is offline
Nou ja ik weet niet of ze die geovleens nu al heeft. Ze doet altijd wel mee in bed maar vaak zegt ze "nee barry, nu ff niet, ik heb hoofdpijn". Weet niet of ze dat dan meent of dat ze gewoon het seksspel nog niet cool vindt of zo.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:25
Verwijderd
Jij bent geen 25.

Punt
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Avonkeltje schreef op 21-08-2003 @ 17:21:
Nou ja ik weet niet of ze die geovleens nu al heeft. Ze doet altijd wel mee in bed maar vaak zegt ze "nee barry, nu ff niet, ik heb hoofdpijn". Weet niet of ze dat dan meent of dat ze gewoon het seksspel nog niet cool vindt of zo.
persoonlijk denk ik dat ze je gewoon eng vind van dichtbij.

ontopic: T is een instinct, geen uitvinding.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:38
Dark Angel
Dark Angel is offline
De natuur heeft je zo ontworpen om het voortbestaan van je soort te verzekeren. Dat is alles. 't heet niet voor niets 'geslachtsdrift'.
Oud 21-08-2003, 16:38
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
wtf
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:57
Verwijderd
Citaat:
tja...? schreef op 21-08-2003 @ 17:38:
wtf
je volgt t niet of wel

de topicstarter heeft op L&R en op Psyg ook een (samen dus 2) topic(s), als je dat leest (als je je verveelt ofzo) dan snap je t wel
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 17:37
LaY-D-14
LaY-D-14 is offline
Citaat:
Z schreef op 21-08-2003 @ 17:01:
Daarbij is de mens één van de weinige (of enige?) wezens dat plezier beleeft aan seks.
En dolfijnen ook
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 17:39
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 21-08-2003 @ 16:45:
Dat komt door de stand van de maan. Na ongeveer veertien jaar komt de maan in een voor de man perfecte positie waardoor de maan zoveel aantrekkingskracht kan uitoefenen dat er een stijve penis ontstaat. Zoals je zelf wel gemerkt zult hebben, houdt dit gedurende het leven nooit meer op.
Dit is natuurlijk je reinste flauwekul
Oud 21-08-2003, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Avonkeltje schreef op 21-08-2003 @ 16:32:
Wie heeft dat eigenlijk uitgevonden, die rage? Welke persoon of bedrijf zei van, nou jongens nu heb ik toch iets nieuws, het neuken zoals ze dat zeggen in de volksmond, dat wordt echt een hit! Ik bedoel, wie kwam er op het idee om seks te hebben met mensen?
laat ons het eventjes hebben over de bloemetjes en de bijtjes...
of weet je al waar de kindjes vandaan komen?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 21-08-2003 @ 18:39:
Dit is natuurlijk je reinste flauwekul
nee joh??
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 18:10
underthabridge
underthabridge is offline
mjah..
Oud 21-08-2003, 18:18
Hentai
Hentai is offline
adam en eva de gaexte.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 18:32
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 21-08-2003 @ 19:06:
nee joh??
Ja, ik weet eigelijk ook niet waarom ik er serieus op in ging..
Oud 21-08-2003, 18:49
Verwijderd
Seks.

-Vroeger gingen mensen zich voortplanten
-ze merkten dat seks behalve nodig was voor voortplanten, ook nog eens lekker was.
-men ging neuken.

Uiteraard was plezierseks niet uitgevonden door mcdonalds of justin timberlake, maar door de oostchinese dwergsprinkhaan.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 20:37
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 21-08-2003 @ 17:14:
Oud 21-08-2003, 20:39
Komkommertje
Komkommertje is offline
ik geloof dat God ons dat heeft gegeven en natuurlijk moedernatuur!, zie het als een cadeau!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 20:52
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 21-08-2003 @ 19:49:
Seks.

-ze merkten dat seks behalve nodig was voor voortplanten, ook nog eens lekker was.
-men ging neuken.

Uiteraard was plezierseks niet uitgevonden door mcdonalds of justin timberlake, maar door de oostchinese dwergsprinkhaan.

Ooooh... die
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 23:14
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 21-08-2003 @ 19:49:
Seks.

-men ging neuken.

Op dat laatste na met je eens...

Alleen jammer dat de topicstarter dit soort domme vragen stelt waarop het antwoord bekend is. Maar ach, was aan de andere kant ook niet anders te verwachten van deze persoon...
Oud 22-08-2003, 10:39
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Avonkeltje schreef op 21-08-2003 @ 17:21:
Weet niet of ze dat dan meent of dat ze gewoon het seksspel nog niet cool vindt of zo.
ik zou me er niet druk om maken. ze gaat het vanzelf wel cool vinden over een paar jaar....
-
-
-
-
- kansloze eikel..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 10:57
Demiurge
Demiurge is offline
instinkt, instinkt, de kleine diertjes die op de oceaanbodem leefden voordat er ook maar een plantje op de aarde leefde planten zich al voor...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Avonkeltje schreef op 21-08-2003 @ 16:32:
Wie heeft dat eigenlijk uitgevonden, die rage? Welke persoon of bedrijf zei van, nou jongens nu heb ik toch iets nieuws, het neuken zoals ze dat zeggen in de volksmond, dat wordt echt een hit! Ik bedoel, wie kwam er op het idee om seks te hebben met mensen? Ff geen flauwe geintjes zoals mcdonalds of justin timberlkae, ik wil serieuze reacties.

Ik denk zelf aan Cleopatra, zij was de uitvinder van seks!
ook plezierseks bestaat al veellanger dan cleopatra , ikbedoel de eerste mens die seks had , had waarschijnlijk ook wel zoiets van hé dit is best ok ,
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 20:06
Verwijderd
Citaat:
RazendeRoeland schreef op 22-08-2003 @ 11:57:
instinkt, instinkt, de kleine diertjes die op de oceaanbodem leefden voordat er ook maar een plantje op de aarde leefde planten zich al voor...
maar die hadden geen seks, die kloonden zichzelf gewoon voortdurend, net zoals bacteriën en amoeben en sommige planktondingetjes nu nog doen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 20:10
Verwijderd
Citaat:
RazendeRoeland schreef op 22-08-2003 @ 11:57:
instinkt moet met een c.

de c van Offtopic: om in de stijl van het subforum te blijven.... clitoris.

niet met de K van Kloten.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 10:43
Cute16
Cute16 is offline
Inderdaad instinct, je voelt je automatisch aangetrokken tot het andere persoon ( met uitzondering tot homoseksuelen) en tja sex hoeft niet geleerd te zijn, ik heb er geen verklaring voor maar het is er altijd geweest, is het zelfde als wie heeft het lopen of het praten bedacht.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:07
theoneme
theoneme is offline
Citaat:
Cute16 schreef op 23-08-2003 @ 11:43:
Inderdaad instinct, je voelt je automatisch aangetrokken tot het andere persoon ( met uitzondering tot homoseksuelen) en tja sex hoeft niet geleerd te zijn, ik heb er geen verklaring voor maar het is er altijd geweest, is het zelfde als wie heeft het lopen of het praten bedacht.
Bedoelde je met "het andere persoon" niet "het andere geslacht"? anders klopt het niet echt, want waarom zouden zij zich niet tot andere personen aangetrokken voelen?
Oud 26-08-2003, 07:45
koenvn
koenvn is offline
Wij mensen zijn zo intelligent dat wij het volgende snappen;

Geslachtsdrift (nodig om voort te planten)
de Daad
He, dat was lekker,
Nog een keer (ook al is dat niet nodig qua nakomelingen)

Hoe slimmer een dier/mens is, hoe "vreemdere" sex hij heeft,
(intelligentere mensen zijn vaker homo/bisexueel, gebruiken speeltjes, rare standjes)

Koen heeft gesproken, UCH
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 08:03
Demiurge
Demiurge is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 22-08-2003 @ 21:06:
maar die hadden geen seks, die kloonden zichzelf gewoon voortdurend, net zoals bacteriën en amoeben en sommige planktondingetjes nu nog doen

Waren toen ook al dieren die zich seksueel voorplanten hoor
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 12:04
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:

je krijgt pas vanaf pubertijd gevoelens om seks te hebben omdat je dan vruchtbaar begint te worden. en rond die leeftijd ben je beter in staat een kind te verzorgen dan al op je 6e. stel je voor dat je hormoontjes om de hoek kwamen op je 4e en je tussen de blokken lag te vrijen... en ze zou zwanger worden. kan nie he
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:01
Verwijderd
Seks willen hebben is een natuurlijk iets, je krijgt vanaf je puberteit de drang om je voort te willen planten.

Maar plezier seks... Ik denk dat seks altijd al als iets plezierigs werd beschouwd, alleen kwamen er daarna kinderen. Op een gegeven moment - men zegt al vanaf het begin van de mensheid - kwam er prostitutie; mannen wilden seks dus tja, vrouwen moesten zich daar beschikbaar voor stellen. Maar om nu telkens zwanger te worden.. hmm... dus moest dat sperma maar opgevangen worden; varkensblaas!

Ik heb een keer een stuk gelezen over een legeraanvoerder, zijn soldaten kregen allemaal ziektes doordat ze seks met prostitués hadden. Dat wilde de legeraanvoerder natuurlijk niet, want hij wilde een sterk en gezond leger. Dus kwam hij met een varkensblaas om de ziektes te voorkomen. Mannen deden die als een condoom om hun penis en konden zo veilig seks hebben. Zo is de condoom volgens mij begonnen.
In gezinnen was een condoom nog heel erg lang taboe; kinderen waren een geschenk van god, hoe meer kinderen en trotser god op je zou zijn. Toen bestond er onder het gewone volk dus iig nog niet echt plezierseks-zonder-kinderen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Z schreef op 21-08-2003 @ 17:01:
Zijn er wel meer hoor, die het lekker vinden Dolfijnen, varkens, honden volgens mij ook, katten (ik had een homoseksuele kater, die neukte andere katers echt puur alleen omdat hij dat heerlijk vond ) etc etc.. Vast niet alle dieren, maar wel heel veel.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:00
Thomas
Thomas is offline
Voortplanting is the keyword.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 26-08-2003 @ 14:01:
In gezinnen was een condoom nog heel erg lang taboe; kinderen waren een geschenk van god, hoe meer kinderen en trotser god op je zou zijn. Toen bestond er onder het gewone volk dus iig nog niet echt plezierseks-zonder-kinderen.
Was? Maar daar maar is van. Helaas wordt in een groot gedeelte van de wereld nog steeds veel gezag toegekend aan het gewauwel van een seniele oude vent in het Vaticaan, die meent dat hij op grond van zijn goddelijke opdracht mensen het recht op geboortebeperking mag ontzeggen.

En het zielige is dat er nog mensen in geloven ook.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:38
Verwijderd
dat is waarschijnlijk de lust van het voortplanten geweest. Net zo als bij dieren. Uiteindelijk is daar de naam seks en neuken enzo aan gegeven.

Iets anders kan ik niet bedenken

xxx suusjuhhh
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 15:06
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-08-2003 @ 15:22:
Was? Maar daar maar is van. Helaas wordt in een groot gedeelte van de wereld nog steeds veel gezag toegekend aan het gewauwel van een seniele oude vent in het Vaticaan, die meent dat hij op grond van zijn goddelijke opdracht mensen het recht op geboortebeperking mag ontzeggen.

En het zielige is dat er nog mensen in geloven ook.
*dacht idd te dicht bij huis*

Je hebt gelijk, natuurlijk
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten